گوربا کوچولو✨..
آریس، بعضی وقتها واقعاً زیادی هستی. 😭
چه جالب!🥲پس حسم درست بود..
گوربا کوچولو✨..
خداوندا.. خداوندا.. خداوندا.. لطفا.. لطفا
خواب اگر نبود ،
چقدر آدم ها دق می کردند !
همان هایی ک به عشق دیدار حسین(ع) ،
چشم هایشان را می بندند ……🥺
دیگه واقعا نمیدونم بابت چی باید ناراحت باشم،
عذاب فقط وقتی یازدهمی/دوازدهمی هستی که
پای این نظام و انقلابی..
منتقم خون رهبر شهیدی..
هنوز با غم ازدستدادن رهبرمون کنار نیومدیم..
دلتنگ کربلا و روضه امام حسینی(حتی نمیدونی شاید به اربعین و پیادهروی نرسی)..
نهایی..
کنکور..
فشار اطرافیان..
نمیتونی بی تفاوت باشی نسبت به وقایعی که داره اتفاق میوفته..
و...
میدونی چیه خودمم نمیفهمم داره چه اتفاقی میوفته!! خسته شدم ولی باید ادامه بدم،
"اقا خودت شاهد باش من فقط به خاطر تو زندهام و سعی میکنم زندگی کنم"
گوربا کوچولو✨..
ولی این درست نیست توی خواب فقط ببینمت،
من امسال دیگه دووم نمیارم..