eitaa logo
'ڄنۅن♡¡
84 دنبال‌کننده
535 عکس
461 ویدیو
0 فایل
به نام خالق طُ): "در کوی تو خاطری ندیدم محزون زاهد از عقل شاد و عاشق ز جنون!" مدیرمون↶ { @zaka_a }
مشاهده در ایتا
دانلود
'ڄنۅن♡¡
اینهمه مَرد می شوم، مَخزنِ درد می شوم ساکت و سرد می شوم ، باز مقابلم تویی):💛 [ @jonoon_ETA ]
از همه  دور می شوم ، نقطه ی کور می شوم زنده به گور می شوم ، باز مقابلم تویی ♡00:00♡ [ @jonoon_ETA ]
خبردهیدبه‌لیلاجنـونِ‌مجنون‌را ڪه‌نبضِ‌عاشقِ‌بیچاره‌ناهماهنگ‌است... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌[ @jonoon_ETA ]
حق با فروغ است: ‏«چه می‌شود کرد؟ مگر می‌شود دنیا را پاره کرد و از تویش خوشبختی درآورد؟ همین است که هست...»
ما ا‌یر‌انیا میگیم: از دل برود هر آنکه از دیده برفت... اما فر‌انسوی‌ها میگن: به قلب ما نزدیک است؛ آن کسی که از چشم‌های ما دور است! فر‌انسوی‌میخوامت:)♥️ @jonoon_ETA
بقول شایع؛ یبار‌میگم‌ودیگه‌نه! شما‌تکون‌نمیخوری‌‌عه‌پیش‌من : )💕 @jonoon_ETA
تو زبون ترکی یه قربون صدقه ی قشنگ دارن که میگن: «گوزلرین گیله سین قاداسین آلیم» یعنی: «درد و بلای مردمک چشات به جونم»از این قشنگ تر آخه ♡
'ڄنۅن♡¡
تو زبون ترکی یه قربون صدقه ی قشنگ دارن که میگن: «گوزلرین گیله سین قاداسین آلیم» یعنی: «درد و بلای مر
همیشه‌وقتی‌یکی‌ازم‌میپرسیدچندتادوسم‌داری؟ یه‌عدد‌بزرگ‌میگفتم . . ولی‌وقتی‌تو‌ازم‌پرسیدی‌چند‌تا‌دوسم‌داری؟ گفتم‌یکی!میدونی‌چرا؟! چون‌قویترین‌وبزرگ‌ترین‌عددیِ‌که‌میشناسم. دقت‌کردی‌قشنگ‌ترین‌و‌عزیزترین‌چیزای‌دنیا یکیه؟ ماه‌یکیه،خورشیدیکیه،زمین‌یکیه،خدایکیه، مادریکیه،پدریکیه ؛ توهم‌یکی‌هستی :) وسعت‌عشق‌من‌به‌توهم‌یکیه پس‌اینوبدون‌ازالان‌تاهمیشه‌ . . یکی‌دوستت‌دارم♥️!(: @jonoon_ETA
‏عاشق‌شدن‌اینجوریه‌که‌درازمیکشی،به‌سقف نگاه‌ می‌کنی،به‌اون‌فکرمی‌کنی،‌به‌سقف‌میخندی😄 @jonoon_ETA
'ڄنۅن♡¡
یه‌دیالوگ‌تو‌یه‌فیلمی‌بودکه‌میگفت : « تمام‌عمرم‌احساس‌تنهایی‌کردم! به‌غیراززمانی‌که‌باتوبودم » چقدرر
اونجاکه‌توفیلم‌شبی‌که‌ماه‌کامل‌شد هوتن‌شکیبا‌میگه : - خیلی‌دوس‌دارم‌موهاتوببینم . . مادرم‌میگفت : اینجوری‌فرفری‌بلنده‌تا اینجاعه ؛ آره؟اره‌بلنده؟عین‌آبشار؟ جانِ‌من‌اینجوریه؟چه‌بَلاییه‌موهات :) [ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
از همه  دور می شوم ، نقطه ی کور می شوم زنده به گور می شوم ، باز مقابلم تویی ♡00:00♡ [ @jonoon_ETA ]
همدمِ خار میشوم ، بی کَس و یار میشوم بر سرِ دار می شوم  باز مقابلم تویی ! ♡00:00♡ [ @jonoon_ETA ]
مثل سعدی به یارتون ابراز علاقه کنید که میگه: هر كس به تماشايی رفتند به صحرايی ما را كه تو منظوری خاطر نرود جايی.