من توی تمام مساجد سرتاسر ایران اعتکاف پیش ثبت نام کرده بودم و امروز همشون دارن باهام تماس میگیرن و میگن شما پیش ثبت نام کرده بودید و من باید بپرسم شما کدوم مسجدید🤣🤣🤣.
کلیی کار دارمم به همراه امتحانهای زیبا ولی نشستم دارم داستان زندگی همسایههامون رو که مامانم تعریف میکنه گوش میدم و با هم گریه میکنیم.
یه جملهی خیلی حق هست که داره زندگیمو توصیف میکنه ولی متاسفانهه چون اینجا باید ادب رو نگه دارم نمیتونم بفرستم😭😂.