هدایت شده از چای و ایوون
یا مثلا توی زیرزمین حرم مائده رو میبینم که میگه خانوم اینجا مفاتیح فقط عربی داره؟
هدایت شده از چای و ایوون
باشد که سعادت قسمتِهمه ما شود
بآشد که همهٔما رستگار شویم..
گوربا کوچولو✨..
میتونم صبح تا شب بشینم و به حرفات گوش بدم..!✨
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
به نیتِ شما که قلب مهربونی داری جلوی ضریح گفتم «أغیثینی یا مولاتی یا رقیه خاتون»
گوربا کوچولو✨..
به نیتِ شما که قلب مهربونی داری جلوی ضریح گفتم «أغیثینی یا مولاتی یا رقیه خاتون»
قلبم
ممنونم مائده.. ممنون:))))
اجرت با خاتون رقیه «س» 🫂