هر موقع و هرجا و در نهایت توسط
هر ایکس و ایگرگی احساس اضافی
بودن و شك و ناراحتی توی وجودتون
کردید،،یادتون باشه شما فقط برای
خدا متولد شدید..
اصلا قائدهٔ دنیا اینکه به شما
ثابت کنه شما هیچ کس و کاری
غیر از خدا ندارید؛ حواسی که
این وسط پرت شه و ناشکری کنه
متحمل ضرر شده.
و نهایتا این شمایید و این خدا..
رَکیذ*
بغل این و اون کدومه! کربلاء خونمه..
گفتم فراق را به صبوری دوا کنم/
صبرم زیاد نیست؛چرا ادعا کنم؟
رَکیذ*
مینویسم عشق و بی تردید میخوانم جنون/ هرکسی دیوانه تر، السابقون السابقون..
مینویسم عشق و بی تردید میخوانم حسین/
عاقلان دانند، لٰکن اکثراً لا یعقلون..
یك کارِ دیگه هم میشه کردا !!
وقتی یکی ازتون التماس دعا داشت
بگید: چشم اگر قابل باشم، توفیق
داشته باشم؛ شما هم ما رو یادتون نره.)
احساس آرامش و راحتیِ بهتری به مُلتَمس
دعا میده.. احساس اطمینان. انگار یك
آرامش خاطر کوچیکی به کسی تزریق
کردید؛ بهتر از این؟
امتحان کنید،،،
همین طور که روزشماری محرم رو ادامه میدید و ازش دائماً حرف میزنید؛یادمون نره غدیر نزدیكتره.
غدیر،هویت و ریشهٔ شیعه و اتمام رسالت پیامبره.
آغاز امامت و آغاز درس حماسی و شورُ عشق کربلاء،،از غدیر نشأت میگیره.
*فعلا برای جشن آماده باشید.
برای مهمونیِ بابای دو عالم.