eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.7هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
چیست و چرا خطرناک است؟ ❓ جنگ‌شناختی یعنی چی؟ جنگ‌شناختی یعنی جنگ با ذهن مردم؛ نه با تانک، نه با موشک… بلکه با خبر، تصویر، شایعه، احساس و روایت. 🔰ادامه پست آنوزشی🔻
در این جنگ: 🔺مغز هدف است 🔺احساسات سلاح‌اند 🔺رسانه میدان نبرد است ⚔️ تفاوت جنگ‌ها به زبان ساده 🔹جنگ نظامی: بدن را می‌زند 🔹جنگ اقتصادی: سفره را می‌زند 🔹جنگ شناختی: عقل و قضاوت را می‌زند و خطرناک‌ترینش همینه؛ چون اگر ذهن زمین بخورد، بقیه‌اش خودش می‌ریزد… 🎯 هدف اصلی جنگ شناختی نه «قانع‌کردن»، بلکه: ❌ترساندن ❌عصبانی‌کردن ❌ناامیدکردن ❌هیجان‌زده‌کردن وقتی احساسات فعال شود، عقل مرخص می‌شود. 📌 مثال خیلی ساده یک خبر می‌آید: «در فلان شهر انفجار شد» بدون تصویر یا تصویر جعلی و یا دستکاری شده، بدون منبع، بدون جزئیات. ⚠️ذهن چه کار می‌کند؟ 🔺سریع می‌ترسد 🔺شروع می‌کند به حدس 🔺شایعه می‌سازد 🔺خبر را پخش می‌کند ❌دشمن حتی لازم نیست انفجاری رخ داده باشد؛ ترس خودش کار را انجام می‌دهد. 🔍 نشانه‌های اولیه عملیات شناختی اگر خبری: 🔺مبهم بود 🔺احساسی بود 🔺فوری بود («الان پخش کن!») 🔺بدون منبع مشخص بود ⛔ احتمالاً جنگ‌شناختی است، نه خبر. 🛡️ اولین سپر دفاعی ذهن از امروز این سؤال را از خودت بپرس: 🔹«این خبر می‌خواهد من فکر کنم یا من احساس کنم؟» اگر پاسخ «احساس» بود… ترمز کن 🚦 ✅ جمع‌بندی روز اول ⚠️جنگ‌شناختی با ذهن کار دارد ⚠️احساسات، ابزار اصلی دشمن‌اند ⚠️سرعت دشمن است؛ تأمل سلاح ماست 📍 تمرین روزانه (خیلی مهم): امروز هر خبری که دیدی، قبل از فوروارد کردن! 🔹۳۰ ثانیه مکث کن و فقط بپرس: 🔹منبعش کیه؟ لحنش چیه؟ هدفش چیه؟ 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_جنگ_شناختی_ضدتروریسم_بین_الملل_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e کانال شماره ۴ رزما در سکوی بله🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT 🔻کانال شماره ۵ رزما در روبیکا https://rubika.ir/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
هدایت شده از محمدی
🔴 فوری/ در آستانه دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ، زنگ تاریخی وحدت نیروهای انقلاب خوزستان با تشکیل «جبهه متحد انقلاب » به صدا درآمد؛ 🔘در توافقی سرنوشت‌ساز و با هدف همگرایی در مسائل پیش روی استان جبهه ای متحد از تشکل های فعال در جریان انقلابی خوزستان تشکیل شد. 🟢 اعضای حاضر در این نشست عزم جدی خود را برای ایجاد اتحاد و انسجام در بین آحاد مردم و فعالان سیاسی استان اعلام و توافق نمودند که با همگرایی بیشتر در بزنگاه های سیاسی آینده ، مواضع مشترکی را اتخاذ نمایند. ❇️ در ادامه این نشست توافق گردید با هدف افزایش مشارکت اجتماعی و تقویت حضور یکپارچه و منسجم در انتخابات پیشِ‌رو، اقدام مشترکی از سوی این جبهه در دستور کار قرار گیرد؛ توافقی که می‌تواند معادلات انتخاباتی استان را به‌طور جدی تحت تأثیر قرار دهد. 🔹همچنین پس از بحث و بررسی و تبادل نظر (از طریق رأی‌گیری) مقرر گردید این همگرایی سیاسی، با عنوان «جبهه متحد انقلاب» فعالیت نماید؛رخدادی که می‌تواند نقطه عطفی در فعالیت های سیاسی آتی استان باشد.‌ 🔰 "جبهه متحد انقلاب" از تمامی دلسوزان ، علاقمندان و دغدغه مندان انقلاب اسلامی دعوت بعمل می آورد که با پیوستن به این "اتحاد مقدس" ضمن لبیک عملی به فرمان مقام معظم رهبری، زمینه رشد، بالندگی و حل مسائل انباشته استان را فراهم نمایند.
