کافه گیم + 😀
مخصوص دختران+😀
هرچهارشنبه +😀
کاری از موسسه مصاف اصفهان+:/🚶🏻♀
کل دعایی که ظهر می کردم : کاش فیلم ها واقعی بود . کاش دکترهایی به خوبی دکتر های توی پلی لیست بیمارستان بودن که هرکاری از دستشون برمیومد . کاش بچه های دولدام واقعی بودن و کیم سابو و دونگجو و سو ووجین واقعی بود که با جراحی هاشون سخت ترین عمل هارو هم انجام میدادند و سخت ترین مریضی هارو درمان می کردن:)))
آسایشگاه روانی 🪖
+اسمت چیه ؟ - کی🥰 + گی؟🤨 - کییییی H I j kkkkkk
دلم میخواد برگردم به اون دوران
من هر ده دقیقه خطاب به پزشکیان : این مافیای منه🧐
مامانم : مناظره است مافیا نیست 😐😑
ولی لحظه به لحظه اون سخن جلوی چشمامه که می فرمود : هرکسی را دیدید در آتش تفرقه بین شیعه و سنی می دمد اگر بداند منافق است و اگر نداند در زمین دشمن بازی می کند:)))))