eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.7هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢وحشت صهیونیست‌ها از اعلام حمایت همه‌جانبه محور مقاومت از ایران؛ ایران اتاق عملیات مشترک تحت فرماندهی نیروی قدس سپاه در منطقه تشکیل داده است! 🔹خبرنگار کانال 12 اسرائیل: ایران در حال بسیج محور شیعی است؛ گویی یک اتاق عملیات مشترک تحت فرماندهی نیروی قدس سپاه وجود دارد؛ می‌خواهند در صورت حمله آمریکا، این نبرد را به یک جنگ منطقه‌ای گسترده تبدیل کنند! ♦️تحلیلگران معتقدند واکنش ایران این‌بار کاملاً متفاوت خواهد بود و هر حمله آمریکا حتی نمادین، با پاسخی کوبنده از سوی ایران روبه‌رو خواهد شد! 🆔️@J.RAZMAA                  @تبیین_اطلاعات_راهبردهای_نظامی_جنگ_ ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
⁉️درپی حرکت خصمانه و دور از عرف و قوانین بین المللی اتحادیه اروپا،در قراردادن نام «سپاه پاسداران» در لیست گروههای تروریستی!! 🇮🇷اعلام میداریم،آنها بدون شناخت از ارتش ۲۰/۰۰۰/۰۰۰«سپاه پاسداران» چنین اشتباهی کردند! 🔹این اقدام باعث خواهد شد؛ 🇮🇷گستره عضویت این سپاه عظیم، فراتر از خیال باطل شما و بیش از جمعیت فعلی خود شده و ان شاءالله با همت دولت ومردم آزاده ایران ،بزودی با «سپاهی۴۰/۰۰۰/۰۰۰» روبرو خواهید بود. 🔹و همچون آمریکا و اسرائیل ،بخود بلرزید و دق کنید، از چنین آمار عظیمی،که «گوش بفرمان فرمانده‌ی خود- حضرت آیت الله خامنه‌ای»، خبردار ایستاده است.
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب فتنه هویت زدایی و راهکارهای مقابله با آن در جامعه، مقدمه؛ "اصلی ترین هدف دشمن تغییر هویت ملت ایران است، دشمن فهمید تصرف نظامی این سرزمین ممکن نیست، درگیری را رسانه ای و تبلیغاتی کرده است، در میدان تبلیغات، آرایش جنگی بگیرید.." رهبر معظم انقلاب اسلامی. (۲۰ آذر ۱۴۰۴) این سخنان حضرت اقا حدود ۶ ماه پس از جنگ ۱۲ روزه ( آخرین تهاجم نظامی ناموفق دشمن به سرزمین ایران ) ، یعنی پس از اجرای ناموفق چندین تهاجم نظامی سخت ( جنگ تحمیلی و...) و نیمه سخت ( تحمیل انواع فتنه های خیابانی) که از ۲۳ بهمن ۵۷ تا به امروز ، توسط نظام سلطه جهت نابودی ملت ایران صورت گرفت ، بیان شده است ، به عبارت دیگر ؛ از نگاه حضرت اقا گرچه دشمن در همه این عملیات های سخت و نیمه سخت ناموفق بوده است ، اما هنوز امید دارد از طریق هویت زدایی، ملت ایران را نابود کند. واما در بحث هویت زدایی ؛ می توان گفت ؛ شیپور آغاز جنگ هویت زدایی از ملت ایران ، هم زمان با پیروزی انقلاب اسلامی و از همان زمان تدوین قانون اساسی و .... به صدا در آمد. جهت هدایت و فرماندهی و مدیریت بر این جنگ، با فرمان حضرت امام (ره)، شورای عالی انقلاب فرهنگی تاسیس شد و بخش های مختلف حاکمیت ماموریت گرفتند . لیکن سروصداهایی مانند مقابله با گروه‌های معارض، تلاش برای استقرار نظام ، دفع تهاجم رژیم بعثی عراق و... مانع شد تا بصورت ویژه به این جنگ هم توجه شود، ضمن اینکه ؛ نمی توانیم فهم ناقص ، کج ، بی اعتقادی و انحراف عقلی و فکری بخشي از مدیران ارشد نظام را هم در هویت زدایی از ملت ایران ، کتمان کنیم . حضرت اقا کرارا با واژه های مانند؛ شبیخون فرهنگی، ناتو فرهنگی، پیوست فرهنگی و.. ، همگان را به اهمیت این جنگ ارجاع دادند. اما با همه این تذکرات و تلاش ها و هزینه های زیادی که جهت مقابله با طرحها و اقدامات دشمن در حوزه هویت زدایی از ملت ایران صورت گرفته است ، امروز نمی توانیم بگوییم ،که توانستیم؛ اقدامات دشمن را متوقف و نظام جمهوری.ا.ا را به یک نقطه مطمئنی برسانیم. نمی توانیم ادعا کنیم ؛ ارزشهای اصیل ایرانی اسلامی مبتنی بر آرمانهای انقلاب اسلامی با سلامت قابل قبول و اطمینان آور در حال انتقال به نسل بعد هست. حتی نمی توانیم بگوییم ؛ خانواده ها و پدران و مادران جامعه ما در این شرایط جنگی این توانایی را دارند که ارزش های اختصاصی خانوادگی خود را به فرزندان خود منتقل کنند . در این سلسله یادداشت ها می خواهیم، پیرامون همین مسایل بحث کنیم. می‌خواهیم بگویبم؛ هدف از تشکیل خانواده و فرزند اوری چیست ؟ ایا فرزندان امروز خانواده های ایرانی ، وارثان ارزش های خانواده هستند ؟ می توانند، از نام و هویت خانوادگی خود که از پدرانشان به انها رسیده است ، پاسداری کنند ؟ گام اول همین جا هست ، اگر فرزندان از هویت خانوادگی خود دور شوند ، حتما از ارزش های ایرانی و اسلامی رایج در جامعه هم دور می شوند ، به عبارت دیگر ؛ اگر فرزندی هویت خود را ، نام و نشان خودرا ، آدرس منزل خود را گم کند هم خود را و هم خانواده خود را نابود کرده است . اگر خانواده ای فرزند صالح نداشته باشد، وارث ندارد و ابتر است . پس هدف از هویت زدایی از ملت ایران و از انقلاب اسلامی توسط نطام سلطه ، ابتر سازی ملت ایران و انقلاب اسلامی است . بخش اول ؛ هویت چیست؟ «هویت» حقیقت چیستی و هستی فرد و اجتماع است. اصل این کلمه، عربی است و از «هو» به معنای "او" (ضمیر غایب مفرد مذکر) گرفته شده است. ۱- انواع هویت: هویت دارای ابعاد و جنبه‌‌ها‌ی متفاوتی است؛ مانند هویت فردی ، اجتماعی و... ۲- هویت اجتماعی: این مفهوم به شیوه‌‌ها‌یی اشاره دارد که به واسطه‌ی آنها، افراد و گروه‌‌ها‌ در روابط اجتمــاعی خود از افراد و گروه‌‌ها‌ی دیگر متمایز می‌شوند. عوامل تشکیل دهنده‌ی هویت جمعی؛ خانواده، زبان، دین، زادگاه، شغل، سن، جمعیت، ایدئولوژی، ملیت (قومیت)، تاریخ گذشته، خودآگاهی و خودیابی و... ۲- **هویت فردی:** آنچه که مربوط به خصایص درونی انسانها می شود و مشخصات آنها را تشکیل می‌دهد. ادامه در بخش دوم تقدیم می شود. علیرضا تنهای کیسمی ۱۰ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هدایت شده از  صالح راد