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب‌ در بحث تلفات خودی و دشمن در جنگ های خارجی و اغتشاشات داخلی و آنچه که در شبکه افق در باب نگهداری اجساد کشته شده ها، بیان شد؛ خدا رحمت کند حاج قاسم را ، چند نکته و تذکر از ایشان را در ذهن دارم؛ ۱- تذکر شدید به حداکثر دقت در عدم دادن تلفات در عملیات ها؛ الحق وقتی در عملیات‌های افندی و پدافندی ، متحمل تلفات می شدیم ، بخودمان اجازه نمی دادیم با حاج قاسم روبرو شویم . بسیار بسیار بر حفظ سلامت رزمندگان در عملیات تاکید داشتند ، خیلی بسیار . ۲- تلاش برای عدم وارد کردن تلفات انسانی بی مورد در جنگ های داخلی سوریه و عراق ، حتی به داعشی ها. یکی از اصول حاکم بر عملیات ارام سازی داخلی ؛ پرهیز و در نهایت بر وارد کردن حداقل تلفات انسانی است. ۳- حفظ سلامت و حرمت اسرا ؛ گذشته از خاطرات بسیار شیرینی که همه رزمندگان ما در بحث محبت به اسرا در دوره جنگ تحمیلی دارند که امری عادی و نشانه شخصیت متعالی مردم ایران بود ، ایشان در برخورد با اسرای داعشی هم بر همان محبت مداوم تاکید داشتند. ۴- همه رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس کاملا به اصل حفظ حرمت اجساد کشته شده ها ، بخصوص خاک سپاری انها با ثبت کامل مشخصات ، همواره پایبند بوده اند . این مساله هم ، از تاکیدات مداوم ایشان بود و گذشته از نگاه انسانی به مساله ، موضوع تبادل اجساد هم مساله ای بسیار مهمی بود ، که مد نظر بوده است. علیرضا تنهای کیسمی ۱۳ بهمن ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ در روزی که هر قطعه سکه بهار آزادی رکورد ۲۰۰ میلیون تومان را شکست، هر گرم طلای ۱۸ عیار به مرز ۲۰ میلیون تومان رسید و ریال تا رقم ۱۶۰ هزار تومان در برابر دلار سقوط کرد، سخنگوی دولت و هیات دولت اینگونه به‌فکر اقتصاد و معیشت مملکت هستند ! 🔺 اولویت های دولت پزشکیان عبارتند از برگزاری کنسرت در شهر های مختلف کشور ، رفع فیلتر از ابزارهای جاسوسی دشمن مانند اینستاگرام و تلگرام ، موتور سواری خانم‌ها و مذاکره با آمریکا. 🔺سفره مردم مدام کوچک و کوچکتر می شود ، فدای سر آقازاده پزشکیان! هیچ اشکالی ندارد ! 🔺تیم اقتصادی ناکارآمد و بی کفایت جناب پزشکیان ، ارز ترجیحی را چهار برابر کردند و قیمت اغلب کالاها از ۱۰۰ درصد تا ۳۰۰ درصد افزایش قیمت پیدا کرده ، آنگاه دغدغه دولت ، موتور سواری خانم‌ها است ! 🔺به نظر می رسد این دولت هیچ نسبتی با توده مردم ندارد. 🇮🇷 🆔 @kamranghazanfari
✍دکتر کامران غضنفری ⭕️ باز هم مذاکره با آمریکا ! 🔺درست در زمانی که ترامپ قمارباز و جنایتکار تهدید کرد اگر ایران تا ۲۴ ساعت آینده مذاکره را نپذیرد ، حمله نظامی انجام خواهد شد ، برخی مسئولین که ادعای پیروی از رهبری دارند اما عملکردشان برعکس آن است ، آمادگی خودشان را برای مذاکره با آمریکا اعلام کردند ؛ از پزشکیان و عراقچی گرفته تا قالیباف و عارف و برخی دیگر. 🔺این حضرات لابد فراموش کرده اند که رهبر انقلاب فرموده بودند مذاکره با آمریکا نه عاقلانه است ، نه هوشمندانه و نه شرافتمندانه. 🔺 فراموش کرده اند که: مذاکره با آمریکا بن بست محض است و خسارت محض. 🔺 فراموش کرده اند که: مذاکره با دولت ترامپ سم مهلک است . 🔺 فراموش کرده اند که: مذاکره با آمریکا هم حماقت است و هم خیانت. 🔺 علیرغم همه این موارد ، باز هم دم از آمادگی برای مذاکره با آمریکا می زنند. 🔺حضرات خوش باور و دلبسته به آمریکا ، آیا در طی چند دهه مذاکرات متعدد با آمریکا ، توانسته‌اند کوچکترین امتیازی از طرف آمریکایی بگیرند ؟ 🔺آیا ندیدند که از این مذاکرات جز ضرر و خسارت چیزی نصیب ما نشد ؟ 🔺این اقدامات خفت بار و ذلت بار این آقایان ، کاملاً خلاف منافع ملی و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران است. 🇮🇷 🆔 @kamranghazanfari 🆔️@J.RAZMAA                          @تبیین_امور_جنگ_شناختی_امنیت_ملی_مطالبه_گری_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/3264086398Ccfe26e34c8 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک کانال شماره ۴رزما در سکوی بله 🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT لینک وبسایت رسمی ج.رزما : ..🔻 https://jrmee.ir/
14.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌ 🔴 روشنگری ▪️صحبت‌های دکتر حسین صمصامی در خصوص فتنه اخیر 🎥 آقای رئیس جمهور تو مقصری! آقای رئیس مجلس تو مقصری! باید پاسخگو باشید! -------------------------------------------- 🔺 آقای پزشکیان! آقای قالیباف! شما دو نفر مسئول وضعیت نابسامان اقتصادی کنونی کشور و کوچکتر شدن سفره معیشت مردم هستید . 🔺زمینه سازی برای ناراضی کردن مردم و به خیابان کشاندن آنها ، توسط شما انجام شد . 🔺شما جلوی برکناری وزرای نالایق را گرفتید و مانع روی کار آمدن افراد توانمند شدید . 🔺شما در خون جانباختگان شریکید . 🔺 قطعاً روزی در دادگاه باید حساب پس بدهید . 🇮🇷 🆔 @kamranghazanfari 🆔️@J.RAZMAA                          @تبیین_امور_جنگ_شناختی_امنیت_ملی_مطالبه_گری_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/3264086398Ccfe26e34c8 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک کانال شماره ۴رزما در سکوی بله 🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT لینک وبسایت رسمی ج.رزما : ..🔻 https://jrmee.ir/
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
📛عبدالرضا چراغعلی در نامه‌ای خطاب به آیت‌الله نورمفیدی پیشنهاد کرد: به حرمت این سوگ ملی، از برگزاری جشن نیمه‌شعبان در انظار، پرهیز گردد! معاون اسبق سیاسی امنیتی استانداری گلستان طی نامه‌ای از نماینده ولی فقیه در استان خواست تا به حرمت خانواده‌های داغدار از چراغانی معابر عمومی و برگزاری جشن نیمه‌شعبان در انظار عمومی پرهیز گردد. 💢 مسؤل حقوقی رزمااستان گلستان 👇👇 ✍آیا نامه‌ جناب چراغعلی به آیت الله برای عادی‌سازی جنایت است؟ جناب چراغعلی تعارضی میان تکلیف شرعی ثابت، بزرگداشت و تبلیغ مهدویت که جز عقاید خاصه مکتب شیعه است و واکنش اخلاقی متغیر (سوگ ملی) نیست! مسئله، جایگزینی مفهومی است که قصد دارد با قلب واقعیت، جلاد را شهید و شادیِ مبتنی بر ایمان را با سکوت در برابر جنایت جایگزین کند. جناب مهندس، ما شادی نیمه‌شعبان را نه فقط برای امام غایب عج، که برای ظهور عدل برگزار می‌کنیم؛ همان عدلی که اولین شرط تحقق آن، شناسایی جلاد از شهید و قراردادن هر کدام در جایگاه واقعی‌اش است. سکوت شما در برابر آن شهدایی که به دست ترویست های آمریکایی و صهیونی، امروز در قالب این نامه، خود بزرگ‌ترین مانع بر سر آن ظهور است. سیدجواد حسینی 🖇 https://eitaa.com/joinchat/384828769C65d0d3788f