هدایت شده از آبیِآسمان⛅️✧!
اردکبچهی مادرو ببینید😭🤏✨
#ابریگولوساخته ☁️ | #بویزندگی 🍃
من اگه جای اینکه که قرار بود باهام کار کنه بودم بلاک میکردم خودمووو ، از صبح یه بند دارم چرت و پرت میپرسممم و هر چیز احمقانهای که فک کنم بهش گفتم خیلی دلم میخواد بهش بگم ببخشید انقد احمقم.