بیشتر از همیشه میخوام گل های قالی رو ببینم تو اتاقم باشم سرم تو گوشیم باشه
دختری که همیشه می خندید و مهربون بود همونه ولی چرا آنقدر لاغر شده چرا آنقدر سیاه شده چرا زخمی شده و دست و پاهایش میلرزه
کافه گیم + 😀
مخصوص دختران+😀
هرچهارشنبه +😀
کاری از موسسه مصاف اصفهان+:/🚶🏻♀
کل دعایی که ظهر می کردم : کاش فیلم ها واقعی بود . کاش دکترهایی به خوبی دکتر های توی پلی لیست بیمارستان بودن که هرکاری از دستشون برمیومد . کاش بچه های دولدام واقعی بودن و کیم سابو و دونگجو و سو ووجین واقعی بود که با جراحی هاشون سخت ترین عمل هارو هم انجام میدادند و سخت ترین مریضی هارو درمان می کردن:)))
آسایشگاه روانی 🪖
+اسمت چیه ؟ - کی🥰 + گی؟🤨 - کییییی H I j kkkkkk
دلم میخواد برگردم به اون دوران