🏴 جایگاه تسبیح حضرت فاطمه زهرا (س)
🔻 امام محمد باقر علیه السلام:
مَا عُبِدَ اَللَّهُ بِشَیْءٍ مِنَ اَلتَّحْمِیدِ أَفْضَلَ مِنْ تَسْبِیحِ فَاطِمَةَ عَلَیْهَا اَلسَّلاَمُ وَ لَوْ کَانَ شَیْءٌ أَفْضَلَ مِنْهُ لَنَحَلَهُ رَسُولُ اَللَّهِ صَلَّی اَللَّهُ عَلَیْهِ وَ آلِهِ فَاطِمَةَ عَلَیْهَا اَلسَّلاَمُ
⏳ خداوند متعال با هیچ تسبیحی از حمد و ستایش عبادت نشده که از تسبیح حضرت فاطمه علیها السّلام بهتر باشد؛ زیرا اگر چیزی بهتر از آن بود، رسول خدا صلّی اللّه علیه و اله آن را به حضرت فاطمه علیها السّلام عطا میکرد.
📚 الکافی، جلد، ۳ صفحه ۳۴۳
@jahaade_kabir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
﷽/ تاثیر مبارزه منفی حضرت زهرا س در افشای مهمترین حقایق تاریخ
🔹هر بچه شیعه که می خواد یک دلیل محکم برای شیعه بودنش داشته باشه این را گوش کند ...
عالیه 👌
علامه امینی و علمای اهل سنت
#فاطمیه
@jahaade_kabir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 حضرت زهرا«سلاماللهعلیها» برخوردار از همۀ فضائل اخلاقی
◾️سالروز شهادت پاره تن رسولالله(ص) حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها تسلیت باد!
#فاطمیه
#آیت_الله_مظاهری
@jahaade_kabir
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 دیوار دم میداد، در بر سینه میزد
محراب مینالید، منبر داشت میسوخت
🏴 شعرخوانی درباره شهادت حضرت زهرا و اشکهای رهبر انقلاب
@jahaade_kabir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 پشت پرده هجمه رسانههای اصلاحطلب به بودجه دستگاه های فرهنگی و مذهبی
@jahaade_kabir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◾️قیمت صدای اذان
🔹گفتگو زیبای امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س)
@jahaade_kabir
♨ جنگ در این جبهه سخت است!
*حمله آمریکا به ساحت افکار عمومی هرروز ابعاد جدیدی به خود میگیرد؛ در شرایطی که نمایندگان کشورمان در حال مذاکره با کشورهای ۱+۴ هستند، دشمن در تلاش است با عملیات رسانهای اهداف خود را محقق کند و کشور را آشوب نما به تصویر بکشد. برای این منظور از ابزارهای متعددی در عملیات روانی و جنگ شناختی بهره میگیرد.
👈 نکات تحلیلی
1⃣ آمریکا وقتی از جنگ نظامی و دیپلماتیک بهرهای نمیبرد، جنگ را به عرصه دیگری که حصار و دیواری ندارد میکشاند، یعنی جنگ علیه افکار عمومی. در دهه ۱۹۷۰ و در بحبوحه جنگ سرد با شوروی، یکی از وظایف کمیتهای آمریکایی به نام «کمیته خطرات فعلی»، بهزانو درآوردن دشمن از طریق جنگ نرم و تبلیغات و هجمههای رسانهای بود. بعد از فروپاشی شوروی اکنون دهها کمیته و اندیشکده با تئوری «تغییر صلحآمیز حکومت در ایران» در حال سناریونویسی، یارگیری، تولید و توزیع محتوا، راهاندازی رسانه، تحریک جامعه به اغتشاش آفرینی و حمایت از اغتشاشگران هستند.
2⃣ آمریکا گروههای رسانهای معاند را مانند گذشته فقط در آمریکا قرار نداده است و آنها را در میان پایتختهای کشورهای همسایه پخش کرده است؛ دبی، استانبول، بغداد، باکو، ابوظبی، ریاض مملو از گروههایی هستند که در قبال دلارهای سیاه واشنگتن به حیات نباتی خود ادامه میدهند و با ایجاد شوهای فرهنگی و هنری درصدد هستند که انحطاط اخلاقی را به لبههای مرزی کشور بکشانند.
3⃣ گروه دیگری از افراد برانداز در داخل کشور، همان نیات و خواستههای آمریکا را نسبت به ایجاد ناامیدی، دعوت به اغتشاش و نافرمانی مدنی، دنبال میکنند و خواهان فشار از بیرون بر روی نظام اسلامی میشوند. این گروه در سالهای گذشته در پستهای حساس کشور نیز نفوذ داشته و دسترسیهای گستردهای در داخل و خارج برای تأثیرگذاری بر افکار عمومی و ارتباط با بیگانگان را به دست آورده است.
👈 نکات راهبردی
⬅️ این شبکهها هیچگاه از هم جدا نبودهاند و همواره در حال تعامل و تضایف برای مقابله با انقلاب اسلامی بودهاند و بهجرئت میتوان گفت که حتی یک مورد اختلافسلیقه و دیدگاه در مورد عملکرد نظام اسلامی نداشتهاند اما بهعکس همواره نظام را متهم به کمکاری، فساد، ضدیت با مردم معرفی کردهاند.
⬅️ سخنان عناصر وابسته داخلی در مورد اعتراضات، اغتشاشها و گزارشهای حقوق بشری همواره مورد استناد نیروهای غربی و عربی قرار میگیرد.
⬅️ جنگ در این جبهه نرم، بسیار سخت است و قطعاً یکی از راههای مبارزه با چنین جریانهای پیچیدهای، جهاد تبیین و ارائه خطوط روشنگری در خصوص ارتباطات معاندین داخلی و خارجی است.
✍ فرهاد مهدوی
✅ بصیرت
#نکات_تحلیلی
#نکات_راهبردی
@jahaade_kabir
با سلام و خداقوت، پوستر جشنواره سرود محراب ویژه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی ویژه پایگاه های مساجد ، مدارس و جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی
مهلت ارسال آثار: تا ۸ دی ماه
محل ارسال: نواحی مقاومت بسیج
محل اجرا: در میادین ، معابر و ایستگاه های مترو
زمان اجرا : از ۹ دی ماه تا ۱۸ دی ماه ۱۴۰۰
ارتباط و ارسال آثار از طریق ادمین کانال ایتا
@yaranmehrab
🍁
📝 #یادداشت_کوتاه | نگاهی به #مذاکرات_وین با استناد به قرآن کریم
🍃🌹🍃
🔻 از منظر قرآن کریم، فلسفه تحریم اقتصادیِ دشمن، ایجاد تغییرات اساسی در ساختار جامعه اسلامی طبق نظر کفار یعنی ارتداد است. (منافقون/۷)
🔸 از سوی دیگر، روح انحصار طلبی یهود (اسراء/۱۰۰)، توقیف بی دلیل اموال مسلمین توسط اهل کتاب (آل عمران/۷۵) و ترغیب مسلمین به بخلورزی یعنی عدم همکاری اقتصادی با دولت اسلامی و عدم تعاون با مردم (نساء/۳۷) و... از برنامههای ضد اقتصادی کفار علیه مسلمانان است. در یک کلام؛ کفار معاند در اوج قدرت چیزی به مسلمین نمیدهند. (نساء/۵۳)
🔹 امّا طبق تجربههای تاریخی، هرگاه مسلمین در موضع قدرت بودند؛ به توافق خوب رسیده و بند به بند عهدنامه توسط کفار اجرا شده است. مثل صلح حدیبیه (فتح/۲۲) و پیمان با یهودیان خیبر بعد از شکست شان.
🔺 امروزه سازههای قدرت در حوزه نظامی برای ایران کاملا مهیاست و در حوزه اقتصاد هم به یاری خدا با بی اثر کردن تحریمها، بر زیاده خواهی دشمنان فائق خواهیم آمد. (انشاءالله)
✍️علیاکبر صیدی
#روشنگری
#ثامن
@jahaade_kabir
علت نا مشخص بودن تاريخ شهادت حضرت فاطمه زهرا چيست؟
اختلاف و عدم ضبط تاريخ دقيق ولادت، وفات و يا شهادت شخصيتهای صدر اسلام به ويژه خاندان عصمت و طهارت(عليهمالسلام) ناشی از چند دليل است كه به برخی اشاره میشود:
۱) جلوگيری از نوشتن و منع تدوين و نقل احاديث پيامبر(صلّیاللهعليهوآله) به دستور خلفای اول و دوّم. اين مسئله، سبب گرديد كه اصل نوشتن و تدوين سيره نبوی و ثبت ساير رويدادها و حوادث كاملا مغفول و بیتوجه بماند. تاسالها(حدود يك قرن واندی...) هيچ توجهی در جهان اسلام به رويدادها نبوده و با سردی كامل رويدادها و وقايع مهم و سرنوشتساز در تاريخ اسلام به فراموشی سپرده شد.
