هدایت شده از [دُشمݩِعزیز]
گلهای اقاقیا دراومده و آسمون تهران تمیزززز و پر از ابرهای گنده و سفید خوشمزهست و تهران نهایتا سه هفته این شکلیه.
لعنت به جنگ.
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
هرچی جلوتر میره این بی شعورِ بی ناموس وقیح تر میشه...
» یارا «
@farsitweets
-[ آن موقع که کودک تر از الانم بودم وقتی یاسمن و حامد را میدیدم با خود میگفتم من همیشه منتظرت میمانم و آنقدر چشم به راهت میشینم تا بیایی و نمیگذارم زندگیام مث دخترِ سریال بشود ، حالا باید بگویم به خاطر اشتباهاتم، زندگیام به مراتب بدتر شد....]