eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹️متأسفانه در بیان برخی از دیپلماتهای ما که ظاهراً جز تکرار کلیشه‌ها قدرت خلاقیتی در عبارت‌پردازی ندارند گفته شده که اگر دشمن دست از تجاوز بردار، ما نیز دست از جنگ خواهیم کشید. این جمله که حماقت از سر و روی آن می‌بارد نه با شرافت سازگار است، نه با عقلانیت مؤمنانه و نه حتی با عقل دنیایی و چرتکه‌انداز ... 🔹️آتش بس در چنین شرایطی که ما را به شرایط بعد از جنگ 12 روزه برخواهد گرداند؛ نه تنها امنیت رهبر آینده ایران و همه مسئولین ارشد کشوری و لشکری را تأمین نخواهد کرد، بلکه آینده ایران و همه سرنوشت ملت ایران را وابسته به تصمیم دشمن خواهد کرد که هر وقت صلاح دید به ایران حمله کند و هر ضربه‌ای که خواست بزند و در معادله‌ای از پیش تعیین شده، با دست کشیدن از تهاجم، دوباره همه به سرجای قبلی خود بازگردند. بی‌تردید «سبیل کفار بر مؤمنین» از این واضح‌تر مصداقی نخواهد داشت... امروز به برکت خون همیشه جاریِ آقای شهیدمان سید علی خامنه‌ای، باید به خاورمیانه‌ای جدید فکر کنیم و با تکرار این جملات نابخردانه فرصت‌سوزی نکنیم ... 🔹️حالا چه باید کرد؟ اولاً اینکه سازمان ملل اکنون سازمانی مرده و غیرقابل اعتماد است و با وجود ساختارهای غیرعادلانه‌ای مانند شورای امنیت، قدرت بازدارندگی لازم را ندارد؛  این واقعیتی که در حوادث بعد از طوفان الاقصی دیگر قابل انکار نیست. لذا آتش بس برای تضمین داشتن یا باید ماهیتی منطقه‌ای در چارچوب سازمانی اسلامی مانند «کنفرانس اسلامی» داشته باشد و یا فرامنطقه‌ای و در ضمن بلوک‌بندی‌های جدید جهانی مانند سازمان همکاری‌های شانگ‌ها صورت پذیرد. ثانیاٌ اینکه این آتش بس باید متضمن پیمان جدیدی از هم‌زیستی مؤمنانه منطقه‌ای مبتنی بر منطق مقاومت باشد و صراحت مشخص کند که هر کشوری در منطقه که اجازه شکل گیری پایگاه نظامی و اطلاعاتی آمریکا و کشورهای غربی را بدهد، به منزله اعلام جنگ با جمهوری اسلامی و سایر کشورهای مسلمان است. امروز جمهوری اسلامی عبارت زیبای «هر مکانی که در منطقه در اختیار آمریکاییان قرار داده شود، به منزله خاک آمریکا تلقی می‌شود» را به سردمداران و سیاسیون کشورهای منطقه شیر فهم کرده است. باید از این جمله که به جمهوری اسلامی به بهای شهادت رهبری خود، تثبیت کرده است، به خوبی در فضای دیپلماسی حفاظت کرد. این ترجمه فرمایشی از حضرت آقاست که در انتقام شهادت حاج قاسم داشتند و اخراج آمریکا از منطقه را مابه ازای آن دانستند. ثالثاً اینکه وقتی رهبر شهیدمان حضرت آقا در 11 بهمن امسال فرمودند: «البتّه این را هم آمریکایی‌ها بدانند که اگر این دفعه جنگی راه بیندازند، این جنگ، جنگ منطقه‌ای خواهد بود» و به تبع آن، امروز گروه‌های مقاومت منطقه از بحرین و یمن و عراق گرفته تا حزب الله لبنان و کردستان عراق پای کار آمده‌اند، نامردی است که طرح آتش‌بسِ ما شامل تضمین امنیت آنها نباشد. نمی‌شود که کسانی برای حمایت ما به میدان آمده باشند و در عین حال، ما فقط گلیم خودمان را از آب بکشیم و آن‌ها را میان معرکه با دشمنان سفاکی مانند اسرائیل و آمریکا رها سازیم تا جلوی چشم‌مان آنها را سلاخی کند. 🔹آخر این نوشته را با فرازی از پیام حضرت امام خمینی کبیر در سالگرد کشتار خونین حاجیان در مکه (قبول قطعنامه 598) به پایان می‌برم:👇 «خداوندا، تو مى‌‌دانى كه استكبار و امريكاى جهانخوار گلهاى باغ رسالت تو را پرپر نمودند. خداوندا، در جهان ظلم و ستم و بيداد، همه تكيه‌گاه ما تويى، و ما تنهاى تنهاييم و غير از تو كسى را نمى‌‌شناسيم و غير از تو نخواسته‌‌ايم كه كسى را بشناسيم. ما را يارى كن، كه تو بهترين يارى كنندگانى. خداوندا، تلخى اين روزها را به شيرينى فرج حضرت بقية اللَّه- ارواحنا لتراب مقدمه الفداء- و رسيدن به خودت جبران فرما.» 🤲 😭 ✅ 1404/12/13 🆔️@J.RAZMAA        @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/     
