'ڄنۅن♡¡
«إِنَّ اللَّهَ كَانَ عَلَيْكُمْ رَقِيبًا» خدا میگه؛ «حواسم بهت هست و مراقبتم..» وقتی آنقدر قشنگ میگه
«وَلَا يَحْزُنْكَ قَوْلُهُمْ ۘ إِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا ۚ»
حرف های اونا تورو ناراحت نکنه چون که تمام قدرت ها دست خداست..✨
[ @jonoon_ETA ]
از تمام دارایی دنیا ..
هیچ نمی خواهم
فقط بگذار این "دوستت دارم " ♥️
همیشه مال من باشد :)♡
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
اسپانیایی ها وقتی میخوان دلتنگیشون رو نشون بدن میگن: "Pienso en ti siempre" یعنی:تواناییشو ندارم که
ترک زبونا که بخوان از کسی تعریف کنن میگن
"سن قیشین ایلک قاری کیمین گُزَلسین"
یعنی تو به اندازهی اولین برف زمستون قشنگی:))
[ @jonoon_ETA ]
از هر چه هست و نیست گذشتم
ولی هنوز
در مرز چشمهای تو گیرم ،
فقط همین ...!
#محمدعلی_بهمنی
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
به قول مولانا: هرکسی را همدم غمها و تنهایی مدان سایه هم راهِ تو میآید ولی همراه نیست... [ @jonoon_
چقدر جولین بارنز جدا شدن رو قشنگ توصیف میکنه و میگه:
«چقدر دلم تنگ شده برای آنچه در او بود و باعث میشد من خودِ خودم باشم..»
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
#دیالوگ : میشهنری؟حداقلحالانرو،آخههواسردهبه هرچیدستمیزنمیخه،رویتختکهدرازمیکشم یخه،یهوق
یه جا از سریال در چشم باد هست
که بیژن به لیلی میگه:
«تو سه روز بود که حرف نمی زدی
سه روز بود که دنیا به آخر رسیده بود.»
براتون همچنین آدمی رو آرزو میکنم که حتی یه مدت کوتاهم نتونه نبودنتون رو تحمل کنه..!
#دیالوگ
[ @jonoon_ETA ]