eitaa logo
این سَمتۍ⬿
10هزار دنبال‌کننده
3.1هزار عکس
1.1هزار ویدیو
825 فایل
یا ﷲ . باید از تاریخ بگوییم تا جاۍ جلاد و شھید عوض‌ نشود ـــ و آدرس ما در تمامی صفحات .روبیکا .ویراستی . بله .اینستاگرام ➜ insamti •نشر بدید ولی لوگو رو حذف نکنید،ممنونیم •نشر متون هم آزاد
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از این سَمتۍ⬿
امام رضا علیه السلام می فرماید : ماه ، ماه بركت و رحمت و مغفرت است، و هر كس در این ماه بخشيده نشود در چه ماهی آمرزيده خواهد شد؟ . • ـ⿻•آدرس‌ این‌ سمتی ➜ insamti ● ـ⿻•اینستاگرام‌ این‌ سمتی ➜ کلیك
‌ این می‌تونه همه‌ ی گذشته‌ت رو جبران کنه . . . ! ـ⿻•آدرس‌ این‌ سمتی ➜ insamti ● ـ⿻•اینستاگرام‌ این‌ سمتی ➜ کلیك
شستشوۍ دهان برای فرد روزھ دار : آیا گرداندن آب در دهان با اطمینان به اینکه آب فرو نمی رود روزه را باطل می کند ؟ اگر آب بی اختیار وارد حلق شود ، روزه چه حکمی دارد ؟ * با فتوای حضرت آیت اللہ خامنہ ای ـ⿻•آدرس‌ این‌ سمتی ➜ insamti ● ـ⿻•اینستاگرام‌ این‌ سمتی ➜ کلیك
. . امام صادق علیه‌السلام می فرماید : مَن دَعا و لَم يَذكُرِ النَّبِيَّ رَفرَفَ الدُّعاءُ عَلى رَأسِهِ، فَإِذا ذَكَرَ النَّبِيَّ رُفِعَ الدُّعاء . . هر کس دعایی کند و از پیامبر یادی نکند، دعایش بالای سرش بال و پر می‌زند وقتی '' با صلوات '' از پیامبر یاد کند دعایش پر خواهد کشید . * الكافي، ج‏۲، ص۴۹۱ ـ⿻ • آدرس‌ این‌ سمتی ➜ insamti ● ـ⿻ • اینستاگرام‌ این‌ سمتی ➜ کلیك
⤥ 🎤 : خبـ . . اگہ نمی‌خواست بندھ‌هاشو ببخشه ، که این ماھ و نمی‌ذاشت ! . . • ـ⿻•آدرس‌ این‌ سمتی ➜ insamti ● ـ⿻•اینستاگرام‌ این‌ سمتی ➜ کلیك
این سَمتۍ⬿
𔖰📲𔖭 . . ‌° تو دورهمۍ این سمتۍ : شارژ بگیر ○ هر بار به تعداد : 🥇24 نفر ⤷ ● از ما شارژ هدیہ بگ
‌⩩ ༵ سلام و ارادتمند طاعات و عبادات‌تون مقبول درگاه حق 🥇!⇦سوالات امروز رأس ساعت 21:00 از محتوای این پست‌هاست، از قبل مطالعه بفرمایید ؛ ▨ سوال¹برای دیدن محتوا کلیك کنید.سوال²برای دیدن محتوا کلیك کنید.سوال³برای دیدن محتوا کلیك کنید.سوال⁴برای دیدن محتوا کلیك کنید.سوال⁵برای دیدن محتوا کلیك کنید. ـــــــــــ ـ * جواب ها کاملا کوتاه در یك کلمه یا چند کلمه خلاصه شده . * یکۍ از اهداف ما اینه که در کنار شماها تاریخی‌مون رو افزایش بدیم . ـــــــــــ ـ لطفا پوستر رو بخونید • . . ⚠️ ⇩⇩ سوالات ⇩⇩ ¹. سید علۍ محمد شیرازۍ لقب‌ش چہ بود و دو ادعایش را نام ببرید . ـــــــــــ ـ ². مریدان علۍ محمد شیرازۍ به دلیل . . . . به مردم ساده دل هجوم می بردند . ـــــــــــ ـ ³. چه کسۍ تنباکو را تحریم کرد !؟ ـــــــــــ ـ ⁴. نام دو بخش از شیراز را ببرید که نفوذ بیشتری از بهائیت در آن دیده می شده . ورقه‌ۍ شمارھ ³ ـــــــــــ ـ ⁵. فرقه ی بابیت حاصل سیاست دولت . . . . . . یا . . . . . . در قرن ۱۹ بوده . ❌ اتمام زمان پاسخگویی .
