'ڄنۅن♡¡
به قول مولانا: هرکسی را همدم غمها و تنهایی مدان سایه هم راهِ تو میآید ولی همراه نیست... [ @jonoon_
چقدر جولین بارنز جدا شدن رو قشنگ توصیف میکنه و میگه:
«چقدر دلم تنگ شده برای آنچه در او بود و باعث میشد من خودِ خودم باشم..»
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
#دیالوگ : میشهنری؟حداقلحالانرو،آخههواسردهبه هرچیدستمیزنمیخه،رویتختکهدرازمیکشم یخه،یهوق
یه جا از سریال در چشم باد هست
که بیژن به لیلی میگه:
«تو سه روز بود که حرف نمی زدی
سه روز بود که دنیا به آخر رسیده بود.»
براتون همچنین آدمی رو آرزو میکنم که حتی یه مدت کوتاهم نتونه نبودنتون رو تحمل کنه..!
#دیالوگ
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
«وَلَا يَحْزُنْكَ قَوْلُهُمْ ۘ إِنَّ الْعِزَّةَ لِلَّهِ جَمِيعًا ۚ» حرف های اونا تورو ناراحت نکنه چ
الحُب هو أنّ تجد ألف سبب للرحیل
فتبقى!
عشق آن است که هزار دلیل برای رفتن بیابی
اما بمانی ../:♥︎
[ @jonoon_ETA ]
پانداها وقتے هم دیگࢪو بغل میکنن
تا کسے جداشون نکنہ از هم جدا نمیشن ..!🐼✨
[ @jonoon_ETA ]
یه سریا وقتی اسمتو صدا میزنن برات خیلی جذابه. با خودت میگی: یعنی انقدر اسمم میتونست قشنگ باشه و خودم خبر نداشتم؟:)
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
چقدر جولین بارنز جدا شدن رو قشنگ توصیف میکنه و میگه: «چقدر دلم تنگ شده برای آنچه در او بود و باعث می
به قولِ حسین رضاییان
"همه ی دل خوشی ام آخر شب ها این است، دو سه خط با تو سخن گفتن و آرام شدن."
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
یه جا از سریال در چشم باد هست که بیژن به لیلی میگه: «تو سه روز بود که حرف نمی زدی سه روز بود که
تویِ فیلم یاغی یہ جایی بود جاوید به ابرا میگفت:
«یہ وقتایــے باید تیپا
بخورۍ تا توپت پرشه . . !(:»
یعنی تا زمین نخوری و نا امید نشی ؛ نمیتونے موفق بشی رفیق!🌱
#دیالوگ
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
الحُب هو أنّ تجد ألف سبب للرحیل فتبقى! عشق آن است که هزار دلیل برای رفتن بیابی اما بمانی ../:♥︎ [
«وَآتَاكُمْ مِنْ كُلِّ مَا سَأَلْتُمُوهُ ۚ»
یه جا خدا میگه: یادت نره برای چیزایی که الان داری یه روزی دعا کردی و آرزشو داشتی!
اون از هر چیزی که بخوای بهت میده کافیه از ته ته قلبت بخوای ♡
[ @jonoon_ETA ]