eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.7هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰بیانیه شدیداللحن کمیته عالی امور خانواده جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی در محکومیت اقدام اتحادیه اروپا و هم‌دستی در حمایت از تروریسم و برهم زدن امنیت ملی 🔻ادامه متن بیانیه🔻
✍اقدام اخیر پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نه یک تصمیم حقوقی، بلکه اعلام رسمی هم‌دستی و مشارکت فعال در پروژه بی‌ثبات‌سازی و اغتشاش در ایران است. 🔹️این تصمیم سیاسی و فاقد اعتبار، پرده از توطئه‌ای برمی‌دارد که با هدف تضعیف امنیت و دفاع ملی جمهوری اسلامی ایران، مستقیماً از پایتخت‌های غربی هدایت می‌شود و با حمایت مالی و رسانه‌ای رژیم صهیونیستی و ایالات متحده آمریکا تغذیه می‌گردد. ⭕سپاه پاسداران: ستون مقابله با تروریسم و آشوب 🔹️سپاه پاسداران، نهادی ملی است که در خط مقدم مبارزه با گروه‌های تروریستی واقعی و حفاظت از انقلاب و جان مردم ایران و منطقه ایستاده است. 🚩هرگونه تلاش برای قرار دادن نام این نهاد انقلابی در فهرست تروریسم، در واقع پاداش دادن به عاملان واقعی آشوب، خرابکاری و ترور در داخل ایران است که در اغتشاشات اخیر، به دنبال تجزیه کشور و ضربه زدن به ساختارهای حکومتی بودند. ⭕مشارکت در خون جوانان ایران 🇮🇷جمهوری اسلامی ایران به صراحت اعلام می‌دارد: حامیان آشوب در اروپا، در کنار رژیم صهیونیستی و آمریکا، نه تنها در توطئه رسانه‌ای علیه ملت ایران شریک هستند، بلکه با تضعیف نهاد حافظ امنیت کشور، عملاً در خون جوانانی که قربانی اقدامات خشونت‌آمیز در اغتشاشات شدند، شریک‌اند. ♦️این بیانیه به مثابه یک هشدار جدی است. ایران در برابر توطئه آشکار علیه امنیت ملی خود سکوت نخواهد کرد. 🚩پاسخ متقابل: مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های مرتبط، ملزم به تعریف و اجرای سریع اقدامات متقابل و سخت‌گیرانه علیه نهادهای اروپایی دخیل در این تصمیم و حامیان تروریسم در منطقه هستند. 🚩مسئولیت مستقیم: اتحادیه اروپا باید مسئولیت مستقیم عواقب و پیامدهای این اقدام تحریک‌آمیز را در روابط دوجانبه و در ثبات منطقه بپذیرد. 🇮🇷ما، عزم ملت ایران در دفاع از سپاه پاسداران و مقابله با مداخلات خارجی را به جهانیان اعلام می‌کنیم. این نهاد، حافظ انقلاب و ملت خواهد ماند و هیچ فشاری قادر به خدشه‌دار کردن جایگاه قانونی و مشروع آن نخواهد بود. وَاللَّهُ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِيرٌ @کمیته_عالی_خانواده_جمعیت_رزما ۱۲ بهمن ۱۴۰۴
🔴 دایره قرمز: برد موشک ضد کشتی ایرانی ذوالفقار 🟡 دایره زرد: بیشترین برد اعلام شده موشک‌های بالستیک و کروز ایران.. 🆔️@J.RAZMAA       @تاکتیکهای_راهبردی_سیاسی_نظامی_بین_الملل_درجنگ_نامتقارن_ضدتروریسم_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
پاسخ دبیرکل حزب تمدن نوین اسلامی به اظهارات حسن روحانی: نقد شورای نگهبان یا اعلام وفاداری به دموکراسی آمریکایی؟ به گزارش روابط عمومی حزب تمدن نوین اسلامی، پیرو اظهارات ساختارشکنانه حسن روحانی، سید یاسر جبرائیلی دبیرکل حزب نوشت: حسن روحانی گفته است: «چرا مردم پای صندوق نمی‌آیند؛ چون ۳ نفر را مشخص می‌کنیم و می‌گوییم همین است! خدا کند که این کار مهندسی انتخابات نباشد. باید یک انتخابات پررونق داشته باشیم؛ دور قبل فقط ۳۹ درصد شرکت کردند؛ این اعتراض و صدای علنی مردم است». این سخنان، اگر در خلأ شنیده شود، ممکن است به‌ظاهر رنگ دلسوزی برای مشارکت سیاسی و دغدغه جمهوریت به خود بگیرد؛ اما سیاست را نه با جمله‌ها، که با نسبت‌ها باید فهمید. کنار هم قرار دادن این اظهارات با مواضع رسمی مقامات آمریکایی، تحلیل‌های اندیشکده‌های غربی و روایت‌هایی که در ماه‌های اخیر از «بحران مشروعیت» در ایران ساخته می‌شود، تصویری روشن‌تر پیش چشم می‌گذارد: تلاشی حساب‌شده برای معرفی یک «آلترناتیو داخلی» به غرب؛ آلترناتیوی که هم زبان نظام را می‌داند و هم می‌کوشد خود را ترجمان خواست بیرونی نشان دهد. مسئله صرفاً نقد یک سازوکار حقوقی یا گلایه از کاهش مشارکت نیست؛ مسئله، جای ایستادن منتقد است. حسن روحانی، که خود محصول مستقیم مکانیسم شورای نگهبان و برآمده از همان نظم حقوقی است، اکنون علیه همان مکانیسم می‌شورد؛ نه از موضع اصلاح درون‌زا، بلکه از جایگاهی که بیش از آن‌که با مردم سخن بگوید، برای مخاطبان بیرونی کُد ارسال می‌کند. این چرخش، بیش از هر چیز، اعلام وفاداری علنی به قرائتی از «دموکراسی» است که معیارهایش نه از متن انقلاب اسلامی، که از نسخه‌های آمریکایی و اتاق‌های فکر آن سوی آب‌ها استخراج می‌شود. هم حسن روحانی بداند و هم مخاطبان غربی پیام‌هایش: جمهوری اسلامی بر پایه یک تصادف تاریخی بنا نشده که با چند بیانیه و چند تحلیل فرو بریزد. این نظام، محصول اراده ملتی است که هزینه استقلال را آگاهانه پرداخته و همچون کوه ایستاده است. به یاری خدای متعال، بر همه دشمنانش غلبه کرده و خواهد کرد. مردم ایران در بهمن ۵۷ به آقایی آمریکا در این سرزمین پایان دادند؛ نه صرفاً به یک شاه، که به یک نسبت سلطه. از آن روز، هر مرتجعی که رویای احیای سیادت آمریکا بر ایران را در سر بپروراند، نزد ملت آزاد و مستقل ایران، منفور است؛ حتی اگر این رویا را در لفافه صندوق رأی، مشارکت سیاسی و دموکراسی بسته‌بندی کند. رهبر انقلاب با نگاهی عمیق و راهبردی فرمودند: «انقلاب اسلامی همچون پدیده‌ای زنده و بااراده، همواره دارای انعطاف و آماده تصحیح خطاهای خویش است، امّا تجدیدنظرپذیر و اهل انفعال نیست». این جمله، خط تمایز روشنی میان اصلاح و استحاله کشیده است؛ میان نقد از موضع درون و اعتراض از جایگاه بیرون. انقلاب خطا را می‌پذیرد، اما نسخه دشمن را نه. جریان انقلابی، برخلاف آن‌چه به ناروا القا می‌شود، جدی‌ترین و صریح‌ترین منتقد وضع موجود است؛ به‌ویژه در حوزه اقتصاد. ما برای بزک‌کردن وضعیت یا توجیه ناکارآمدی‌ها نیامده‌ایم. برعکس، باور داریم ریشه بخش بزرگی از رنج اقتصادی مردم، در حاکمیت نسخه‌های آمریکایی بر نظام کارشناسی کشور و در انتصاب مدیرانی است که ذهن و تربیت‌شان در همان دستگاه فکری شکل گرفته است. این نسخه‌ها، اقتصاد ایران را نه به سوی عدالت، که به سمت الیگارشی، رانت، وابستگی و تضعیف پول ملی سوق داده‌اند. ما یقین داریم با کنار گذاشتن این الگوهای تحمیلی، با قطع نفوذ فکری آمریکا از اقتصاد ایران و با اخراج «سفیران آمریکا» از ساختار تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری اقتصادی، بخش عمده‌ای از مصائب معیشتی مردم قابل رفع است. راه نجات، نه در تکرار تجربه‌های شکست‌خورده، که در بازگشت شجاعانه به عقلانیت انقلابی و اتکای واقعی به توان ملی است. چه زیبا فرمود خمینی کبیر(ره) که: «ما از شر رضاخان و محمدرضا خلاص شدیم، لکن از شر تربیت‌یافتگان غرب و شرق به این زودی‌ها نجات نخواهیم یافت». این سخن، امروز بیش از هر زمان دیگری زنده است؛ هشداری درباره خطری که لباس مدرن می‌پوشد، با زبان اصلاح سخن می‌گوید، اما در نهایت، همان نسبت سلطه را بازتولید می‌کند. اماما! با تو عهد می‌بندیم که این هشدار را فراموش نکنیم؛ که لحظه‌ای از تلاش برای این نجات دست نکشیم؛ که نه فریب تهدید را بخوریم و نه شیفته لبخند دشمن شویم؛ و تا آخر، بر سر استقلال، عدالت و کرامت این ملت بایستیم. @htni_ir
تاریخ می‌تواند تکرار شود . در جمهوری اسلامی هم فریدون یا حسن(علی) منصور جولانی داریم .
@Aminikhaah-5156619390332625151_712824942002553.mp3
زمان: حجم: 31.9M
🔉 امروز میدان جنگ روایتها، فضای دیجیتال است، نه منبرها. و روحانیت از تاثیرگذاری در این عرصه‌ عقب مانده است.[ 4:00 ] خلأ بنیادی‌ترین محتواهای مذهبی در پلتفرم‌های داخلی؛ حتی یک کلیپ چهار دقیقه‌ای برای معرفی غدیر در آپارات نداریم ![ 8:10 ] جنگ نابرابر رسانه‌ای؛ رضایت از دستاوردهای کوچک، در برابر تهدیدهای بزرگ، گواه عملکرد ضعیف رسانه داخلی‌ست![ 9:20 ] اهمیت زمان و وضعیت جسمی‑روحیِ مخاطب، در شدت تأثیرگذاری پیام؛ مستمع گرسنه، ظهرِ ماه رمضان حوصله تفسیر دارد، اما جوانِ پرشورِ شب‌زنده‌دار نه![ 11:20 ] هشدار جدی به طلاب جوان؛ تأکید بر حفظ حریم، شأن و پرهیز از شبهات در مجالس زنانه، برای حفاظت از اعتبار و رسالت خود.[ 13:50 ] هشدار!؛ مسئله امروز دانشگاه‌ها ساختار حکومتی یا «ولایت فقیه» نیست، بلکه الحاد و بی‌خداییست![ 15:10 ] هنرمندان سینا یا سفیران پوچی؟! سکانس‌هایی که جز،القای بن‌بست در زندگی، خروجی دیگری ندارند![ 16:40 ] خطای راهبردی در استراتژی نظارتی وزارت ارشاد؛وقتی تار موی بازیگر، خطرناک‌تر از القای افکار نهیلیستی می‌شود![ 24:40 ] تحلیل وضعیت شناختی نسل جدید؛ توانایی سخت‌افزاری (RAM) بالاست، اما حجم بیش از حد داده‌ها باعث اختلال در تصمیم‌گیری،تمرکز یا عمق‌بخشی به اطلاعات شده است.[ 28:00 ] فضیلت چادر در عصر برهنگی؛ دینداری دختر ۱۴ ساله در فضای امروز، حاکی از تعهد قلبی و بصیرت عمیق‌تر نسبت به نسل‌های گذشته است.[ 31:30 ] ⏰مدت زمان:١:٠٣:٠٨ 📆1404/11/09 🗂️دریافت متن خلاصه و منابع جلسه : Aminikhaah.ir/song/3996 ✅️ @Aminikhaah_media
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب‌ این روش بودجه بندی و تعیین حقوق کارمندان و کارگران و کشف قدرت خرید مردم از اساس غلط است. بنده این جمله را می نویسم و با صدای بلند می گویم؛ حقوق و مجموع دریافتی بالای ۵۰ میلیون توسط هر کسی (حتی روسای قوا) ، از بودجه بیت المال، مثل گوشت سگ حرام و نجس است . حالا ما ۵۰ میلیون تومان را از باب مثال گفتیم ، روسای قوا و هرکسی که مسئول تعیین سقف برداشتی ماهانه از بیت المال بنام حقوق و سایر مزایا و نظارت بر ان را بر عهده دارد، ابتدا این عدد را مشخص کنند . سپس آن عدد را با صدای بلند به‌ همین شکلی که بنده اعلام کردم ، اعلام کنند، تا ان عدد بشود حرف مردم . پس از ان بنشینند بقیه فصل ها و بخش های کتابچه بودجه سال اینده را بررسی کنند . وگرنه راهی که برای تدوین بودجه سال ۱۴۰۵ می روند، فاقد ارزش و وقتی که صرف می کنند هم بی ارزش است. بر این اساس ؛ با توجه به گزارش دیروز سخنگوی هیات رئیسه مجلس ، بنظر می رسد؛ نه دولت و نه مجلس ، هیچکدام نفهمیدند مشکل اصلی مردم چیست؟ فرضی را در ذهن دارند، که منشا همه فسادهاست ، مردم بیش از هر چیزی از بی عدالتی ناراحتند. اگر پول نیست ، برای هیکس نباشد. اگر پول هست ، به عدالت برای همه باشد . اینکه برابر این قانون بودجه ، ان زن سخنگوی دولت حدود ۱۰۰ میلیون حقوق بگیرد و ان کارمند با ۲۰ سال خدمت یا ان بازنشسته با ۳۰ سال خدمت زیر ۳۰ میلیون تومان بگیرد ، هرگز عادلانه و منطقی نیست . ابتدا باید سقف حقوق و مجموع دریافتی از بیت المال توسط دولت و مجلس مشخص شود . ابتدا مردم باید بدانند افرادی که سقف و کف حقوق انها را تعیین میکنند خودشان برای خودشان چقدر کنار گذاشته اند . بنابراین به دولت مردان و نمایندگان مجلس عرض میکنم؛ وقت خودتان و مردم را نگیرید . راه شما کج است . با این روش، آنچیزی که در نهایت به عنوان کتابچه بودجه سال تدوین میکنید، عملا تبدیل برداشت های حرام از بیت المال به قانون است. مشغول صدور مجوز قانونی برای غارت از بیت المال هستید . علیرضا تنهای کیسمی ۱۲ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110