۲) قرار گرفتن بنیاميه در هرم قدرت و خصومت آنان با بنیهاشم و نيز با بسياری از انصار كه حامی پيامبر و اهل بيت او بودند، اين عامل سبب میشد كه اهل بيت برای مردم ناشناخته باشند. ازطرفی آنان دست به تحريف و جعل احاديث و فضيلت تراشی برای خلفا و مدح آنان و مذمت اهل بيت زدند.
۳) زبيريان در حكومت كوتاه خود و عباسيان نيز برای مشروعيت سلطنت خويش و سركوب علويان راه بنی اميه را ادامه دادند.
۲) از طرفی در فرهنگ عرب به ثبت مواليد و حيات زنان و دختران اهميتی داده نمیشد.
۱) تخريب و نابودی آثار تشيع حتی كتابسوزی و آتش زدن كتابهای غنی شيعه و طرفداران اهل بيت در قرون نخستين مثل كتابخانههای شيخ طوسی، صاحب بن عباد و... ابهام و ترديد و اختلاف اقوال را بيشتر و پيچيدهتر كرده است.
بنابراين طبيعي است كه مواليد، وفيات، و شهادت معصومين از جمله فاطمه زهرا(سلام الله عليها) مورد اختلاف باشد.
علاوه بر مواردی كه ذكر شد، يكی از علل مهمی كه موجب ايجاد اختلاف،در تاريخ شهادت دخترگرامی پيامبر اسلام شده، اين است كه احتمال جابجايی نقطه در رقم تاريخ شهادت آن حضرت وجود دارد. يعنی نقطه رقم در پايان قرار بگيرد، مثل خمس و سبعون (75روز) يا در بالای كلمه قرار بگيرد، مثل خمس و تسعون (95روز) كه اين موجب اشتباه خواهد گرديد.
✔️ به همین خاطر است که عدهای از علمای شعيه و سنی شهادت آن حضرت را 75 روز و عدهای 95 روز بعد از وفات پيامبر(صلّیاللهعليهوآله) میدانند.
@jahaade_kabir
42.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شبنامه/ امارات فهمیده اگر امنیت میخواهد باید نزد تهران برود/ سعودی و امارات از آمریکا ناامید شده و میخواهند کار را با تهران ببندند / گزارش قابل تأمل اندیشکده استراتفور / قسمت ۶۹۸
@jahaade_kabir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 جواب های قاطع کارشناس ایرانی به مجری بی بی سی انگلیسی
@jahaade_kabir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 مادر غمخوار
🏴 مداحی حاج مهدی رسولی به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س)
@jahaade_kabir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚫️ چرا حضرت فاطمه زهرا(س) با چنان مقام قدسی برای بازپسگیری فدک اقدام کردند؟ (از اندک فیلمهای باقیمانده از شهید مطهری)
#فاطمیه
#شهید_مطهری
@jahaade_kabir
#سوال_شما
🔻برگزاری مراسم عقد و عروسی در ایام فاطمیه از نظر مراجع
سوال:🤔🌺👇
احتراماً محدوده دو دهه فاطمیه را بیان فرمایید و همچنین برگزاری مراسم جشن عقد و عروسی در ایام فاطمیه چگونه است؟
پاسخ:🌺👇 آیت الله مکارم شیرازی
سه روز ۱۳ و ۱۴ و ۱۵ جمادی الاول و سه روز ۱ و ۲ و ۳ جمادی الثانی بنابر معمول به «فاطمیه» اختصاص دارد ولی در بین این دو برگزاری مراسم عقد و عروسی (با رعایت تمام موازین شرعی) مانعی ندارد
🔻نظر کلی مراجع درباره عقد و عروسی در ایام فاطمیه
چندی است که ایام مابین دو تاریخ شهادت حضرت صدیقه کبری به ایام فاطمیه و ایام عزا معروف شده است. برگزاری مراسم عقد و عروسی در ایام فاطمیه اگر توام با معصیت و یا هتک حرمت به حضرت زهرا (س) نباشد، اشکال ندارد. اما برای مومنان سزاوار است که حرمت این ایام را پاس بدارند و از انجام کارهای شادی آفرین بپرهیزند. ضمن اینکه یادآوری می شود در احادیث هم گفته شده شیعیان ما کسانی هستند که در شادی ما شادند و در حزن ما محزون اند.
