eitaa logo
رَکیذ‌‌‌*
377 دنبال‌کننده
53 عکس
6 ویدیو
1 فایل
نقطه و ویرگول‌ِ نوشته هایم،بوی تو را دارد.🇮🇶🌴 طریقی إلیك،و قلبی لدیك،و صل الله علیك یا حسین. `من حیث المجموع،از دلبستگی‌ها میخوانید. همون فور بهتره!
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بانوی ِاو .
کاش دلتنگی هم با چایی نبات حل میشد : )
رَکیذ‌‌‌*
،،
هرچه که بود،،، عباس نمیخواست فقط یکبار فدای حسینش شود، میخواست ذره ذره ذوب در حسین شدن را بچشد، تا بتواند بعد از معراج،عِطر حسین را، حتی در محلهٔ ارمنی‌هاپخش کند..
رَکیذ‌‌‌*
اگر شاهم،گدای کوی اویم/ و گر مورم سلیمانم حسین است..
کی‌ام من«میثم» آلوده دامان/ همه تطهیر دامانم حسین است.
هر موقع و هرجا و در نهایت توسط هر ایکس و ایگرگی احساس اضافی بودن و شك و ناراحتی توی وجودتون کردید،،یادتون باشه شما فقط برای خدا متولد شدید.. اصلا قائدهٔ دنیا اینکه به شما ثابت کنه شما هیچ کس و کاری غیر از خدا ندارید؛ حواسی که این وسط پرت شه و ناشکری کنه متحمل ضرر شده. و نهایتا این شمایید و این خدا..
می‌نویسم عشق و بی تردید میخوانم جنون/ هرکسی دیوانه تر، السابقون السابقون..
رَکیذ‌‌‌*
بغل این و اون کدومه! کربلاء خونمه..
گفتم فراق را به صبوری دوا کنم/ صبرم زیاد نیست؛چرا ادعا کنم؟
/جوونیمو پای تو دادم..
رَکیذ‌‌‌*
می‌نویسم عشق و بی تردید میخوانم جنون/ هرکسی دیوانه تر، السابقون السابقون..
مینویسم عشق و بی تردید میخوانم حسین/ عاقلان دانند، لٰکن اکثراً لا یعقلون..
رَکیذ‌‌‌*
اگر صاحب چنلی هستید یا اگرم یك عضو عادی،،کربلاء مشرف شدید این روزا یا ی روزی از روزهای خدا،منِ حقیر رو فراموش نکنید. عجیب به تنگ اومده دلم..انشاءالله این پیام و عکس رو مخصوص رکیذ کنیم.