ماشاالله انقد جنگنده نزدیکه که میتونم پنجره رو باز کنم بگم بفرمایید تو دمه در بده.
هدایت شده از [دُشمݩِعزیز]
گلهای اقاقیا دراومده و آسمون تهران تمیزززز و پر از ابرهای گنده و سفید خوشمزهست و تهران نهایتا سه هفته این شکلیه.
لعنت به جنگ.
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
هرچی جلوتر میره این بی شعورِ بی ناموس وقیح تر میشه...
» یارا «
@farsitweets