45.18M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 | قطعه : نحن حزب الله
(با رعایت محدودیت های اینستاگرام و یوتیوب)
🎤| حاج محمدرضا طاهری
🎤| حاج مهدی سلحشور
🎤| حاج سیدرضا نریمانی
🎤| حاج مهدی رسولی
🎤| کربلایی حسین طاهری
✍️| شعر فارسی : حمید رمی
✍️| شعر عربی : ابراهیم الحفیف
▫️| تهیه کننده : گروه سماوات
💻| تنظيم و ميكس : مهدی علیق
💻| تدوین: گروه رسانهای فدک
💻| طراحلوگو:استاد مسعود نجابتی
هدایت شده از سید محسن برزنونی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا ثمره اقتصاد متعالی اسلامی است. محل زندگی یک تاجر مسلمان و یک حبیبالله حقیقی...
توضیحات مفصلی دارد که انشاءالله سرِ فرصت عرض میکنم... 👇👇
https://eitaa.com/joinchat/3725721727C7759903548
هدایت شده از سید محسن برزنونی
هدایت شده از سید محسن برزنونی
شخصیت این سید بزرگوار در بحث تجارت، حرف برای گفتن زیاد دارد...
تاجرانی که به هر نقطه دنیا سفر میکردند؛ از زیبایی معاملات و سبک تجارت اسلامی آنها، مردمان دیگر بلاد، شیفته زیباییهای تجارت اسلامی میشدند و اسلام میآوردند.
توضیحاتی مفصلی در این خصوص دارم
https://eitaa.com/joinchat/3725721727C7759903548
آهسته زندگی کنیم (1).mp3
6.9M
سه بیماری رایج که در عصر تکنولوژی اکثر ما به آنها مبتلا هستیم...
۱- بیماری بیفکری و عدم تمرکز
۲- بیماری بیحوصلگی
۳- بیماری عجله و شتاب
https://eitaa.com/joinchat/3725721727C7759903548
1.65M
اصل تهاجم در استراتژی فروش...
مثل اسکندر حمله کنیم یا شهید مرتضی جاویدی؟
چگونه ۴درصدی شویم؟
https://eitaa.com/joinchat/3725721727C7759903548
راه بغیر حساب .mp3
7.22M
چه جاهایی عجله کردن راهگشاست!؟
https://eitaa.com/joinchat/3725721727C7759903548
دنبال خدا کجایی.mp3
7.14M
داستان زیبای آدمهای خوب...
https://eitaa.com/joinchat/3725721727C7759903548
1.81M
همهی صوتهای کانالرو پاک کنید،
این صوترو تا انتها گوش کنید و...
https://eitaa.com/joinchat/3725721727C7759903548
📄 شناسنامه بحث
💜بی نهایت مهم💜
💠عنوان: شاهد ما
💠هدف.. مراقبت از آدمیت خویشتن
💠هزینه
عمل به صوت ⚠️
شاهد ما.mp3
1.17M
وَمَا أَدْرَاكَ مَا عِلِّيُّونَ ﴿١٩﴾
تو چه می دانی علیّین چیست؟ (۱۹)
كِتَابٌ مَرْقُومٌ ﴿٢٠﴾
قضا و سرنوشتی حتمی [برای نیکان] است. (۲۰)
يَشْهَدُهُ الْمُقَرَّبُونَ ﴿٢١﴾
مقربان آن را مشاهده می کنند. (۲۱)
إِنَّ الْأَبْرَارَ لَفِي نَعِيمٍ ﴿٢٢﴾
بی تردید نیکان در نعمتی فراوانند (۲۲)
عَلَى الْأَرَائِكِ يَنْظُرُونَ ﴿٢٣﴾
بر تخت ها [ی آراسته و پرارزش تکیه زده و مناظر زیبای بهشت را با چشم سر و جمال محبوب را با چشم دل] می نگرند. (۲۳)
تَعْرِفُ فِي وُجُوهِهِمْ نَضْرَةَ النَّعِيمِ ﴿٢٤﴾
در چهره هایشان شادابی و طراوت نعمت را می یابی. (۲۴)
يُسْقَوْنَ مِنْ رَحِيقٍ مَخْتُومٍ ﴿٢٥﴾
آنان را از باده ناب و طهوری که سربسته و مُهر و موم شده است، می نوشانند. (۲۵)
خِتَامُهُ مِسْكٌ ۚ وَفِي ذَٰلِكَ فَلْيَتَنَافَسِ الْمُتَنَافِسُونَ ﴿٢٦﴾
مُهر و مومش مشک است، و رقابت کنندگان و مسابقه گران باید به سوی این نعمت ها بر یکدیگر پیشی گیرند، (۲۶)
وَمِزَاجُهُ مِنْ تَسْنِيمٍ ﴿٢٧﴾
و [این باده ناب مُهر و موم شده،] آمیخته ای از «تسنیم» است (۲۷)
عَيْنًا يَشْرَبُ بِهَا الْمُقَرَّبُونَ ﴿٢٨﴾
[آن] چشمه ای که همواره مقربان از آن می نوشند.
