eitaa logo
دانلود
تابستون؟! تابستون شروع شد و من هنوز نهاییم شروع نشده، اصلا عالیهههه(من دیگر صلامت روان خود را از دست دادم💔)
اورثینک فقط اونجایی که یهو یکی از گوشات سوت میکشه و میگه "دیگه بسه.."
"اللهم الرزقنا توفیق الشهادت فی سبیلک"