eitaa logo
دانلود
هر چیزی که داری میگذرونی، داره تورو برای چیزی که خواستی اماده می‌کنه..
سخته.. ولی امید به باقی راه..
ادم بدون غم نمیشه، راه بی پیچ و خم !
الان اینطوری شده که پینترست باز میشه ولی ایتا دیگه ایتا سابق نمیشه
وقتی یکی ازم میپرسه چرا اینقدر دیر میخوابی: "ما بر سرزمین شب فرمانروایی میکنیم.. روز فرمانرواهای زیادی داره😏"
𝒔𝒐𝒎𝒆𝒕𝒊𝒎𝒆𝒔 𝒔𝒊𝒍𝒆𝒏𝒄𝒆 𝒊𝒔 𝒕𝒉𝒆 𝒍𝒐𝒖𝒅𝒆𝒔𝒕 𝒄𝒓𝒚.. بعضی وقتا سکوت بلند ترین فریاده..
به نظرم سکوت، آخرین پناهِ ذهنی هست که از توضیح دادنِ خودش، خسته شده :))
خستم از کلامِ قصار و راویانی که قصد میکنند در شفایِ حالِ من..
EVERYONE HAS THEIR OWN ORBIT. YOU DON'T NEED TO SPIN AROUND SOMEONE ELSE'S PATH..🙂🪐 ترجمه
من ترجیح میدم افسوس بخورم که چرا آن را انجام دادم تا اینکه افسوس بخورم کاش آن کار را انجام میدادم ! "لئو تولستوی"
هدایت شده از  عبد العرشیا !
شاید مرگ بهترین راه برای خلاص شدن از درد هاست اما من ترسو نیستم و فرار نمیکنم