سلام.
#هشدار
#هشدار
#هشدار
#کودتا توسط وفاقیون
باهماهنگی بین لاریجانی ها وقالیباف و اصلاح طلبان وهمراهی تعدادی از اعضای خبرگان وفاقی دوسناریو در پیش است
اول: رایزنی با بعضی از کشورها توسط دیپلماسی ایران مبنی بر آتش بس ونجات آمریکا واسراییل
دوم:جلوگیری از معرفی رهبری آقا مجتبی وایجاد بستر برای ترور ایشان.
و نهایتا حاکمیت افساد طلبان.
هدایت شده از صالح راد
زمان:
حجم:
2.2M
بسمه تعالی
درخواست از مردم برای حضور مستمر در صحنه و دفاع از انقلاب و نظام
مهندس هوشنگ صالح راد
دبیر جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان خوزستان 🔻
هدایت شده از وبگردی اصفهان
🔴 #مهم لطفا حتما پخش کنید 🇮🇷
۱ـ برای مرزدارانمون و سربازانمون تکرار کنیم:
🔹️اللَّهُمَّ اجْعَلْهُم فِی دِرْعِکَ الْحَصِینَةِ الَّتِی تَجْعَلُ فِیهَا مَنْ تُرِیدُ🤲
۲ـ به نیت کور شدن چشم دشمن و خطا رفتن تیرهاشون بخونیم:
🔹️وَجَعَلْنَا مِنْ بَيْنِ أَيْدِيهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَيْنَاهُمْ فَهُمْ لَا يُبْصِرُونَ🤲
۳ـ برای به هدف اصابت کردن تیر سربازان جبهه مقاومت بخونیم:
🔹️وَمَا رَمَيْتَ إِذْ رَمَيْتَ وَلَٰكِنَّ اللَّهَ رَمَىٰ🤲
✍ پیشنهاد میکنم حتما خودتون بخونید و بصورت گسترده نشر بدین
#رهبر_شهید 💔
#مرگ_بر_امریکا 🇮🇷
#مرگ_بر_اسرائیل 🇮🇷
#شهید_سید_علی_خامنهای💔
🇮🇷 @esfahan_webgardi
هدایت شده از بیداری ملت
🔴امروز، ۱۷ ماه رمضان، سالروز جنگ بدر است...
در جنگ بدر، تعداد مسلمانان يك سوّم كفّار و ساز و برگ نظامى آنان هم بسيار اندك بود. از طرفی هم مسلمین، آمادگى روحى براى جنگ نداشتند. هنگامى كه جمعيّت كفّار و تجهيزات آنان را ديدند، وحشتزده و مضطرب شدند و به خدا پناه آوردند،
پيامبر اكرم صلىاللَّهعليهوآله دست به دعا برداشت و فرمود:
«اللهم انجز لى ما وعدتنى، اللهم ان تهلك هذه العصابة لا تعبد فى الارض»
خدايا! آنچه را وعده داده اى محقّق ساز، خدايا! اگر اين گروه مسلمانان كشته شوند، پرستش تو از زمين برچيده مى شود.
و سرانجام مسلمانان، مشرکان قلع و قمع کردند...
جمهوری اسلامی ایران، امّالقری است. جایی که به توحید و کرامت حقیقی انسان دعوت میکند و از اینرو همهی شیاطین در مقابلش صف بستهاند... ما هم میگوییم:
«اللهم انجز لى ما وعدتنى، اللهم ان تهلك هذه العصابة لا تعبد فى الارض».
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
اولین کشوری در جهان هستیم که مورد تهاجم همه جانبه قرار گرفتیم و معذرت خواهی میکنیم. آقایان اعرافی و
سلام علیکم،
همانطور که از فهوای کلام سخنگوی ارشد نیروهای مسلح پیداست🔻 ، بنوعی سخنان رئیس جمهور اصلاح طلب را محترمانه تصحیح نموده و متذکر شده است که؛
"هر جا مبداء تجاوز علیه ما باشد هدف مشروع است" پس آقای رئیس جمهور فرماندهی کل قوا نه جولانگه توست، عِرضِ خود میبری و زحمت ما میداری.
والسلام
🔻سخنگوی ارشد نیروهای مسلح:
هرجا مبدا تجاوز علیه ما باشد هدف مشروع است.
همانگونه که رئیسجمهور هم تاکید کردند، کشوری که فضا و مکان به آمریکا و اسرائیل ندهد تاکنون هدف ما نبوده و نخواهد بود.
شعار امشب خبرگان خبرگان حرف ما یک کلام معرفی امام خبرگان خبرگان اقدام انقلابی
هدایت شده از Tanha110
هوالحبیب
ببینید نقش فتنه گرها و شیاطین چیست؟
تا الان تمام توجهات ملت ایران به فتح خیمه معاویه و زدن ضرباتی خردکننده به امریکا و رژیم صهیونیستی متمرکز بود .
مالک اشتر ما هم در شرف نابودی کامل اقتدار امریکا و رژیم صهیونیستی بود.
مردم هم هر شب پرشورتر و یکپارچه تر شعار میدادند ؛
- جنگ جنگ تا پیروزی.
- نه سازش، نه تسلیم، نبرد با امریکا؛
ناگهان ، ناگهان ، ناگهان با یک صحبت پزشکیان ، مسیر گلوها و گلوله ها و توجهات از دشمنان اصلی به اختلاف نظر در داخل کشور ما برگشت.
ایران متجاوز شد و در جایگاهی قرار گرفت که باید از کشورهای جنایتکار و متجاوز و جانی عذرخواهی کند.
بر این اساس هم اکنون اکثر مردم در حال تحلیل و کنکاش و بیان اثرات این صحبت های پزشکیان بر روند و سرنوشت این جنگ هستند .
این نمونه ای از توانمندی، قدرت و مکر شیطان است .
لطفا ضمن نادیده گرفتن صحبت های پزشکیان، با انگیزه ای بیشتر با حضور در میدان ، این فتنه شیطان را خنثی کنید ؛
هرکس هرچه گفت و هرکاری کرد ، ما بقول امام کبیرمان:
هرچه فریاد داریم فقط باید بر سر امریکا بکشیم.
یعنی ؛
امشب بلندتر و با صلابت تر باید فریاد بزنیم ؛
مرگ بر امریکا .
مبادا شعار دیگری جایگزین این شعار بشود .
فقط ؛
مرگ بر امریکا.
علیرضا تنهای کیسمی
۱۶ اسفند ۱۴۰۴
https://eitaa.com/alirezatanha110