چای قند پهلو
وقتی مشاورت بیش از حد پیگیر تست زدنته😂😂 @ayande_sazan_mostafayi
وضعیت حسام و یوکی :😂
ولی آفرینش خیلی خوبه🥲🤌🏻آقای معتمدی تو یه آهنگ کل داستان سیر و سلوک و عشق به خدا و آفرینش انسان رو خوند
هدایت شده از بُرنا پِلاس
🔹متهم ردیف اول پروندۀ هواپیمای اوکراینی به ۱۳ سال حبس محکوم شد
🔹قوهقضائیه: متهم ردیف اول پروندۀ هواپیمای اوکراینی در جایگاه فرماندۀ سامانۀ دفاعی تور امیک، بهتصور اینکه ویژگیهای هدف شبیه به موشک کروز بوده، برخلاف دستور پست فرماندهی و بدون گرفتن مجوز و مغایر با دستورالعملها دو فروند موشک به سمت هواپیمای اوکراینی پرواز پیاس ۷۵۲ شلیک کرده است.
🔹او به اتهام مباشرت در قتل شبه عمد سرنشینان هواپیمای اوکراینی مستند به به تحمل ۳ سال حبس تعزیری محکوم شده است. این متهم همچنین بهدلیل لغو دستور ابلاغی و با توجه به گستردگی آثار و تبعات این اقدام به حداکثر مجازات یعنی ۱۰ سال حبس تعزیری نیز محکوم شده. او همچنین باید به اولیای دمی که درخواست دیه داشتند، دیه بدهد.
احکام سایر متهمان به شرح زیر است:
🔸پرسنل سامانه دفاعی: یک سال حبس
🔸مسئول میز سامانههای دفاعی: ۳ سال حبس
🔸مسئول پست فرماندهی سامانه دفاعی: ۳ سال حبس
🔸فرمانده وقت پایگاه پنجم پدافند هوایی تهران: دو سال حبس
🔸افسر شیفت مرکز کنترل عملیات منطقهای تهران: ۲ سال حبس
🔸فرمانده وقت مرکز کنترل عملیات منطقهای تهران: ۱.۵ سال حبس
🔸فرمانده وقت منطقه پدافند هوایی تهران: یک سال حبس
🔸فرمانده وقت پدافند هوایی نیروی هوافضای سپاه: یک سال حبس
چای قند پهلو
🔹متهم ردیف اول پروندۀ هواپیمای اوکراینی به ۱۳ سال حبس محکوم شد 🔹قوهقضائیه: متهم ردیف اول پروندۀ
گریه می آید مارا🥲
اردوی بینهایت
واقعیت پشت ماجرا
ظلمی که به سپاه شد و مظلومیتش
اشک و آه
آشوب در میان دود و خون.pdf
حجم:
147K
داستان ویرایش نشده است
نام : #ماه_ابدی
قسمت سوم : آشوب در میان خون و دود
#جشنواره_سیزده 🎉
اگر تندبادی براید ز کنج
بخاک افگند نارسیده ترنج
ستمکاره خوانیمش ار دادگر
هنرمند دانیمش ار بیهنر
اگر مرگ دادست بیداد چیست
ز داد این همه بانگ و فریاد چیست
ازین راز جان تو آگاه نیست
بدین پرده اندر ترا راه نیست
همه تا در آز رفته فراز
به کس بر نشد این در راز باز
برفتن مگر بهتر آیدش جای
چو آرام یابد به دیگر سرای
دم مرگ چون آتش هولناک
ندارد ز برنا و فرتوت باک
درین جای رفتن نه جای درنگ
بر اسپ فنا گر کشد مرگ تنگ
چنان دان که دادست و بیداد نیست
چو داد آمدش جای فریاد نیست
جوانی و پیری به نزدیک مرگ
یکی دان چو اندر بدن نیست برگ
دل از نور ایمان گر آگندهای
ترا خامشی به که تو بندهای
برین کار یزدان ترا راز نیست
اگر جانت با دیو انباز نیست
به گیتی دران کوش چون بگذری
سرانجام نیکی بر خود بری
کنون رزم سهراب رانم نخست
ازان کین که او با پدر چون بجست
فردوسی
#شعر✒️
☄کانال واحد نوجوان مؤسسه مصاف(برنا پلاس)
🔗تلگرام | ایتا | سروش | اینستاگرام | توییتر
برادر جان کجایی؟.pdf
حجم:
253.7K
داستان ویرایش نشده است
نام : #ماه_ابدی
قسمت چهارم : برادر جان کجایی؟؟
داشتم این بیلبورد ها و علامت های راهنما رو می دیدم که وسطشون سیاه شده
مادر گرامی فرمودند اینارو بچه ها از چهارشنبه سوری به این روز انداختن😂
دستشون درد نکنه گدرتمند حاضر شدن
چون ارتفاع اینا از حالت عادی زیادی بلند تره
یعنی بچه های دو سه تا محله رو ببرن سمت مرز اسرائیل و لبنان به ساعت نکشیده هر کی اونجاست رو جزغاله می کنن فلسطین آزاد شده تحویل میدن😂
خیلی خوب می شد اگر یکی درمورد حضرت احمد بن موسی علیه السلام چیزی می نوشت یا می گفت .
اصلا درمورد امام هادی یا امام حسن عسکری علیهمالسلام
یا اصلا قربونش برم آقا امام حسن مظلومم:))) خیلی مظلومن آقا امام حسن علیه السلام
فکر کن پر از کرامت
یکی از پنج تن
کسی که اصلا به خاطر اون حضرت آدم بخشیده شد و هزاران پیامبر پیش از پیامبر اسلام با ایشون آزمایش شدند ولی شیعه هاشون چیزی ازش نمی دونن:))) بمیرم براش نه به خاطر دلسوزی
به خاطر عشق به کسی که بهمون زندگی داد
بهشت ؟
داری می پرسی بهشت برای من کجاست ؟
مشخصه
یک عالمه کتاب پر مفهوم و سنگین بدون ترس از پایان زمان یا اینکه یکی بیاد برام سخنرانی کنه
هر سخنرانی نه
سخنرانی های خوب خوب ازونایی که مثلا خانم فیاض بیاد تو یک ربع یجوری برات حرف بزنه تو باهاش نیم ساعت گریه کنی
یا ازونایی که واست حرف بزنن باعث بشن گشنه بشی به شنیدن
دلت بخواد با ولع فقط گوش بدی ببینی چی برات می گن
یا یک بحث با چند نفر غیر متعصب سر یک موضوع خیلی مهم و حیاتی :)))
بهشت من اینه و تمام