شاهد ما (1).mp3
1.21M
وَمَا أَدْرَاكَ مَا عِلِّيُّونَ ﴿١٩﴾
تو چه می دانی علیّین چیست؟ (۱۹)
كِتَابٌ مَرْقُومٌ ﴿٢٠﴾
قضا و سرنوشتی حتمی [برای نیکان] است. (۲۰)
يَشْهَدُهُ الْمُقَرَّبُونَ ﴿٢١﴾
مقربان آن را مشاهده می کنند. (۲۱)
إِنَّ الْأَبْرَارَ لَفِي نَعِيمٍ ﴿٢٢﴾
بی تردید نیکان در نعمتی فراوانند (۲۲)
عَلَى الْأَرَائِكِ يَنْظُرُونَ ﴿٢٣﴾
بر تخت ها [ی آراسته و پرارزش تکیه زده و مناظر زیبای بهشت را با چشم سر و جمال محبوب را با چشم دل] می نگرند. (۲۳)
تَعْرِفُ فِي وُجُوهِهِمْ نَضْرَةَ النَّعِيمِ ﴿٢٤﴾
در چهره هایشان شادابی و طراوت نعمت را می یابی. (۲۴)
يُسْقَوْنَ مِنْ رَحِيقٍ مَخْتُومٍ ﴿٢٥﴾
آنان را از باده ناب و طهوری که سربسته و مُهر و موم شده است، می نوشانند. (۲۵)
خِتَامُهُ مِسْكٌ ۚ وَفِي ذَٰلِكَ فَلْيَتَنَافَسِ الْمُتَنَافِسُونَ ﴿٢٦﴾
مُهر و مومش مشک است، و رقابت کنندگان و مسابقه گران باید به سوی این نعمت ها بر یکدیگر پیشی گیرند، (۲۶)
وَمِزَاجُهُ مِنْ تَسْنِيمٍ ﴿٢٧﴾
و [این باده ناب مُهر و موم شده،] آمیخته ای از «تسنیم» است (۲۷)
عَيْنًا يَشْرَبُ بِهَا الْمُقَرَّبُونَ ﴿٢٨﴾
[آن] چشمه ای که همواره مقربان از آن می نوشند.
شاهد ما (2).mp3
1.14M
وَمَا أَدْرَاكَ مَا عِلِّيُّونَ ﴿١٩﴾
تو چه می دانی علیّین چیست؟ (۱۹)
كِتَابٌ مَرْقُومٌ ﴿٢٠﴾
قضا و سرنوشتی حتمی [برای نیکان] است. (۲۰)
يَشْهَدُهُ الْمُقَرَّبُونَ ﴿٢١﴾
مقربان آن را مشاهده می کنند. (۲۱)
إِنَّ الْأَبْرَارَ لَفِي نَعِيمٍ ﴿٢٢﴾
بی تردید نیکان در نعمتی فراوانند (۲۲)
عَلَى الْأَرَائِكِ يَنْظُرُونَ ﴿٢٣﴾
بر تخت ها [ی آراسته و پرارزش تکیه زده و مناظر زیبای بهشت را با چشم سر و جمال محبوب را با چشم دل] می نگرند. (۲۳)
تَعْرِفُ فِي وُجُوهِهِمْ نَضْرَةَ النَّعِيمِ ﴿٢٤﴾
در چهره هایشان شادابی و طراوت نعمت را می یابی. (۲۴)
يُسْقَوْنَ مِنْ رَحِيقٍ مَخْتُومٍ ﴿٢٥﴾
آنان را از باده ناب و طهوری که سربسته و مُهر و موم شده است، می نوشانند. (۲۵)
خِتَامُهُ مِسْكٌ ۚ وَفِي ذَٰلِكَ فَلْيَتَنَافَسِ الْمُتَنَافِسُونَ ﴿٢٦﴾
مُهر و مومش مشک است، و رقابت کنندگان و مسابقه گران باید به سوی این نعمت ها بر یکدیگر پیشی گیرند، (۲۶)
وَمِزَاجُهُ مِنْ تَسْنِيمٍ ﴿٢٧﴾
و [این باده ناب مُهر و موم شده،] آمیخته ای از «تسنیم» است (۲۷)
عَيْنًا يَشْرَبُ بِهَا الْمُقَرَّبُونَ ﴿٢٨﴾
[آن] چشمه ای که همواره مقربان از آن می نوشند.
شاهد ما (3).mp3
1.14M
وَمَا أَدْرَاكَ مَا عِلِّيُّونَ ﴿١٩﴾
تو چه می دانی علیّین چیست؟ (۱۹)
كِتَابٌ مَرْقُومٌ ﴿٢٠﴾
قضا و سرنوشتی حتمی [برای نیکان] است. (۲۰)
يَشْهَدُهُ الْمُقَرَّبُونَ ﴿٢١﴾
مقربان آن را مشاهده می کنند. (۲۱)
إِنَّ الْأَبْرَارَ لَفِي نَعِيمٍ ﴿٢٢﴾
بی تردید نیکان در نعمتی فراوانند (۲۲)
عَلَى الْأَرَائِكِ يَنْظُرُونَ ﴿٢٣﴾
بر تخت ها [ی آراسته و پرارزش تکیه زده و مناظر زیبای بهشت را با چشم سر و جمال محبوب را با چشم دل] می نگرند. (۲۳)
تَعْرِفُ فِي وُجُوهِهِمْ نَضْرَةَ النَّعِيمِ ﴿٢٤﴾
در چهره هایشان شادابی و طراوت نعمت را می یابی. (۲۴)
يُسْقَوْنَ مِنْ رَحِيقٍ مَخْتُومٍ ﴿٢٥﴾
آنان را از باده ناب و طهوری که سربسته و مُهر و موم شده است، می نوشانند. (۲۵)
خِتَامُهُ مِسْكٌ ۚ وَفِي ذَٰلِكَ فَلْيَتَنَافَسِ الْمُتَنَافِسُونَ ﴿٢٦﴾
مُهر و مومش مشک است، و رقابت کنندگان و مسابقه گران باید به سوی این نعمت ها بر یکدیگر پیشی گیرند، (۲۶)
وَمِزَاجُهُ مِنْ تَسْنِيمٍ ﴿٢٧﴾
و [این باده ناب مُهر و موم شده،] آمیخته ای از «تسنیم» است (۲۷)
عَيْنًا يَشْرَبُ بِهَا الْمُقَرَّبُونَ ﴿٢٨﴾
[آن] چشمه ای که همواره مقربان از آن می نوشند.