(منبع: رساله دانشجویی، ج ۱۶ (به نقل از: صراط النجاه آیه الله تبریزی،ج ۵،س۵۲۱، و دفاترسایر مراجع))
@jahaade_kabir
روزمان را با #قرآن آغاز کنیم
⚫️#فاطمه ؛ فاطمه است (فاطمهی زهرا «سَیِّدَةُ نِساءِ اَهلِ الجَنَّة» است )
سوره 66. تحریم آيه 12
وَمَرْيَمَ ابْنَتَ عِمْرَانَ الَّتِى أَحْصَنَتْ فَرْجَهَا فَنَفَخْنَا فِيهِ مِن رُّوحِنَا وَ صَدَّقَتْ بِكَلِمَاتِ رَبِّهَا وَكُتُبِهِ وَكَانَتْ مِنَ الْقَانِتِينَ
و (خداوند به) مریم دختر عمران (نیز مثل زده است.) زنى كه دامن خویش را (از گناه) حفظ كرد، پس ما از روح خود در او دمیدیم (تا عیسى در دامان او متولد شد) و كلمات پروردگارش و كتب آسمانى را تصدیق كرد و از اطاعتپیشهگان بود.
✴️🔰امام خامنه ای در دیدار مداحان اهلبیت علیهمالسلام ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
ببینید خدای متعال در آیهی قرآن میفرماید: وَ ضَرَبَ اللهُ مَثَلًا لِلَّذینَ ءامَنُوا امرَاَتَ فِرعَون؛ [همسر فرعون] الگو برای همهی مؤمنین، نه فقط برای زنها؛ برای «لِلَّذینَ ءامَنُوا» [است]. یعنی خدای متعال برای همهی مؤمنین دو زن را الگو قرار داده است: وَ ضَرَبَ اللهُ مَثَلًا لِلَّذینَ ءامَنُوا امرَاَتَ فِرعَون، یکی زن فرعون -جناب آسیه- که دربارهی او چند جملهای میفرماید؛ بعد میفرماید: وَ مَریَمَ ابنَتَ عِمران؛ یکی هم حضرت مریم. خب این دو، الگو هستند برای همهی بشریّت؛ برای همهی مؤمنین عالم؛ این دو نفر و همهی زنهای برجسته و اولیای الهی از جنس مؤنّث، همه در بهشتند، جایشان بهشت است؛ آنوقت فاطمهی زهرا «سَیِّدَةُ نِساءِ اَهلِ الجَنَّة» است، سرور همهی اینها است. ماها نمیتوانیم بیشتر از این، آن مقامات را درک کنیم.
✍ #رجبعلی_بازیاد
@jahaade_kabir
امام حسین (علیه السلام)می فرمایند :
👌 شیعه ما کسی است که دلش از هر گونه خیانت و نیرنگ و مکری پاک باشد.
📚 بحارالانوار ج ۶۵ ص ۱۵۶
@jahaade_kabir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈یکمی حرف بزن علی نمیره
👈حرف رفتن نزن علی میمیره
🎤#مداحی به مناسبت شهادت
🎧 #شهادت - #حضرت_زهرا س
🏴 عزاداری ایام #فاطمیه
@jahaade_kabir
🔻جرم مردم مدینه بعد از پیامبر این بود که حاضر نشدند زندگی عادی خود را تغییر بدهند!
🔻آیا ما حاضریم بهخاطر اقتصاد مقاومتی یا فرزندآوری، مدل زندگیمان را تغییر دهیم؟
➖ گاهی دین از ما میخواهد به اقتضای نیاز روز، وضع عادی زندگیمان را تغییر دهیم
➖ خیلی از دینداران حاضر نیستند دین تمام شئون زندگیشان را در بر بگیرد
➖مصائب فاطمیه را نباید صرفاً به دو سه نفر منتسب کرد. مشکل اصلی این بود که مردم در صحنۀ «ابتلا» پای کار نیامدند.
➖ گاهی در صحنۀ «ابتلا» لازم است عمل اجتماعی خاصی انجام دهیم که جزو واجب یا حرامهای مشخص نیست
➖ سکولار نبودن یعنی اینکه بر اساس دین و به اقتضای نیاز روز، زندگی خودمان را تغییر بدهیم
🔘 مسئلۀ معنویت و بندگی خدا از جانب اکثر انسانها بهعنوان یک امر فرعی در زندگی بشر تلقی میشود و مردم معمولاً بندگی خدا را در متن زندگی خودشان قرار نمیدهند بلکه در حاشیه زندگی قرار میدهند. «وَ مِنَ النَّاسِ مَنْ يَعْبُدُ اللهَ عَلى حَرْفٍ»
🔘 مردم غالباً زندگی خود را بر اساس نیازهای غریزی و منافع و مضار فوری تنظیم میکنند و حتی بسیاری از دینداران هم حاضر نیستند اجازه بدهند که دین، تمام شئون زندگی آنها را در بر بگیرد.
🔘 بلافاصله بعد از رسول خدا(ص) تفکرات سکولار در جامعه حاکم شد. البته بسیاری از مناسک و عقاید دین را حفظ کردند اما وقتی دین میخواست به صورت جدی وارد زندگی مردم بشود و معادلات قدرت و اقتصاد را شکل بدهد، همانجا در مقابل دین ایستادند.
🔘 قبل از بعثت نبوی هم، علت مخالفت با پیامبر(ص) بیشتر از همین جنس مخالفتها بود؛ مشکل آنها این بود که دین میخواست بیاید در مناسبات اجتماعی و در معادلات قدرت قرار بگیرد.
🔘 مصائب فاطمیه را نباید صرفاً به دو سه نفر منتسب کنیم. مشکل اصلی در فاطمیه این بود که مردم در صحنۀ ابتلا و امتحان، پای کار نیامدند. مسئله اصلی، مذهبیهایی هستند که نمیگذارند دین در تمام شئون زندگی و مناسبات اجتماعیِ آنها نفوذ کند و اثرات خود را نشان بدهد.
🔘 در دین، یکسری حلالها و حرامهای بَیّن وجود دارد که بسیاری از دینداران حاضرند رعایت کنند، ولی دین، فقط اینها را از ما نمیخواهد، بلکه دین در صحنۀ «ابتلا» یک وظایفی را برای ما تعیین میکند.
🔘 مثلاً شما در شرایط عادی، هفتهای یکبار به پدر و مادرت سر میزنی، ولی اگر آنها به یک بیماری خاص مبتلا بشوند، در این صحنۀ ابتلاء دیگر کافی نیست که هفتهای یکبار به آنها سر بزنی و شاید لازم باشد هر روز از آنها مراقبت کنی.
🔘 «ابتلا» یعنی تکلیف خاص در موقعیت خاص. یک نمونهاش همان جملۀ امام(ره) است که فرمود حفظ نظام از نماز واجب تر است...
🔘 گاهی در صحنۀ ابتلا لازم است یک عمل اجتماعی خاص را انجام بدهیم که جزو کارهای واجب یا حرامِ خیلی مشخص(مثل نماز) نباشد. اما خیلیها چون این ابتلا، جزو واجباتِ مشخص نیست، راحت آن را پشت گوش میاندازند و انجام نمیدهند.
🔘 فرزندآوری یکی از مسائل مهم جامعۀ امروز است. آیا ما حاضریم به خاطر این مسئله مهم، فرم زندگی عادی خود را تغییر بدهیم؟ کمااینکه رسولخدا(ص) بعد از بعثت، و بعد از هجرت، وضع زندگی عادیِ مردم را تغییر داد.
🔘 گاهی دین از ما میخواهد به اقتضای نیاز روز جامعه، وضع عادی زندگی خود را تغییر بدهیم. مردم مدینه هم بعد از رحلت پیامبر(ص) جرمشان این بود که حاضر نشدند زندگی عادی خود را تغییر بدهند.
🔘 سکولار نبودن یعنی اینکه بر اساس دین و به اقتضای نیاز روز، زندگی خودمان را تغییر بدهیم. مثلاً رهبر جامعه دینی تعیین میکند که مرز جهاد با دشمن در عرصۀ اقتصاد است و ضرورت «اقتصاد مقاومتی» را مطرح میکند و اقتصاد مقاومتی هم بدون مشارکت مردم شکل نمیگیرد.
