eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خوش‌خبر
سپاه پاسداران اعلام کرد: «ما تحرکات دشمنان و عناصر مخالف را در استان کردستان زیر نظر داریم. اجازه نخواهیم داد تهدیدها عملی شوند. مرزهای شمالی و شمال‌غربی ایران به‌طور کامل تأمین شده‌اند و نیروهای ما در آماده‌باش کامل هستند.» همچنین هشدار داد: «به دولت اقلیم کردستان عراق هشدار می‌دهیم که هرگونه همکاری در استقرار نیروهای دشمن در مرز با واکنش شدید روبه‌رو خواهد شد.» إِنَّ مَعِيَ رَبّي 🖤 🇮🇷 - در @gooodnews_ir
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب‌ انچه که پزشکیان گفت؛ دوستان توجه داشته باشند؛ این نظر شورای رهبری نیست . پزشکیان در گذشته هم تحت تاثیر اطرافیانش که همیشه بدنبال دوگانه سازی جنگ و صلح و ایجاد تفرقه بین مردم بوده اند ، از اینگونه حرف ها می زده است . لطفا هیچ واکنشی به این حرف ها نداشته باشید . بعضی از اطرافیان ایشان بدنبال عصبانی کردن ما و توهین به پزشکیان و ایجاد تفرقه بین مردم هستند. انچه بر ملت ایران حجت است؛ نظر رسمی شورای رهبری است. علیرضا تنهای کیسمی ۱۶ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب‌ انچه که پزشکیان گفت؛ دوستان توجه داشته باشند؛ این نظر شورای رهبری نیست . پزشکیان در گذشته هم تحت تاثیر اطرافیانش که همیشه بدنبال دوگانه سازی جنگ و صلح و ایجاد تفرقه بین مردم بوده اند ، از اینگونه حرف ها می زده است . لطفا هیچ واکنشی به این حرف ها نداشته باشید . بعضی از اطرافیان ایشان بدنبال عصبانی کردن ما و توهین به پزشکیان و ایجاد تفرقه بین مردم هستند. انچه بر ملت ایران حجت است؛ نظر رسمی شورای رهبری است. علیرضا تنهای کیسمی ۱۶ اسفند ۱۴۰۴ https://eitaa.com/alirezatanha110
هدایت شده از روشنگری
🔺کسی که در جنگ در حال پیروزی باشد، با عصبانیت تهدید نمی‌کند؛ ترامپ در هر پیام از پیام قبلی عصبانی تر است؛ اگر آقای خامنه‌ای بود می‌گفت: از تهدید دشمن نترسید، در لحظات سخت، بلندتر تهدید می‌کند 💬 علیرضا زادبر 🇮🇷 @Roshangari_ir
هدایت شده از روشنگری
دولت آمریکا ممکن است با ایران در جنگ باشد، اما مردم آمریکا با اسرائیل در جنگ‌اند. 🇮🇷 @Roshangari_ir
هدایت شده از طوفان یمنی
🔴توییت دقایقی پیش دفتر رهبر ایران: به نام نامی حیدر علیه‌السلام 💯اخبار جنگ در رسانه مقاومتی 🇾🇪‌ طوفان یمنــ𖡥ـی @tofan_yamani
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️رهبر شهید انقلاب: اگه صد مورد خیانت خواص را هم دیدید ناامید نشوید، ان شاء الله همه شما نابودی تمدن منحط آمریکایی و صهیونیزم را خواهید دید. ✍نقطه آغاز انفعال همین ناامیدی است! هدف غایی دشمن ایجاد ناامیدی است! انسان ناامید کُنشگر نیست! انسان ناامید بی تفاوت است! ملت امیدوار اما فعالانه به صحنه می آید ملت امیدوار دست مسئول منافق و خائن را میبندد!!! اگر خیانت دیدید ناامید نشوید که نتیجه ناامیدی انفعال است... هم امیدوار باشیم هم موقعیت شناس هم در صحنه و کنشگر!!! تا بتوانیم بلافاصله با استشمام بوی خیانت خائن را فورا سرجایش بنشانیم! ✍محمدمهدی شاکری ⛔ 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در کانال ایتا همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
🔴 آیا همین پیامک نتیجه کنشگری نیست!!!؟ 👌هم وحدت آفرین، هم حفظ و مخابره اقتدار ⛔ 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در کانال ایتا همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
🔴 آیا همین پیامک نتیجه کنشگری نیست!!!؟ 👌هم وحدت آفرین، هم حفظ و مخابره اقتدار ⛔#نه_به_آتش_بس ⛔#مرگ_
👈بنظر حقیر این دست گرمی بود تا واکنش مردم را بسنجند اگر اعتراض جدی صورت نمیگرفت گام بعدی را مثلا وزیر امور خارجه در جهت منافع آمریکا محکمتر برمیداشت، حالا فکر کنید اگر واکنشی صورت نمیگرفت چه میشد؟! پس ناامیدی بر ما حرام است، منفعل نباشیم... پیروزی بزرگ تاریخی بسیار نزدیک است هرچند رئیس جمهور هم هنوز باید منتظر پس لرزه های واکنش مردم به اظهارات نسنجیده امروز خود باشد. ✍محمدمهدی شاکری
❌واکنش ترامپ جنایتکار به پیام عذرخواهی پزشکیان از کشورهای منطقه 🔺ترامپ: ایران که به تکه‌تکه شدن تهدید شده بود، عذرخواهی کرد و تسلیم همسایگان خاورمیانه‌ای خود شد و قول داد دیگر به آنها شلیک نکند. 🔺این وعده تنها به دلیل حملات بی‌وقفه آمریکا و اسرائیل داده شد. آنها در تلاش بودند تا خاورمیانه را تصرف و حکمرانی کنند. این اولین بار در هزاران سال است که ایران در برابر کشورهای خاورمیانه‌ای اطراف خود شکست می‌خورد. 🔺آنها گفتند: «متشکریم، رئیس‌جمهور ترامپ». من پاسخ دادم: «خواهش می‌کنم!» ایران دیگر «قلدر خاورمیانه» نیست، بلکه «بازنده خاورمیانه» است و برای دهه‌ها چنین خواهد بود تا تسلیم شود یا، که محتمل‌تر است، کاملاً فروپاشی کند! امروز ضربه‌ای بسیار شدید به ایران وارد خواهد شد! 🔺به دلیل رفتار بد ایران، مناطقی و گروه‌هایی از مردم که تا کنون به عنوان اهداف در نظر گرفته نشده بودند، تحت بررسی جدی برای نابودی کامل و مرگ حتمی قرار دارند. ✍آقای پزشکیان بفرمایید سوء استفاده دشمن را ملاحظه کنید! 😡شما باید پاسخگوی اظهارات خود باشید! ⛔ 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در کانال ایتا همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi