عاشقشدناینجوریهکهدرازمیکشی،بهسقف نگاه میکنی،بهاونفکرمیکنی،بهسقفمیخندی😄
@jonoon_ETA
'ڄنۅن♡¡
یهدیالوگتویهفیلمیبودکهمیگفت : « تمامعمرماحساستنهاییکردم! بهغیراززمانیکهباتوبودم » چقدرر
اونجاکهتوفیلمشبیکهماهکاملشد
هوتنشکیبامیگه :
- خیلیدوسدارمموهاتوببینم . .
مادرممیگفت : اینجوریفرفریبلندهتا اینجاعه ؛
آره؟ارهبلنده؟عینآبشار؟
جانِمناینجوریه؟چهبَلاییهموهات :)
#دیالوگ
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
از همه دور می شوم ، نقطه ی کور می شوم زنده به گور می شوم ، باز مقابلم تویی ♡00:00♡ [ @jonoon_ETA ]
همدمِ خار میشوم ، بی کَس و یار میشوم
بر سرِ دار می شوم باز مقابلم تویی !
♡00:00♡
[ @jonoon_ETA ]
مثل سعدی به یارتون ابراز علاقه کنید که میگه:
هر كس به تماشايی رفتند به صحرايی
ما را كه تو منظوری خاطر نرود جايی.
4_6039871100861563098.ogg
زمان:
حجم:
110.3K
تو بیخیالی ولی من . . .
عاشقتم هنوز شدیدا💔🥀
[ @jonoon_ETA ]
فرق زیادی وجود داره بین کسی که برات وقت داره و کسی که برات وقت میزاره...🖤
[ @jonoon_ETA ]
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
اسلام علیک یا شه خراسان
جان عالم به فدایت که غریب الغربایی🖤
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
تو زبون ترکی یه قربون صدقه ی قشنگ دارن که میگن: «گوزلرین گیله سین قاداسین آلیم» یعنی: «درد و بلای مر
کرمانیا یه قربونصدقه دارن که میگن:
«عُمرَم رو عُمرِت»
یعنی الهی که سالهای عمر من به تو
اضافه شه!
همین قدر قشنگ^_^
بهعنوان یک بختیاری منهم عارضم:
خواهیم شکست پشتِ هرکسی که
پشت به شکستناتحادما بسته باشد🖐🏻🇮🇷
#یک_ایران_سلیمانیایم