هدایت شده از عبد العرشیا !
به نام خدای ادب .
(میدونم این تقدیمی بدرد اینجا نمیخوره ولی خب)
سومین تقدیمی عبد العرشیا [وجود] بدین مضامین است💕🛐 >>>
۱. شما این پیام و میفرستی تو چنلت .
۲. یک نقطه قوت و ضعف شخصیتم رو بهم تو پیویم میگید .
۳. من یک شعر از کتاب وجود فاضل نظری تقدیم به دیلی/چنل شما میکنم و یک کلمه تقدیم اکانت شما میکنم ..
نکته : دوستانی که دیلی/چنل ندارن میتونن با اکانتاشون شرکت کنن🌝🎀؛
" به امید رسوندن تقدیمیا بهتون💘😛 "
هدایت شده از 𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗍𝗐𝖾𝖾𝗍𝗒
☎️آریس وقتی باخودش تنهاست چطوریه؟
خاموش میشه. ممکنه ساعتها به چیزی فکر کنه که به هیچکس نگفته. از اون آدماییه که جلوی بقیه سریع تصمیم میگیره، ولی تنهایی بارها و بارها همون تصمیم رو مرور میکنه.
گاهی وسط شب یهویی انگیزه میگیره کل زندگیش رو تغییر بده و صبح انگار هیچ اتفاقی نیفتاده. خیلی از جنگهایی که بقیه نمیبینن، توی ذهن آریس اتفاق میفته.
وقتی ناراحته بیشتر از اینکه گریه کنه یا حرف بزنه، خودش رو مشغول نگه میداره تا مجبور نشه به اون احساس فکر کنه.
هدایت شده از 𝖠𝗌𝗍𝗋𝗈𝗍𝗐𝖾𝖾𝗍𝗒
آریس، اون شبایی که تنها موندیو چیزای ارزشمندی ساختی، خدا کنارت بود.
گوربا کوچولو✨..
آریس، بعضی وقتها واقعاً زیادی هستی. 😭
چه جالب!🥲پس حسم درست بود..