- چـشـم مخصوصِ تماشاست، اگر بگذارند..
وَ تـماشایِ تـــو زیـبـاست، اگــر بگذارند. :))
- مَــرا گـر در تمنایِ تــو آید صــد بلا بر سر ؛
زِ سر بیرون نخواهم کرد هرگز این تَمنا را..
- با چشمِ تــو از هردو جهان گوشه گرفتیم...
مائیم و تو اِی جـٰـان که جگرگوشهی مایی :))