⭕️🚨آنقدر انتشار بدید تا به دست همه عاشقان اهل بیت برسد: موکب داران اربعین / نذر داران محرم و صفر / مداحان و سخنرانان اهلبیت/ لبیک یا حسین لبیک یا مهدی لبیک یا خامنه ای، سفره داران اهل بیت علیهم السلام؛ همه و همه به میدان بیایید و مواکب تون رو از افطار تا سحر به پا کنید تا جمعیت عزادار و حماسه‌ساز به میدان بیاد و خیابان‌ها جولانگاه پیاده نظام شیطان بزرگ نشه. اربعین امروز است محرم الان است عاشورا رسیده و کربلا همینجاست اگر جمهوری اسلامی ایران خدشه‌دار بشه، دیگر نه اربعینی هست، نه محرم و نه عاشورا!! الان باید زمان‌شناس بود یا حسین بگید و جهادی پای کار بیایید و خیابان‌ها و میادین شهر‌تون رو تبدیل به مسیر مشایة کنید.برای نظامی هامون غذا و امکانات فراهم کنیم🇮🇷🇮🇷 بسم الله، یا علی بگید... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌✍ پیشنهاد میکنم حتما بخوانید و گسترده نشر بدین 💔 🇮🇷 🇮🇷
سلام طبق اخبار واصله ،علی رغم انتخاب خبرگان در مورد رهبری آقا مجتبی،ایشان به هیچ وجه زیر بار این انتخاب نرفته اند. خبرگان بایدبه اتفاق اصرار برنقش ایشان در جایگاه رهبری داشته باشند تا برایشان تکلیف شود.
هدایت شده از خبرگزاری فارس
اعلام آمادگی پیشکسوتان ارتش برای پیوستن به صفوف دفاع از کشور 🔹روابط‌عمومی ارتش اعلام کرد که در پی تجاوز دشمن آمریکایی_صهیونی به میهن اسلامی، جمع کثیری از بازنشستگان و پیشکسوتان دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی ایران، آمادگی خود را برای حضور در صفوف دفاع از کشور عزیز، اعلام و از فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران درخواست کردند تا دوشادوش فرماندهان و رزمندگان ارتش به نبرد مستقیم با دشمنان سفاک و کودک کش آمریکایی صهیونی بپردازند. 🔹در پی این درخواست، امیر سرلشکر حاتمی فرمانده‌کل ارتش با تقدیر و تشکر از پیشکسوتان بابت همدلی و همراهی و تبلور عرق ملی و غیرت انقلابی، دستور لازم جهت سازماندهی، تجهیز و راهبری بازنشستگان غیور و پیشکسوتان عزیز داوطلب و تأمین بستر حضور آنان را به معاون اجرایی ارتش صادر کرد، تا در صورت نیاز، از این نیروهای باتجربه و ذخایر ارزشمندِ ملی در نبرد طولانی و پشیمان کننده علیه استکبار جهانی استفاده شود. 🔹در پیام تشکر فرمانده کل ارتش آمده: اطمینان دارم که همرزمان بازنشسته و یادگاران دفاع مقدس، پشتوانه‌ای عظیم برای ایران سربلند اسلامی هستند و با تجربیات گران‌بهای خود، نقش ارزشمندی در صفوف مدافعان غیور میهن اسلامی ایفا خواهند کرد و سد مستحکمی در برابر دشمن ایجاد خواهند کرد. 🔹به حول و قوه الهی با حضور مقتدرانه و شجاعانه رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی ایران، اجازه نخواهیم داد که دشمنان کینه‌توز ایران اسلامی، ذره‌ای و لحظه‌ای استقلال، ‌تمامیت ارضی و ساحت مقدس نظام اسلامی را خدشه‌دار کنند. @Farsna
🚨 سندی از رو به اتمام بودن ذخایر موشک‌های پدافندی آمریکا و متحدانش در منطقه 🔹️بررسی بقایای کشف‌شده از یک موشک پدافندی در قطر نشان می‌دهد که آمریکا با مصرف کردن تمام ذخایر موشک‌های نسل سوم پاتریوت (PAC-3)، به استفاده از انبارهای قدیمی موشک‌های نسل دوم پاتریوت (PAC-2) روی آورده که تولید سال ۲۰۰۰ است. @iransaba
آیت الله سید مجتبی خامنه ای همانند امام شهیدمان هرگز رغبتی به ردای رهبری ندارند ولی لطف صاحب الزمان و تلاش خبرگان و تقدیر ایران اسلامی امامت و ولایت این فقیه عادل می باشد. خامنه ای دوم رهبر شیعیان است پرچم نضت ما بر دوش این جوان است
کاربر آمریکایی: تنها در عرض ۴ روز، آمریکا تمام پایگاه‌های نظامی خود در خاورمیانه را که ۷۰ سال طول کشیده و میلیاردها دلار برای ساخت و تجهیز آنها هزینه شده بود، از دست داد @sepah_sybery
4.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بغض حقارت‌آمیز رضا پهلوی ملعون بعد از عدم حمایت سگ زرد! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ‌