میدانی دلتنگی چیست؟!
دلتنگی آن است که جسمات نتواند به آن جایی برود که جانت به آنجا میرود
محمود_درویش
تابستون؟!
تابستون شروع شد و من هنوز نهاییم شروع نشده، اصلا عالیهههه(من دیگر صلامت روان خود را از دست دادم💔)
انسانها به امید زندهاند، اما امیدهایی که بیش از حد طول بکشند قاتلان بیصدا هستند..
«آلبرکامو»
دوست دارم یه عروس دریایی باشم
بدون قلب، بدون مغز
بدون احساس، بدون درد
"فقط بلوب بلوب بلوب"🪼
آی اهل عالم بدونید
عمویی دارم نمی دونید
که چقدر مهربونه
قامتش تا کهکشونه
نگاهش رنگین کمونه
توی چشمای قشنگش
هزار هزار آسمونه
وقتی شبا خواب ندارم
روی شونش سر می زارم
در گوشم آروم آروم
شعر محبت می خونه
وای که چقدر
عمو جونم مهربونه
شونه هاش بالاتر از
هرچی بلندی رو زمین
عمو جونم میگه ای
فرشته ی روی زمین
راه نرو خسته می شی
روی شونه هام بشین
روی دوش عمو جونت
همه عالم رو ببین
از تو چشمام می خونه
که چقدر دوسش دارم
از تو چشماش می خونم
که چقدر دوسم داره
فکر می کنم عمو جونم اگرکه با ما نباشه
خدا اون روز رو نیاره
اگه من تب بکنم،تاب نداره
اگه خار تو پام بره،خواب نداره
هرچی ازش می ترسیدم
خدایا اومد به سرم
عمو جون رفت آب بیاره
خبرش اومد به حرم
عمو جونم تا تو بودی سرو سامونی داشتیم
تا تو رفتی دل پر خونی داشتیم
عمو جونم تا تو بودی، چاره داشتیم
کی لباس، پاره داشتیم
تو که رفتی ،ما همه بیچاره شدیم
از پی زینب همه آواره شدیم
بی گوش و گوشواره شدیم
عمو جونم دیگه دل سامون نداره
عمو جون پای زینب جون نداره