eitaa logo
حائر
129 دنبال‌کننده
260 عکس
117 ویدیو
2 فایل
می‌نویسم؛شاید روزی میان کلمات پیدایت کنم. @Haer77
مشاهده در ایتا
دانلود
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍃برای خودت یه ذره راه فرار بذار🍃
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
در دوره ای زندگی می‌کنیم که می‌خوان کشورشون رو از دیکتاتوری آزاد کنن تا به پیشرفت و ترقی برسه؛ برای همین هم تلاش می‌کنن یه نظام مردم سالار سقوط کنه و جاش سلطنت موروثی برگرده! چه جوری میشه؟!
در دوره ای زندگی می کنیم که حنجره شون رو برای ایران ۲۵۰۰ ساله، شاهنامه و فردوسی به زحمت می‌ندازن؛ بعد میخوان کسی شاه بشه که ولیعهدش نمیتونه به زبون فارسی حرف بزنه فقط خدا کنه بدونه ایران کجای نقشه است!
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
آقای ترامپ قمارباز بد موقعی شروع کردی، توی ماهی که دختر بچه‌های نه ده ساله‌‌ی شیعه علی بن ابی طالب، با زبون روزه دم افطار که تشنه‌ان و ضعف کردن، دستاشون رو می‌برن بالا و برای نابودی‌ات دعا می‌کنن، خدا هم خیلی خوب نازشون رو می‌خره، اگه دلشون مثل گنجشک از صدای انفجار لرزیده باشه که دیگه وای به حالت.
ای خدا پایگاه آمریکا توی عربستان رو هم زدیم. به یاد رزمنده‌هایی که پشت لباسشون می‌نوشتن می‌روم تا انتقام سیلی زهرا بگیرم.
مگه میشه شکر دیدن این صحنه‌ها رو به جا آورد؟! داریم آرزوی چندین نسل رو زندگی می‌کنیم. همه مبارزان علیه استعمار، همه‌ی شیعیان زیر ستم در تمام این قرن‌ها، اون ایرانی‌ که خاکش سر قرارداد ترکمنچای و گلستان از ایران جداشد، اون ایرانی‌ که سر مشروطه جونش رو گذاشت، همه‌ی شهدای انقلاب، همه شهدای جنگ هشت ساله که حسرت دیدن کربلا داشتن، همه رزمنده‌هایی که رفتن کمک لبنان و سوریه، همه‌شون آرزوی ازبین بردن اسراییل رو داشتن، آرزوی زدن توی دهن نظام سلطه، آرزو داشتن قدرتی داشته باشن که متجاوز رو سرجاش بشونن. حالا ما داریم آرزوی همه‌ی اون ها رو زندگی می‌کنیم. لیاقتش رو در خودم نمی‌بینم، خدایا کمک کن بتونیم مسیر این خون‌های به ناحق ریخته شده در همه این سال‌ها رو ادامه بدیم.
تویی که به دوربین خیره می‌شدی و به پرزیدنت ترامپ التماس می‌کردی به ایران حمله کنه، تویی که می‌گفتی مدرسه‌ها پوشش پایگاه‌های نظامی جمهوری اسلامی‌ان، دستات رو نگاه کن بوی خون تازه‌ی چند ده دختر بچه میده. اربابت مرد جنگ نیست فقط بچه‌کشی بلده.
آقاجان امام زمان ما زکیه‌تر از این نفس نداشتیم کاش می‌اومدی آقا
چه قدر برای رسیدن به این لحظه بغض کرد و دل ما لرزید
حالا ماییم که تعیین می‌کنیم آیندگان بگن اونا در اوج عزت اسلام زندگی کردن، قدر ندونستن، همه‌ی سراداران و رهبرشون شهید شدن، نایستادن و باعث شدن ظهور عقب بیفته... یا بگن اونا کسایی بودن که رهبرشون، بزرگان و سراداران شون رو از دست دادن اما زیر هجوم همه جانبه دشمن ایستادن نظامشون رو قدرتمندتر کردن و ظهور حجت خدا رو تسریع کردن