eitaa logo
هَم کَلام🕊️
5.3هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
3.6هزار ویدیو
12 فایل
با من هَم کَلام شو تو دردات رو بگو من روش مَرهَم میذارم😌❤️‍🩹 اینجا پاتوق نوجوونای باانگیزس👊🏻 جون دلم؟ https://6w9.ir/Harf_11051828 @fatemeh_tajeryan تبلیغاتمون👇🏻 https://eitaa.com/joinchat/1390674976C250716ebab کپی؟⑤صلوات براظهوراقا
مشاهده در ایتا
دانلود
🍃دیده را فایِد‌ه آن استْ که دِلبَر بینَد😔 ... 🕊️|@ham_kalam
سلااااام به روزِ موردِ علاقَم 😍 پنج شنبه ی قشنگ 🌱 🍃 🕊️|@ham_kalam
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️دوس داری ساعت ِ درس خواندنِت رو بیشتر و مفید تر کنی؟؟ ♨️بیا تا توی بیست ثانیه بِهت یاد بدم چطوری📖 🕊️|@ham_kalam
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
اگه اون موقع که ابلیس حاضر نشد به آدم سجده کنه، یکی از فرشته ها این حرکتو زده بود؛ الان ما آواره و در به در دنیا نبودیم🚶🏻‍♂️😂 ‌ 🕊️|@ham_kalam
📌۶ ماده غذایی که مغز را ضعیف و مختل می کند🥴: شیرین کننده‌های مصنوعی🍬 ماهی‌های سرشار از جیوه🐡 غذاهای فرآوری شده🍟 نوشیدنی‌های شیرین🍹 بیسکویت آماده🍪 گلوتن🥐 🕊️|@ham_kalam
بعد از گرفتن جواب آزمایش قرار شد دو روز بعد عقد کنیم. همان موقع تقویم را نگاه کردم و به حمید پیام دادم:«روز دهم آبان تولد امام هادی«ع» نظرت چیه این روز عقد کنیم؟»🎉 بلافاصله جواب داد عالیه همین الان با پدر مادرم صحبت می‌کنم که قطعی کنیم. آن روز با پدر مادرم سر ساعت ۴ به محضر رسیدیم. خیابان فلسطین محضرخانه ۱۲۵ ‌.بعد از نیم ساعت پدر و مادر حمید رسیدند اما خبری از خود داماد نبود. خشکم زده بود. این همه آدم آمده بودیم، ولی اصلِ کاری نیامده بود تا پرسیدم چه شده دیدم بله! داستانِ سری قبل باز تکرار شده .آقا وسط راه متوجه شده که شناسنامه نیاورده 😲!تا حمید برسه ساعت از ۵ هم گذشته بود ،پدر من نظامی بود و روی وقت خیلی حساس بود ساعت ۴ با ساعت ۴:۰۵ برایش فرق داشت ما هم به همین شکل بزرگ شده بودیم, از این دیر آمدن ناراحت شده بودم کارد می‌زدی خونم در نمی‌آمد.😐 عاقدگفت چون به موقع نرسیدیم و بقیه از قبل نوبت گرفته‌اند باید صبر کنیم تا کار همه انجام بشود و نفر آخر عقد ما را بخواند. عروس‌ها و دامادها یکی یکی می‌آمدند و برای خطبه عقد داخل می‌رفتند ما هم که شده بودیم تماشاچی. حمید وقتی دید من ناراحتم پیام داد: «دارلینگِ من😍 ناراحت نباش حتماً حکمتیه که من شناسنامه رو دو بار جا گذاشتم .وقتایی که می‌دونست من ناراحتم به من می‌گفت« دارلینگ» یعنی «همسر ِعزیزِ من». پیام رو خوندم ولی جواب ندادم. این دفعه تا دید جواب ندادم،یه جوک فرستاده بود دیگه نتونستم جلوی خندمو بگیرم و بخشیدمش.☺️ 🕊️|@ham_kalam
السّلامُ عَلَیکَ یا عَینَ الحَیاة سلام آقا جانم 🥺 🕊️|@ham_kalam
سلام‍🐻 دوستِ‍🍄 قشنگم‍✨ 🕊️|@ham_kalam
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا