eitaa logo
دانلود
تو سکوت مرا بشنو که صدای غمم نرسد به کسی
هدایت شده از چای و ایوون
هدایت شده از چای و ایوون
به امید اینکه در این روز، و خصوصا این شب ها یکم نگاه کنن بهمون و دستمونو بگیرن.. آمین واقعا آمین
سلام و درود به شوما؛ کارمون اینجوریه که این پیام رو داخل محفلتون فور میکنید و از طرفِ "زیر درخت پرتقال🍊" : ¹- باتوجه به وایب چنل‌ِتون یک کارکتر گربه ²-لیریک اهنگ و از طرفِ "گالریِ گوشیِ یک پرنده🪶" : ¹- تک بیت یا شعری از کتاب های شعرش باتوجه به وایب چنل‌ِتون هدیه میگیرید! Tag
دلم میخواد یه جوری از واقعیت ها فرار کنم که انگار از همون اول هیچکدوم وجود نداشت..
می‌دانی دلتنگی چیست؟! دلتنگی آن است که جسم‌ات نتواند به آن جایی برود که جانت به آن‌جا می‌رود محمود_درویش
تابستون؟! تابستون شروع شد و من هنوز نهاییم شروع نشده، اصلا عالیهههه(من دیگر صلامت روان خود را از دست دادم💔)
اورثینک فقط اونجایی که یهو یکی از گوشات سوت میکشه و میگه "دیگه بسه.."