eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از روشنگری
🔺کسی که در جنگ در حال پیروزی باشد، با عصبانیت تهدید نمی‌کند؛ ترامپ در هر پیام از پیام قبلی عصبانی تر است؛ اگر آقای خامنه‌ای بود می‌گفت: از تهدید دشمن نترسید، در لحظات سخت، بلندتر تهدید می‌کند 💬 علیرضا زادبر 🇮🇷 @Roshangari_ir
هدایت شده از روشنگری
دولت آمریکا ممکن است با ایران در جنگ باشد، اما مردم آمریکا با اسرائیل در جنگ‌اند. 🇮🇷 @Roshangari_ir
هدایت شده از طوفان یمنی
🔴توییت دقایقی پیش دفتر رهبر ایران: به نام نامی حیدر علیه‌السلام 💯اخبار جنگ در رسانه مقاومتی 🇾🇪‌ طوفان یمنــ𖡥ـی @tofan_yamani
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️رهبر شهید انقلاب: اگه صد مورد خیانت خواص را هم دیدید ناامید نشوید، ان شاء الله همه شما نابودی تمدن منحط آمریکایی و صهیونیزم را خواهید دید. ✍نقطه آغاز انفعال همین ناامیدی است! هدف غایی دشمن ایجاد ناامیدی است! انسان ناامید کُنشگر نیست! انسان ناامید بی تفاوت است! ملت امیدوار اما فعالانه به صحنه می آید ملت امیدوار دست مسئول منافق و خائن را میبندد!!! اگر خیانت دیدید ناامید نشوید که نتیجه ناامیدی انفعال است... هم امیدوار باشیم هم موقعیت شناس هم در صحنه و کنشگر!!! تا بتوانیم بلافاصله با استشمام بوی خیانت خائن را فورا سرجایش بنشانیم! ✍محمدمهدی شاکری ⛔ 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در کانال ایتا همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
🔴 آیا همین پیامک نتیجه کنشگری نیست!!!؟ 👌هم وحدت آفرین، هم حفظ و مخابره اقتدار ⛔ 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در کانال ایتا همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
🔴 آیا همین پیامک نتیجه کنشگری نیست!!!؟ 👌هم وحدت آفرین، هم حفظ و مخابره اقتدار ⛔#نه_به_آتش_بس ⛔#مرگ_
👈بنظر حقیر این دست گرمی بود تا واکنش مردم را بسنجند اگر اعتراض جدی صورت نمیگرفت گام بعدی را مثلا وزیر امور خارجه در جهت منافع آمریکا محکمتر برمیداشت، حالا فکر کنید اگر واکنشی صورت نمیگرفت چه میشد؟! پس ناامیدی بر ما حرام است، منفعل نباشیم... پیروزی بزرگ تاریخی بسیار نزدیک است هرچند رئیس جمهور هم هنوز باید منتظر پس لرزه های واکنش مردم به اظهارات نسنجیده امروز خود باشد. ✍محمدمهدی شاکری
❌واکنش ترامپ جنایتکار به پیام عذرخواهی پزشکیان از کشورهای منطقه 🔺ترامپ: ایران که به تکه‌تکه شدن تهدید شده بود، عذرخواهی کرد و تسلیم همسایگان خاورمیانه‌ای خود شد و قول داد دیگر به آنها شلیک نکند. 🔺این وعده تنها به دلیل حملات بی‌وقفه آمریکا و اسرائیل داده شد. آنها در تلاش بودند تا خاورمیانه را تصرف و حکمرانی کنند. این اولین بار در هزاران سال است که ایران در برابر کشورهای خاورمیانه‌ای اطراف خود شکست می‌خورد. 🔺آنها گفتند: «متشکریم، رئیس‌جمهور ترامپ». من پاسخ دادم: «خواهش می‌کنم!» ایران دیگر «قلدر خاورمیانه» نیست، بلکه «بازنده خاورمیانه» است و برای دهه‌ها چنین خواهد بود تا تسلیم شود یا، که محتمل‌تر است، کاملاً فروپاشی کند! امروز ضربه‌ای بسیار شدید به ایران وارد خواهد شد! 🔺به دلیل رفتار بد ایران، مناطقی و گروه‌هایی از مردم که تا کنون به عنوان اهداف در نظر گرفته نشده بودند، تحت بررسی جدی برای نابودی کامل و مرگ حتمی قرار دارند. ✍آقای پزشکیان بفرمایید سوء استفاده دشمن را ملاحظه کنید! 😡شما باید پاسخگوی اظهارات خود باشید! ⛔ 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در کانال ایتا همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
🔴 رهبر را معرفی و علیه لیبرال ها اعلام‌جهاد کنید! 🕷اصلاح طلبان و لیبرال‌های شاخص درخواست تاخیر در انتخاب رهبر دارند، دلیلش این است: اسراییل بتواند جانشین احتمالی که آنها با او مخالفند ‌ترور کند. 😡اگر اتفاقی برای گزینه‌‌های احتمالی بیفتد هیچ کدام از عوامل نفوذی دشمن سالم نخواهند ماند!!! ⛔ 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در کانال ایتا همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
هدایت شده از طوفان یمنی
⛔️ اخطار آخر ⛔️ ‼️اگر مسئولین دم از آتش بس بزنند تحصن میلیونی خواهیم کرد ‼️ پزشکیان باید عزل شود ... 💯اخبار جنگ در رسانه مقاومتی 🇾🇪‌ طوفان یمنــ𖡥ـی @tofan_yamani
❗️یک پرسش اساسی: معرفی رهبر جدید انقلاب آیت الله سید مجتبی خامنه ای باعث مخاطره جانی ایشان است یا معرفی نشدن ایشان در شرایطی که همه میدانیم ایشان انتخاب شده اند؟! در کدام حالت موظف به تأمین امنیت بیشتری برای حفظ جان ایشان هستیم؟! هشدار: آیا جان ایشان با معرفی نشدن بصورت رسمی بیشتر در خطر نیست؟!!! نظام اسلامی، قوای نظامی، پیروزی در جنگ، جان رهبری معین و... با معرفی نشدن رهبر شدیدا در خطر است!!! ✍محمدمهدی شاکری
هدایت شده از بیداری ملت
مردم آنقدر نسبت به حساس شدن، که امروز تو گروه خانوادگی یکی با ترس و نگرانی پرسید چرا دیگه نمی‌زنه؟!! دو سه نفر سریع جوابشو دادن که نه همین چند دقیقه پیش غرب تهران رو زد و بقیه خیالشون راحت شد! یعنی مردم از خیلی خیلی بیشتر از بمباران دشمن می‌ترسند... 🔴 اخبار دقیق جنگ را در بخوانید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13