شاهد ما (4).mp3
1.13M
وَمَا أَدْرَاكَ مَا عِلِّيُّونَ ﴿١٩﴾
تو چه می دانی علیّین چیست؟ (۱۹)
كِتَابٌ مَرْقُومٌ ﴿٢٠﴾
قضا و سرنوشتی حتمی [برای نیکان] است. (۲۰)
يَشْهَدُهُ الْمُقَرَّبُونَ ﴿٢١﴾
مقربان آن را مشاهده می کنند. (۲۱)
إِنَّ الْأَبْرَارَ لَفِي نَعِيمٍ ﴿٢٢﴾
بی تردید نیکان در نعمتی فراوانند (۲۲)
عَلَى الْأَرَائِكِ يَنْظُرُونَ ﴿٢٣﴾
بر تخت ها [ی آراسته و پرارزش تکیه زده و مناظر زیبای بهشت را با چشم سر و جمال محبوب را با چشم دل] می نگرند. (۲۳)
تَعْرِفُ فِي وُجُوهِهِمْ نَضْرَةَ النَّعِيمِ ﴿٢٤﴾
در چهره هایشان شادابی و طراوت نعمت را می یابی. (۲۴)
يُسْقَوْنَ مِنْ رَحِيقٍ مَخْتُومٍ ﴿٢٥﴾
آنان را از باده ناب و طهوری که سربسته و مُهر و موم شده است، می نوشانند. (۲۵)
خِتَامُهُ مِسْكٌ ۚ وَفِي ذَٰلِكَ فَلْيَتَنَافَسِ الْمُتَنَافِسُونَ ﴿٢٦﴾
مُهر و مومش مشک است، و رقابت کنندگان و مسابقه گران باید به سوی این نعمت ها بر یکدیگر پیشی گیرند، (۲۶)
وَمِزَاجُهُ مِنْ تَسْنِيمٍ ﴿٢٧﴾
و [این باده ناب مُهر و موم شده،] آمیخته ای از «تسنیم» است (۲۷)
عَيْنًا يَشْرَبُ بِهَا الْمُقَرَّبُونَ ﴿٢٨﴾
[آن] چشمه ای که همواره مقربان از آن می نوشند.
#زمان_طلایی
💠 نماز شب، نجوای عاشقانهایست که در سکوت شبانه، پلکهای بستهی زمین و آسمان را به روی دروازههای بیکران رحمت الهی میگشاید. این عبادت خالصانه، پرواز روحی است که انسان را از قید و بندهای دنیای مادی رها کرده و به آغوش گرم معبود میرساند.
💠 شب، گاه تنهایی است و راز دل گفتن؛ و نماز شب، جویبار نوریست که از دل ظلمت برمیخیزد و قطرههای اشک در سجدههای خالصانه، گواهی میدهند که دلهای عاشق، حتی در آرامترین لحظات شب، از شور محبت او بیقرارند.
💠 وقتی که ستارهها بر تارک آسمان میدرخشند، ندای «الّیل للصمت و الخلوة» (شب برای سکوت و خلوت است) در جان طنین میافکند. انسان با دلِ شسته از هیاهوی روزمره، در پیشگاه معبود زانو میزند و با زمزمهی «یا حیّ یا قیّوم»، نور الهی را در وجودش جاری میکند.
💠 نماز شب، دعوتی است برای احیای روح، برای ترمیم زخمهای جان و برای نزدیکتر شدن به حقیقتِ نابِ هستی. هر رکوع و سجده، حکایتی از بندگی است و هر ذکر، پلی به سوی ابدیت.
💠 آری، نماز شب آن لحظهایست که فرشتگان به تماشای اشکهای عاشقانهی تو مینشینند و خداوند، نجوای قلبت را از رگ گردن نزدیکتر میشنود. لحظهای که صدای «الهی، عفوک!» تو، در گسترهی آسمانها میپیچد و با هر دم، عطری از بهشت را بر جانت مینشاند.
💠 پس برخیز ای جان، چراغ ایمان را برافروز و در سکوت شب، از زمزمهی آیات الهی حیات تازه بگیر. که در پسِ پردهی نماز شب، وعدهی «جنات تجری من تحتها الانهار» در انتظار توست.
🖌 #سید_محسن_برزنونی
@irantalast