هدایت شده از سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
سلام، برادرا دیگه دارم با این نوع رفتار شما ها جوش میارم چرا اینقدر بهم دیگ میپرید، اگر این روند اع
😂ما کجا به کی به چی پریدیم سوء تفاهم نشه استاد
من مخلص جناب دکتر عسگری نژاد هم هستم و به مطلبی که نگارنده مطلب نوشته بود توضیحی اضافه کردم با کمی چاشنی طنز همین فقط همین
والا خود دکتر عزیز هم میدانند چه ارادتی به ایشان دارم پریدن به ایشان استغفرالله
جناب دکتر خودتان اشارتی بنمایید لطفا تا این سوء تفاهم جناب نوری پور عزیز هم برطرف شود
💢جلسات جهاد تبیین و توسل به اهلبیت.ع.(رزما-تهران بزرگ)، همراهی با مردم؛
⭕جلسه اول.منطقه ۳تهران .میدان اختیاریه.ازساعت ۱۹و۳۰تا۲۱باسخنرانی دبیرکل محترم رزما و ذکر توسل اهلبیت.ع.
🇮🇷وسپس کاروان خودرویی خانوادگی و موتوری ،با حمل پرچمهای ج.ا.ایران و اهلبیت .ع. و تمثال مبارک شهید امام خامنه ای عزیز و امام شهیدمان و شهدا. در سطح منطقه و اعلام حضور جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی.
#جهاد_تبیین
#دشمن_شناسی
#بصیرت_افزایی
🆔️@J.RAZMAA
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
کانال شماره ۴ رزما در سکوی بله🔻
ble.ir/join/NWJjNzczNT
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📛 موشک رعد اتمی ایران با بُرد 23,000 کیلومتر؛
🔹 با این موشک ایران میتونه نیویورک را بزند (همونی که ترامپ توییت کرد)
🔹 گمانه زنیها از رونمایی ایران از موشکهای دوربرد قارهپیما یا ICBM با بُـــرد 23,000 کیلومتر حکایت دارد.
✍🏻 فاصله ایران تا نیویورک ۹۸۷۶ کیلومتر است و تا واشنگتن ۱۰۱۷۸ کیلومتر
🆔️@J.RAZMAA
@رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻
https://jrmee.ir/
هدایت شده از بهشته
فضیلت شب قدر
شب قدر، قلب ماه رمضان و شریفترین شبهاست؛ عبادت در این شب نورانی به اندازه عبادت یک عمر ارزش دارد و لذا شب قدر شبی است که میشود در آن یکشبه ره صد ساله رفت.
حضرت زهرا روحی فداها فرمودند: محرومِ (واقعی) کسی است که از خیر این شب محروم شود!
(دعائم الاسلام ج1 ص282)
طبق فرموده امام صادق علیه السلام، شب قدر، ابتدای سال نو است و در واقع باید گفت شب قدر، به نوعی شب تحویل سال است.
(کافی ج4 ص 160)
تمام تقدیرات یک سال (تولد، مرگ، رزق و...) در این شب تعیین میشود.
ملائکه تقدیرات یکساله انسانها را به محضر نماینده خدا بر زمین، حضرت مهدی علیه السلام عرضه میکنند تا با تایید آن حضرت، نهایی شود.
صاحب این شب بزرگ، امام زمان علیهالسلام است و لذا بالاترین بهرهها در این شب برای کسی است که به درگاه ایشان روی بیاورد و به آن حضرت متوسل شود.
لذا شاید بتوان گفت مهمترین عمل در این شب سرنوشت ساز خواندن مکرر دعای سلامتی امام زمان سلام الله علیه "اللهم کن لولیک..." است.
شب قدر طلاییترین فرصت برای دعاست؛ با دعا میشود حتی محکمترین و حتمیترین تقدیرات را هم عوض کرد.
شیعیان باید این شبهای سرنوشتساز را جهت دعا برای فرج غنیمت بشمارند، به این امید که زیباترین تقدیر تاریخ، یعنی ظهور امام زمان علیه السلام در حیات ما رقم بخورد ان شالله.
نکته مهم اینکه:
» طبق روایات، روز قدر هم در حکم شب قدر است، پس باید روزهای قدر را هم قدر دانست!
(تهذیب الاحکام ج4 ص331)
یادمان باشد آن چیزی که امشب بر بالای سر میگیریم و چهارده معصوم را به آن قسم میدهیم، یک کتاب نیست، معجزهی پیامبر ختمی مرتب هست؛
مثلاً فرض کنیم اگر عصای موسی دست ما بود ، امشب، با چه باوری و چه ایمانی در دست میگرفتیم؟!
این قرآن، با همین فیزیکش که در دست هرکدام از ما قرار میگیرد
همان معجزه با همان قدرت است، آری حتی فیزیکش اگر ایمان داشته باشیم......
✍ ماه مبارک امسال با بزرگترین واقعه در تاریخ ایران و جهان اسلام بعد از غیبت کبری مصادف شد و آن شهادت نایب المهدی(امام خامنهای ) بود ، از خداوند بخواهیم تا ما را از ادامه دهندگان و مبلغان مکتب آن شهید ما وارسته قرار دهد.
جایگاه ما و اولاد ما را انسان کاملی قرار دهد که ان شالله از پیروان و اطاعت کنندگان حقیقی (نایب المهدی) باشیم که فعلا از چشم ما پنهان است ، بحق صاحب امشب امام عصر روحی فداه
الهی آمین یا اله العالمین
طاهرهقادری
✏️
https://eitaa.com/beheshteh_8487
@beheshteh_8487
🔴 دیرباز، عضو خبرگان: نظر اکثریت مجلس خبرگان روی فرزند حضرت آقا است
🔹بعضی از اعضای خبرگان رأی دیگری دارند، البته رأی آنها هم بخاطر خداست و نیت دیگری در کار نیست .
✍نمیدانم چرا ناخودآگاه با خواندن این مطلب یاد وقایع انتخابات لبنان که دولت فعلی را سر کار آورد افتادم...
گروه فشار را کنار بزنید...
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
سلام، برادرا دیگه دارم با این نوع رفتار شما ها جوش میارم چرا اینقدر بهم دیگ میپرید، اگر این روند اع
سلام
بنده هیچ مشکلی با آقای دکتر شاکری ندارم .
ایشان بدرستی توضیح داده اند که بجز ارادت دو طرفه با ایشان هیچ دوئیتی ندارم .
ضمنا شما مسئول رسانه اید و لاغیر و مالک الرقاب نیستید .
حجم زیاد کارهاتون با فجازی عصبیتون کرده و متاسفانه با اعضائ درگیر می شوید و توهین آمیز برخورد می کنید . مگر ما شاگرد مدرسه ایم که تهدیدمون می کنید ؟!
بنده هیچگونه رغبتی به گروهی که مورد توهین قرار بگیرم ندارم .
به اندازه کافی درگیر مسائل گوناگون هستیم و روا نیست که در معرض اهانت هم قرار بگیریم .