آشوب در میان دود و خون.pdf
حجم:
147K
داستان ویرایش نشده است
نام : #ماه_ابدی
قسمت سوم : آشوب در میان خون و دود
#جشنواره_سیزده 🎉
اگر تندبادی براید ز کنج
بخاک افگند نارسیده ترنج
ستمکاره خوانیمش ار دادگر
هنرمند دانیمش ار بیهنر
اگر مرگ دادست بیداد چیست
ز داد این همه بانگ و فریاد چیست
ازین راز جان تو آگاه نیست
بدین پرده اندر ترا راه نیست
همه تا در آز رفته فراز
به کس بر نشد این در راز باز
برفتن مگر بهتر آیدش جای
چو آرام یابد به دیگر سرای
دم مرگ چون آتش هولناک
ندارد ز برنا و فرتوت باک
درین جای رفتن نه جای درنگ
بر اسپ فنا گر کشد مرگ تنگ
چنان دان که دادست و بیداد نیست
چو داد آمدش جای فریاد نیست
جوانی و پیری به نزدیک مرگ
یکی دان چو اندر بدن نیست برگ
دل از نور ایمان گر آگندهای
ترا خامشی به که تو بندهای
برین کار یزدان ترا راز نیست
اگر جانت با دیو انباز نیست
به گیتی دران کوش چون بگذری
سرانجام نیکی بر خود بری
کنون رزم سهراب رانم نخست
ازان کین که او با پدر چون بجست
فردوسی
#شعر✒️
☄کانال واحد نوجوان مؤسسه مصاف(برنا پلاس)
🔗تلگرام | ایتا | سروش | اینستاگرام | توییتر
برادر جان کجایی؟.pdf
حجم:
253.7K
داستان ویرایش نشده است
نام : #ماه_ابدی
قسمت چهارم : برادر جان کجایی؟؟
داشتم این بیلبورد ها و علامت های راهنما رو می دیدم که وسطشون سیاه شده
مادر گرامی فرمودند اینارو بچه ها از چهارشنبه سوری به این روز انداختن😂
دستشون درد نکنه گدرتمند حاضر شدن
چون ارتفاع اینا از حالت عادی زیادی بلند تره
یعنی بچه های دو سه تا محله رو ببرن سمت مرز اسرائیل و لبنان به ساعت نکشیده هر کی اونجاست رو جزغاله می کنن فلسطین آزاد شده تحویل میدن😂
خیلی خوب می شد اگر یکی درمورد حضرت احمد بن موسی علیه السلام چیزی می نوشت یا می گفت .
اصلا درمورد امام هادی یا امام حسن عسکری علیهمالسلام
یا اصلا قربونش برم آقا امام حسن مظلومم:))) خیلی مظلومن آقا امام حسن علیه السلام
فکر کن پر از کرامت
یکی از پنج تن
کسی که اصلا به خاطر اون حضرت آدم بخشیده شد و هزاران پیامبر پیش از پیامبر اسلام با ایشون آزمایش شدند ولی شیعه هاشون چیزی ازش نمی دونن:))) بمیرم براش نه به خاطر دلسوزی
به خاطر عشق به کسی که بهمون زندگی داد
بهشت ؟
داری می پرسی بهشت برای من کجاست ؟
مشخصه
یک عالمه کتاب پر مفهوم و سنگین بدون ترس از پایان زمان یا اینکه یکی بیاد برام سخنرانی کنه
هر سخنرانی نه
سخنرانی های خوب خوب ازونایی که مثلا خانم فیاض بیاد تو یک ربع یجوری برات حرف بزنه تو باهاش نیم ساعت گریه کنی
یا ازونایی که واست حرف بزنن باعث بشن گشنه بشی به شنیدن
دلت بخواد با ولع فقط گوش بدی ببینی چی برات می گن
یا یک بحث با چند نفر غیر متعصب سر یک موضوع خیلی مهم و حیاتی :)))
بهشت من اینه و تمام
هدایت شده از بینهایت
بیا به خانهی آلالهها سری بزنیم
ز داغ، با دل خود حرف دیگری بزنیم
شبی به حلقهی درگاه دوست دل بندیم
اگر چه وا نکند، دستکم دری بزنیم
تمام حجم قفس را شناختیم، بس است!
بیا -بهتجربه- در آسمان پری بزنیم
به اشک خویش بشوییم آسمانها را،
ز خون به روی زمین رنگ دیگری بزنیم
اگر چه نیّت خوبیست زیستن، اما
خوشا که دست به تصمیم بهتری بزنیم
✍🏼 قیصر امینپور
♾️ @binahayat_ir