🔘 آیا ما برای اقتصاد مقاومتی، کار و زندگی عادی خودمان را تغییر دادیم و برای رونق تولید، سراغ ایجاد تعاونی و تولیدی رفتیم؟ آیا ما هیئتیها و مسجدیها و بسیجیها، از کار کارمندی دست کشیدیم و سراغ فعالیتهای مولّد رفتیم؟ آیا همۀ ما سرمایههای خودمان را در این عرصه آوردهایم؟
🔘 حالا که این کارها را نکردهایم، آیا خودمان را مقصر میدانیم و فکر میکنیم جنایت کردهایم؟ نه! خُب مردم مدینه هم میگفتند «ما که جنایت نکردیم، فقط در خانه نشستیم و کاری انجام ندادیم!»
👤علیرضا پناهیان
🚩 دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی - ۱۴۰۰.۰۹.۲۵
@jahaade_kabir
🍁
📝#یادداشت_کوتاه | حرکتهای هویّتساز
🍃🌹🍃
🔻 مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با پرستاران بر حرکت های هویّتساز تاکید کردند. این،(حضور در میدان مانند کرونا) هویّت ملّت ما را نشان میدهد؛ این حرکت، حرکت هویّتساز است برای ملّت؛ این همان چیزی است که قهرمانانی مثل شهید سلیمانی، مثل شهیدفخریزاده، مثل شهید شهریاری، از درون این هویّت بیرون میآیند"
🔹از نگاه ایشان "مسلمانی ما، عمق تاریخی ما، و انقلابی بودن ما سه عنصر اصلی است که هویّت ملّت ما را تشکیل میدهد".
🔸 این هویت نیاز به رسیدگی و نگهداری دارد. هویت شاید به تعبیر قرآن کریم یکی از مصادیق کلمه طیبه باشد. "أَلَمْ تَرَ كَيْفَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا كَلِمَةً طَيِّبَةً كَشَجَرَةٍ طَيِّبَةٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِي السَّمَاءِ تُؤْتِي أُكُلَهَا كُلَّ حِينٍ بِإِذْنِ رَبِّهَا وَيَضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ يَتَذَكَّرُونَ". بدیهی است که استفاده از ثمرات این درخت نیاز به رسیدگی و آبیاری دارد.
🔹 از جمله مواردی که می تواند عناصر هویت ایران اسلامی را حفظ کند و رشد دهد، حرکت های جمعی هویت ساز است. تعریف، برنامهریزی، هدایت، بستر سازی، بسیج و تشویق مردم به حضور در حرکت های هویّتساز وظیفه دولت مردان و مدیران نظام اسلامی است.
🔺 کمک های مومنانه، بسیج سازندگی، اقدامات جهادی، پیاده روی اربعین، راهیان نور، کنگره های شهدا، مراسم های ملی و مذهبی از حرکت های هویت ساز است. این حرکت های هویت ساز را در قالب هنر می توان ماندگار و فرهنگ سازی کرد.
✍ موسی سلیمانی
#روشنگری
#ثامن
#جهاد_تبیین
#جهادکبیر
@jahaade_kabir
284-sedayeenghelab_ir.mp3
7.53M
📢 #صدای_انقلاب شماره: 284
💠 بررسی رویکرد چین در مذاکرات وین
🎙 کارشناس برنامه: دکتر حامد وفایی کارشناس چین و مدیر مرکز پژوهش آسیاسی دانشگاه تهران
#چین
#ایران
#آمریکا
#مذاکرات
#مذاکرات_وین
#صدای_انقلاب
@jahaade_kabir
36.81M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ناشنیدههاییپیرامونکنترلجمعیت
❓کاهش جمعیت از چه سالی شروع شد؟
❓واکنش رهبری انقلاب به سیاست کنترل جمعیت؟
❓معنای عذرخواهی رهبری از سیاست کنترل جمعیت چیست؟
❓سوء استفاده شیطنت آمیز از سیاست کنترل جمعیت بر علیه رهبر انقلاب
❓اغراق در تاثیر سیاست تحدید موالید در کاهش جمعیت
❓علتهای اساسی کاهش جمعیت...
✍ دکتر حمیدرضا ابراهیمی
@jahaade_kabir