بسم الله الرحمن الرحیم ان الله یحب الذین یقاتلون فی سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص 🔴.تهدیدهای آمریکا تاثیری در ارده فولادین لشکر اسلام نخواهد داشت . 💢.شیطان بزرگ با لشکرکشی ناوها و تجهیزات جنگی و تهدیدهای مستمر خود قصد دارد بر اراده و روحیات ملت و نیروهای مسلح تاثیر بگذارد و با حربه تهدید و یا در نهایت جنگ قصد دارد اهداف خود و خواسته‌های خود را تحمیل و دیگه نماید اما آنچه که در میدان عمل شاهد آن هستیم اراده های قوی و مستحکم ملت و نیروهای مسلح ما است که همانند کوه در مقابل همه تهدیدهای شیطان بزرگ ایستاده‌اند و تسلیم درخواست‌های نا معقول و زیاده خواهانه آمریکا نشدند و با قدرت تمام در مقابل لشکر کشی و صفوف جنایتکاران ایستاده اند و با توکل به خداوند بزرگ آماده جواب دادن به هر گونه تجاوز به کشور هستند قطعا خداوند بزرگ با ملت مظلوم ایران و حق خواهد بود انشالله . 💢.این صف آرایی و این ایستادگی در مقابل آمریکا و اعوان آن دفاع از سرنوشت و هویت کشور و سرزمین و مردم است این جنگ در صورتی که اتفاق بیفتد جنگ سرنوشت و بود و نبود ایران و اسلام خواهد بود جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان خوزستان ضمن اعلام آمادگی خود برای دفاع از کشور و اسلام به دشمنان هشدار می دهد اگر وارد باطلاق جنگ با ایران بشوید شکست شما در تاریخ ماندگار خواهد شد و اگر سربازی از نیروهای آمریکایی پایش به خاک ایران باز شود و وارد خاک ایران شود قطعا با تابوت بر خواهد گشت و عمودی به آمریکا بر می گردد اگر جنازه آن سالم باشد این جنگ و خون ریزی را ترامپ و نوکران آن خواهان آن هستند پس باید هزینه و طبعات آن را هم تحمل نمایند و جوابگوی خانواده سربازان آمریکایی که در این جنگ کشته خواهند شد بشود دفاع ملت ایران و نیروهای مسلح ما دفاع حق و دفاع از کشور و ناموس خواهد بود در مقابل نیروهایی که هزاران کیلومتر آمده تا با ما بجنگند ملت ایران و نیروهای مسلح در مقابل متجاوزین با قدرت خواهد جنگید و متجاوزین را نابود خواهد کرد نتیجه این جنگ و لشکر کشی آمریکا شکست جبران ناپذیر و افتضاح برای آمریکا خواهد بود . ✅.فرماندهان جنگ آمریکا و سنتکام باید بفهمد که لایه های گسترده نیروی آماده به رزم ایران اسلامی موجهای خروشانی هستند که همه انتظار چنین روزی را می کشند تا در جنگ مقابل آمریکا شرکت کنند به صراحت و با اطمینان سخن می گویم که در صورت شروع کوچکترین حرکتی از آمریکا خلیج فارس گورستان آنها خواهد شد روحیه جان فشانی و ایثار و شهادت طلبی سربازان ولایت و اعتقاد به هدف بر همه تکنولوژی دنیا غلبه خواهد کرد انشالله والسلام علیکم و رحمت الله 🖊هوشنگ صالح راد دبیر جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان خوزستان
سلام. ۱ تاکتیک معاندین پیشنهاد مذاکره از سوی آمریکائی‌ها، یک تاکتیک آمریکائی و برای فریب‌ دادن افکار عمومی است. من به این گفتگوها خوشبین نیستم. ؟ چون تجربه‌های گذشته‌ ما نشان میدهد که گفتگو در منطق حضرات آمریکائی به این معنی نیست که بنشینیم تا به یک راه حل منطقی دست پیدا کنیم ـ منظورشان از گفتگو این است که بنشینیم حرف بزنیم تا شما نظر ما را قبول کنید! ،از اول اعلام شده است. بایدنظرطرف مقابل قبول شود. لذا ما همیشه اعلام کردیم و گفتیم که این: نیست. این: است. و ایران زیر بار تحمیل نمیرود. (حضرت آقا) دارد.....
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
سلام. #یادداشت ۱ #مذاکره تاکتیک معاندین پیشنهاد مذاکره از سوی آمریکائی‌ها، یک تاکتیک آمریکائی و برا
سلام. ۲ نمودن آقا تاکتیک فریب وفاقیون از جمله‌ تاکتیکهای تبلیغاتی اینها این است که گاهی شایع میکنند که از طرف رهبری، کسانی با آمریکائی‌ها مذاکره کردند. این هم یک تاکتیک تبلیغاتیِ دیگر و دروغ محض است. تا کنون از سوی رهبری، هیچ‌ کس با آنها مذاکره نکرده است. درچندمورد،درطول سالهای متمادی، دردولتهای گوناگون، کسانی بر سر موضوعات مقطعی که ما هم مخالفتی نداشتیم با آنها مذاکره کرده‌اند،اما مربوط به دولتها بوده است. البته همانها هم موظف بوده‌اند که خطوط قرمز رهبری را رعایت کنند؛ امروز هم موظفند و باید رعایت کنند. (حضرت آقا) فاکتور کردن مذاکره به نام حضرت آقا از تکنیک های زشت جریان اصلاحات هست حضرت آقا موضع خودشون را صریح بیان فرمودند و تاکید کردند، مواضع ما تغییر نکرده و بارها فرمودند این فرد فاجر فاسق شایسته مذاکره نیست. لذا اگر وفاقیون تصمیمی گرفتند،تصمیم خودشون بوده و نتایج یا عواقب احتمالی آن را برعهده بگیرند و به نام رهبر معظم انقلاب مدظله فاکتور نکنند تا در صورت صشکست مذاکرات بخواهند بیاندازند گردن رهبری که خوب شرایط مذاکرات را رهبری گفته پس تقصیر ایشون هست که مذاکرات به نتیجه نرسیده و اقتصاد فلان شده... فرقانی
سلام. ۳ مذاکره اینکه آمریکایی‌ها میگویند بیایید مذاکره کنیم، مذاکر‌ه‌شان سر این چیزها است. خواهش میکنم همه این را توجّه کنند! البتّه من این را بارها گفته‌ام، باز هم ناچارم بگویم، چون بعضی‌ها یا متوجّه نمیشوند یا وانمود میکنند متوجّه نشده‌اند؛ اینکه دشمن میگوید بیایید مذاکره کنیم، یعنی اینکه شما بیایید پشت میز مذاکره بنشینید و ما به شما بگوییم باید شما موشک نسازید، شما هم باید قبول کنید؛ اگر قبول کردید که خب پدرتان درآمده؛ یعنی خودتان را بی‌دفاع کرده‌اید؛ اگر قبول نکردید، همین آش است و همین کاسه؛ باز هم دعوا، باز هم تحریم، باز هم تهدید؛ مذاکره یعنی این؛ دلیل اینکه بنده میگویم با آمریکا مذاکره نمیکنیم، این است که این مذاکره [نتیجه ندارد]؛ البتّه او سود میبرد از مذاکره امّافراتر از اینها، نظام سیاسی آمریکا ادّعای مسائل حیاتی را در مورد جمهوری اسلامی ایران دارد؛ یعنی میگوید: شما امکانات دفاعی‌تان را کنار بگذارید، شما اقتدار منطقه‌ای‌تان را کنار بگذارید، شما قدرت ملّی‌تان را کنار بگذارید. خب اینها که نمیشود؛ انسانی که باشَرف است و علاقه‌مند به حفظ مصالح کشور است که زیر بار این حرفها نمیرود؛ مذاکره یعنی این؛ اینکه بنده مخالفت میکنم با مذاکره، معنایش این است؛ وَالّا ما با همه ‌جای دنیا غیر از آمریکا و غیراز رژیم جعلی صهیونیست مذاکره میکنیم؛ با همه ارتباط داریم، مذاکره میکنیم، می‌نشینیم، پا میشویم، مشکلی نداریم؛ مسئله‌ی آمریکا این است. حضرت آقا .۱۳۹۹/۰۵/۱۰
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🔺بیانیه‌های زنجیره‌ای پسا اغتشاشی🔺 📌 بیانیه‌های خاتمی، میرحسین موسوی، تاج‌زاده و کروبی پس از اغتشاشات دی‌ماه به موازای لشکرکشی آمریکا به منطقه 📌 تبارشناسی یک سه‌ضلعی مزاحم یادداشت تحلیلی / سعید عبدالملکی ✍️ پدرخوانده‌های اغتشاش و براندازی که از فتنه ۸۸تاکنون نگذاشته‌اند آب خوش از گلوی ملت ایران پایین برود این بار نیز به‌مانند دفاع مقدس ۱۲روزه شروع به بیانیه نویسی و انشاء رؤیاهای خودکرده‌اند. به‌گونه‌ای که از اغتشاشات ۱۸و ۱۹دی‌ماه تاکنون خاتمی، میرحسین موسوی، تاج‌زاده و کروبی اقدام به انتشار بیانیه نموده‌اند که از آن با عنوان بسترسازی برای فتنه‌ای جدید معنا می‌شود. در شرایط کنونی یک مثلث مزاحم در برابر نظام اسلامی قرارگرفته است که باانگیزه‌ها و کنش‌های متفاوت و مخرب قصد دارند ایران و ایرانی را به نابودی بکشانند. این سه‌ضلعی به‌مثابه یک تیر سه شعبه همواره انقلاب اسلامی و ایران را هدف گرفته و در حال هدف گرفتن است که در ادامه تلاش می‌شود ماهیت آن رمزگشایی شود.... ادامه را در لینک زیر بخوانید 👇 کانال دیدگاه‌ها و چشم‌انداز https://eitaa.com/cheshmandazsaeid
💢 از پاسخ نادرشاه به پادشاه عثمانی 👈 تا پاسخ ایرانیان به ترامپ 🔻ادامه پست🔻
1⃣ میانِ نادرشاه و سلطانِ فُزونخواهِ عُثمانی، چالش‌های مختلفی در تاریخ روی داده که در پاره‌ای از موارد رنگ و بوی مشاعره و حماسه سرایی به خود گرفته است. پادشاه عثمانی در خلال جنگ با ایرانیان، طیِّ نامه‌ای این ابیات را برای نادرشاه فرستاد: 🔹چو خواهی قشونم نظاره کُنی 🔹سحرگه نظر بر ستاره کُنی 🔹اگر آل عثمان حیاتم دهد 🔹ز جنگ فرنگی نجاتم دهد، 🔹چنانَت بکوبم به گُرز گِران 🔹که یکسر روی تا به مازندران! 2⃣ و نادر نيز، در پاسخ، ضمن نامه‌ای، این ابیات را برای سلطانِ عثمانی ارسال داشت: 🔹چو صبحِ سعادت نمایان شود 🔹ستاره ز پیشش گُریزان شود 🔹عقابِ شکاری نترسد ز بوم 🔹دو مردِ خراسان، دو صَد مردِ روم 🔹اگر آلِ حیدر (ع) دهد رونَقَم 🔹به قُسطنطنیّه زَنَم بیرقم! 📙 منبع: کتاب ذوق لطیف ایرانی اثر استاد ابوالحسنی منذر ج 1، ص115. 3⃣ اخیرا جوانان ایرانی نیز به تهدیدهای گستاخانه ترامپ، واکنش نشان داده و جسته و گریخته اشعارگونه‌های حماسی را منتشر می‌کنند که هر چه هست، حاکی از شور و حماسه میهنی است، نظیر: 🔹چنانَت بکوبم به گُرزِ گِران 🔹که مِسمار کوبند آهنگران 🔹چنانت به موشک ببندیم باز 🔹که زوزه کشان در رَوی چون گُراز ▪️شاعر محترم، افشین‌علاء نیز خطاب به ترامپ گوید: 🔹️می‌دهی از زبان سبز، آن سر زرد به باد، 🔹️قلقلکِ خیال را لقلقه‌ی زبان مَکُن. 🔹️از وطنم بگو ولی جانبِ احتیاط‌ گیر 🔹️با دُمِ شیر، این چنین بازیِ آن چنان مَکُن. 🔹️تیرِ به سنگ خورده‌ای، کاکُلِ رنگ خورده‌ای 🔹️آبِ فرنگ خورده‌ای، میل به شوکران مَکُن. 🔹️دنبه‌ی صهیونیست را بوی‌کباب یافتی، 🔹️گاوچرانِ زرد مو! سیخ در استخوان مَکُن. 🔹️فارس، شکوه یافته، سویِ فلک شتافته 🔹️قلب اَتُم شکافته، خشمِ من امتحان مَکُن! 🆔️@J.RAZMAA    @تبیین_امورسیاسی_اعتقادی_جنگ_نرم_افزاری_هیبریدی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
🔻 اعلام برائت مهدی خزعلی از میرحسین موسوی ✉️ در پی انتشار بیانیه میر حسین موسوی درباره شرایط اخیر کشور و اعتراض وی به مقابله جمهوری اسلامی با تروریست‌های مسلح، مهدی خزعلی در نامه‌ای خطاب به وی نوشت: 🔹 دیگر از تو بریدم! 🔹 در بخش‌هایی از این نامه آمده است: 🔹جناب آقای میرحسین موسوی «هذا فِراقُ بَیْنِی وَ بَیْنِکَ» این فصل جدایی ماست، بسیار صبوری کردیم و تندی‌ها، عبور از اصول و ساختارشکنی شما را پای عصبانیت و حصر گذاشتیم، در جنبش سبز با "یاحسین" همراهیت کردیم و چون شعار ساختارشکن سردادند، نامه اعتراض نوشتم و همان روز به تحریریه کلمه رفتی و بیانیه دادی که این شعارها از ما نیست! 🔹آن روز از اجرای بلاتنازل قانون اساسی و احیای دوران طلایی حرف می‌زدی و ما با اما و اگرهایمان در مقابل عنصری نفوذی تو را برگزیدیم! 🔹 اما امروز به همه اصول و ارزش‌ها پشت پا زده ای، هم صدای استعمار عریان آمریکا، رژیم کودک کش و نژاد‍پرست صهیونی و همراه منافق، تجزیه طلب و خاندان مزدور و نوکر صفت پهلوی شده‌ای، امروز به خون شهیدان خیانت کرده ای و وارد اردوگاهی شده ای که "الله اکبر" "یاحسین" "یازهرا" نمی‌شناسند! هم جبهه کسانی شده‌ای که پرچم عزای حسین سلام الله علیه را به آتش می کشند، مسجد و امامزاده را می‌سوزند، چادر از سر دختران زینب می‌کشند و جز هتاکی و فحاشی و خشونت چیزی نمی‌دانند! 🔹این جماعت مزدور در خشونت، روی داعش را سفید کرده‌اند، به هزار مرکز نظامی و انتظامی حمله کرده اند و 350 مسجد به آتش کشیده‌اند، بانوی پرستار در آتش سوزانده‌ و آمبولانس‌ها به آتش کشیده‌اند! با اسم رمز کشته‌سازی ترامپ و نتانیاهو و با فراخوان غلام حلقه به‌گوش اسرائیل، به میدان آمده و از کشته پشته ساختند! 🔹جناب میرحسین، اگر تو در حصر بودی، این بسیجی خیبر و زندانی جنبش سبز و عضو جبهه اصلاحات، در صحنه بوده‌ام، دو ساعت اول خیابان از نیروی پلیس و امنیتی خالی بود و شهر ناامن بود، بانوی محجبه امنیت نداشت، کسی که ظاهر مذهبی داشت، محکوم به مرگ بود و خودروی عزیزی از دوستان که خود منتقد حاکمیت بود در مسیر پمپ بنزین به جرم داشتن ریش مورد تعرض واقع شد! شهر دست داعش بود! نقش پیکر مطهر دانشجوی پزشکی بر شبستان مسجد سوخته در تاریخ این سرزمین ماندگار شد! 🔹من به چشم خویش حجم خشونت ویرانگر تروریست‌های مزدور اجنبی را دیدم و چه بسیار جوانان بی‌گناه این مرز و بوم را به خاک و خون کشیده و مردمان را داغدار کردند! 🔹جناب موسوی؛ سوای از جهل مسئولان، ما در طول تاریخ مورد هجمه غرب متوحش بوده‌ایم و همیشه خائنین و ساده‌لوحان فریب خورده‌ و موجبات تفرقه، شکست و تجزیه ایران را فراهم نموده‌اند! 🔹 انتظار از شما این بود که در جهت وحدت و انسجام ملی در برابر استعمار برهنه بیانیه دهید، نه این که بر زخم مردم داغدار نمک بپاشید. 🔹جناب موسوی؛ اگر بریده‌اید، ما با برادران شهیدمان میثاق بسته‌ایم و پرچم شهدا را به دست صاحب الزمان ارواحنا فداه می رسانیم و بر پیمان خویش استواریم و این فصل فراق ماست و از امروز شما را در جبهه دشمنان ایران عزیز می بینیم.🔻 @Vatanemrooz 🆔️@J.RAZMAA                            @تبیین_امورسیاسی_اعتقادی_جنگ_نرم_افزاری_هیبریدی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e