کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
استغفرالله ربی . لطفا صبوری بفرمائید
من بیسوادم.
معنی وفهوای #صبوری را نمی فهمم.
دوسال بهمون گفتند صبوری کنیدوبا مذاکره مخالفت نکنید،محصولش را چیدیم!!!!!
بسمه تعالی
سلام علیکم
برادران معزز و فرهیخته
آقایان دکتر فرقانی، دکتر عسکری نژاد و دکتر شاکری ، با عرض پوزش عرض میکنم، بنده این مباحثی که بین شما عزیزان در این برهه غمناک و در این کانال بخصوص، درگرفته را دور از شان آنجنابان دانسته و خواهش میکنم تمامش کنید،
صلوات بفرستید و بر شیطان لعنت کنید
و از موضوعات تفرقه انگیز اجتناب کنید، لطفا، در غیر اینصورت ...
تشکر از بذل توجه
🆔️@J.RAZMAA
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
🔺شیخ اماراتی خطاب به ترامپ: میلیاردها دلار دادیم که صلح بیاوری؛ چرا منطقه ما را وارد جنگ با ایران کر
چه عجب بالاخره یه شیخی پیدا شد و نفسی کشید ⁉️⁉️
یکی از شعارها باید مطالبه اعلام انتخاب رهبری جدید از سوی مجلس خبرگان باشد
لااقل بگویند انتخاب کردیم اما نام او را هم نگویند فعلا اگر امنیت وی در خطر است اما بدون رهبر ماندن کشور اساسا اشتباه است اشتباه است اشتباه است و کفتارها از این فرصت استفاده خواهند کردددد.....
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
بسمه تعالی سلام علیکم برادران معزز و فرهیخته آقایان دکتر فرقانی، دکتر عسکری نژاد و دکتر شاکری ،
جناب نوری سلام.
اگر ایشان بدون نام قالیباف ارسال مینمود ،کار به اینجا نمی کشید.
چرا واقعیت را باید اغماض کنیم.
وحدت دوطرفه است.
البته نمی دانستم با استاد عسگری نژاد درحال ردوبدل نمودن هستم،ازایشان عذرخواهی میکنم.
اما قالیباف عامل این وضع موجود است.
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
یکی از شعارها باید مطالبه اعلام انتخاب رهبری جدید از سوی مجلس خبرگان باشد لااقل بگویند انتخاب کردیم
سلامعلیکم
طبق اطلاعات، رهبر معظم انتخاب شده ولی ایشان فعلا راضی نمیشوند و مقاومت میکنند، خواهش میکنم صبور باشید، صبوری یکی از شاخصه های الهی امام شهیدمان بود برادر، چند پست بالاتر یک اطلاعیه با موضوع پویش ارسال کردیم، لطفا آنرا مطالعه و در محافل نزدیک به مسجد ارک که آنجا فعال هستید اشاعه دهید، و باز هم صبور باش پسرم،، 😭😭
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
سلامعلیکم طبق اطلاعات، رهبر معظم انتخاب شده ولی ایشان فعلا راضی نمیشوند و مقاومت میکنند، خواهش م
اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
سلامت و پاینده باشید
هدایت شده از 28403
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 بغض پهلوی بخاطر عدم حمایت ترامپ!
اخه تو چقد حقیری! چقدر بچه ای
🇮🇷🇵🇸|@Phoenix_eitaa
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
جناب نوری سلام. اگر ایشان بدون نام قالیباف ارسال مینمود ،کار به اینجا نمی کشید. چرا واقعیت را باید ا
و علیکمالسلام، بله این فرمایش را قبول دارم و خوب بود که نام نمیبردند ولی حالا فکر کنم از دستش در رفت، و شما عزیزان عبور کنید،
😭الان همه یه جورایی هم عصبی هستیم و ..
دوستا عزیز خودتان را به ۱۴۰۰سال پیش ببرید فکر کنید در زمان حیات مبارک پیام اسلام بودید و پیامبران هم شهید شده است چه احساسی دارید . دوستانی که روزی در شلمچه جنگید وآروزی شهادت داشتید توفيق نشد الان پیامبر مارا کشتن وانتظار تصمیم مهمی دارید که جانشین برایش انتخاب کنند آیا میدانید اگر سقیفه ای دیگر تکرار شود ومصلحت انديشي دیگری صورت بگیرید چه بلای سر انقلاب خمینی کبیر پیش خواهد آمد؟
چرا نباید نگران نباید باشیم 😭😭😭😭 دلم شور می زنند اشکم سرازیر است خدایا خودت کمک کند علم سيد علی خامنهای جانم را دست امام حسن مجتبی علیه السلام دیگری بسپارند ما مردم کوفه نیستیم مردم ایرانیم پای علم خون می دهیم
✍محمد کاظمی
هدایت شده از کانال @ج_رزما_مازندران
(جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی مازندران)
تیتر امروز روزنامه آرمان "خیز دیپلمات ها برای پایان دادن به جنگ"
خائنین ، افسادطلبان غربگدای لیبرال نیویورکی بریتانیایی شروع کردند
اشعث های زمان اعلام موجودیت کردند
منافقین جدید داخلی فعال شدند
نمایندگان نتانیابو در کشور در حال فعالیت هستند
مردم عزیز و داغدار ایران
اجازه ندهید خون امام شهید امت و خون سرداران شهید و خون هزاران شهید این جنگ حق بر باطل پایمال گردد
اگر به این دولت لیبرال غرب پرست باشد برای حفظ منافع خودشان همه را فدا خواهند کرد
حتی اگر به قیمت ازدست رفتن تمامیت کشور و تجزیه باشد
از امشب در سراسر کشور فقط با شعار آتش بست حرام است مذاکره حرام است تو دهن همه این خود فروخته های نوکر آمریکا بزنید
# شعار هر ایرانی انتقام انتقام
# مذاکره با دشمن حرام است
# حرف آتش بست حرام است
# منافق لیبرال خائن است
#در انتشار این پیام در سراسر ایران جهاد کنید