6.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⟮🌙⟯ | تو رفاقت و خوب بلـدۍ . . این منم که گاهی بی‌معرفت می‌شم . . • •آدرس‌ این‌ سمتی ➜ insamti ● •اینستاگرام‌ این‌ سمتی ➜ کلیك
سخنان رهبرۍ 13661228_60193 (2).mp3
زمان: حجم: 6.5M
𖥻 🎙 . در واپسین روز های اسفند 1366، رژیم بعث عراق با بمباران شیمیایی شهر حلبچه‌ ی عراق ، هزاران نفر از مردم بی‌گناه و غیرنظامی این شهر را به شهادت رساند و هزاران نفر را هم دچـار جراحت و آسیب‌ دیدگـی نمود. حضرت آیت‌ الله خامنه‌ ای در خطبه‌ های نماز جمعه‌ ی تهران در روز 28 اسفند ۱۳۶۶ با اشاره به این جنایت و نسل‌ کشی فرمودند: ⇩⇩ * ادامه در پست بعد ـ⿻•آدرس‌ این‌ سمتی ➜ insamti ● ـ⿻•اینستاگرام‌ این‌ سمتی ➜ کلیك
این سَمتۍ⬿
𖥻 🎙 . در واپسین روز های اسفند 1366، رژیم بعث عراق با بمباران شیمیایی شهر حلبچه‌ ی عراق ، هزاران ن
🔸 🔶 . منطقه‌ ی منطقه‌ ی دینی و روحانی است؛ همان‌ طور که عرض کردم مردم اینجا مردم‌مسلمانی‌هستند‌وبرادران‌ما وهم‌‌پیمانان دراز مـدت و واقعی ما هستـند و حقیقتاً ما احـساس تأسـف و انـدوه می‌ کنیم که رژیمِ خبیثِ ظالمِ عراق از دیروز و پریروز تا حالا شهرحلبچه را بمباران شیمیایی شدیدی‌کرده ومن امروز صبح‌که تماس‌داشتم اطلاع پیدا کردم که تمام امکانات سپاه پاسداران و هوا نیروز ارتش به کار افتادند تا بتوانند این مجروحین شیمیایی را از شهر که مردم حلبچه هستند- بیاورند به پشت جبهه ودر بیمارستان‌های صحرایی خودمان مداوا کنند. این‌قدر این رژیم، خبیث و بی‌عاطفه هست که مردم این شهر ها را که تا دیروز در شهر این‌ ها بودند، در خانه‌های این‌ها بودند، سر سفره‌ی‌این‌ها بودند واز آن‌هاارتزاق می‌کردند و الان هم یقیناً تعدادی از نظامی‌های عراق در گوشه‌ کنار های همین شهر و خرمال و دیاله و دوجیله و بقیه‌ی شهرهای این [منطقه] ممکن است خودشان را مخفی کرده باشند ، با وجود این ، رژیم عراق این‌ قدر خبیث و بی‌عاطفه است که این مردم شریف و عزیز را مورد تهاجم شیمیایی قرار می‌دهد؛و این یک چیزی است که دنیا باید در مقابل آن عکس‌ العمل نشان بدهد ؛ و صلیب سرخ جهانی و سازمان‌ ملل اگر در مقابل این حادثه حرف نزنند که در مقابل نظایرش سکوت کردند اگر در مقابل این هم سکوت کنند، حقیقتاً آبروی خودشان را برده‌اند.