'ڄنۅن♡¡
• لست لي ولكنّي أحبك ما زلت أحبك وحنيني إليك يقتلني... "مال من نیستی اما دوستت دارم هنوز دو
"قُلْ هُوَ رَبِّي لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَإِلَيْهِ مَتَابِ"
بگو: او خدای من است
و جز او خدایی نیست،
من بر او توکل کردهام و روی امیدم همه به سوی اوست ..
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
[ @jonoon_ETA ]
پاییز رفت و عشق در اقبال ما نبود
آن حس و حال خوب در احوال ما نبود
چندین و چند بار شمردیم جوجه را
آمارها مطابق امیال ما نبود🍂
[ @jonoon_ETA ]
کاش فال حافظ این شب یلدا بشود
♥️ یوسف گمگشته باز آید به کنعان غم مخور
♥️ کلبهی احزان شود روزی گلستان غم مخور
أللَّھُمَ عـجِـلْ لِوَلیِکَ ألْفَرَج
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
....!♥︎ [ @jonoon_ETA ]
به که گویم که تو منزلگه چشمان منی
به که گویم که تو گرمای دستان منی
گرچه پاییز نشد همدم و همسایه ی من
به که گویم که تو باران زمستان منی):🌧🌚
از آن دَمی که گرفتم تو را در آغوش
هَنوز پیرهنم را نَشُسـته میپوشم 🫀
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
ساغرم شکسته ای ساقی..): [ @jonoon_ETA ]
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عشق عین جنگ میمونه
شروع کردنش اسونه
تموم کردنش سخته
فراموش کردنش محاله...!
[ @jonoon_ETA ]
'ڄنۅن♡¡
من همونم..): [ @jonoon_ETA ]
1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اون که یه وقتی
تنها کسم بود..🚶♀
[ @jonoon_ETA ]