کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
سلام، برادرا دیگه دارم با این نوع رفتار شما ها جوش میارم چرا اینقدر بهم دیگ میپرید، اگر این روند اع
سلام
بنده هیچ مشکلی با آقای دکتر شاکری ندارم .
ایشان بدرستی توضیح داده اند که بجز ارادت دو طرفه با ایشان هیچ دوئیتی ندارم .
ضمنا شما مسئول رسانه اید و لاغیر و مالک الرقاب نیستید .
حجم زیاد کارهاتون با فجازی عصبیتون کرده و متاسفانه با اعضائ درگیر می شوید و توهین آمیز برخورد می کنید . مگر ما شاگرد مدرسه ایم که تهدیدمون می کنید ؟!
بنده هیچگونه رغبتی به گروهی که مورد توهین قرار بگیرم ندارم .
به اندازه کافی درگیر مسائل گوناگون هستیم و روا نیست که در معرض اهانت هم قرار بگیریم .
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
😂ما کجا به کی به چی پریدیم سوء تفاهم نشه استاد من مخلص جناب دکتر عسگری نژاد هم هستم و به مطلبی که نگ
بنده به جنابعالی(آقای دکتر شاکری عزیز) ارادت ویژه دارم
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
بنده به جنابعالی(آقای دکتر شاکری عزیز) ارادت ویژه دارم
حضرتعالی (جناب دکتر عسگری نژاد عزیز) سرور بنده حقیر هستید
سلامت و پایدار باشید
ارادتمند همه دلسوزان و زحمتکشان ، خاصه متفکران متعهد رزما هستم و خودم و همه دوستان رو به وحدت در این برهه بسیار حساسی که ماهیت انقلاب در معرض انهدام از ناحیه خائنان کودتاچی هست ، میکنم .
باید مصداق اشدائ علی الکفار (پوشانندگان حق) و رحمائ بینهم باشیم .
کشور بی رهبر نظیر جامعه صدر اسلام بدون پیامبر اعظم هست و سقیفه ها در صدد تشکیل و انحراف جایگاه ولایت از انقلابیها به سازشکاران و طرد مردم از اطراف ولایت امثال امامین تا اکنون (مرحوم امام بنیانگذار و امام شهید) نباشیم که استکبار کمر همه متعهدین را خواهد شکست و مالک(سپاه) و رزمندگان از اطراف معاویه(امریکا و اسرائیل) به خانه هاشان فراخوان میشوند .
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
حتما بدقت گوش کنید
شاید به شناسایی بیشتر گروه فشار (بخوانید بازوان ترامپ در داخل کشور) منجر شود
عده ای گوش به فرمان ترامپ در داخل کشور قصد فلج کردن مجلس خبرگان در این مقطع حساس از انجام مهمترین و تاریخی ترین وظیفه و تکلیف قانونی خودش که ۹۹ درصد آنهم (انتخاب) انجام شده، در مرحله اعلام رهبر جدید دارند...
به عقل و بصیرتمان بیشتر از چشم و گوشمان اعتماد کنیم...
کنشگر و در صحنه باشیم پیش از آنکه دیر شود!
هدایت شده از بهشته
.
گاهی چه دل گرفته می شویم از خدا و
گاهی دلشاد
گاهی از حکمتش ناراضی و
گاهی شاکر و خوشحال
گاهی مجذوب عدالتش می شویم و
گاهی شاکی
گاهی بسیار به او نزدیک می شویم و
گاهی دور
در حالی که او همان خداست
“ای کاش اینقدر
گاهی به گاهی
نمی شدیم....”
ای مهربان خدا، امشب دلم را به مقدار عظمتِ صاحبِ قدر، آن انسان کامل ، تخمین بزن و برای پذیرش او و نایبش وسیع و نرم کن،
و هماینک گمشدهی دل ما را به ما باز گردان که حیران ماندهی راهیم.
طاهرهقادری
''التماس دعا"
#شبهایقدرجمهوریاسلامیایران
✏️
https://eitaa.com/beheshteh_8487
@beheshteh_8487
⚠️خبرنگار CNN کار خود را کرد
انبار نفت تهران و البرز نابود شد.
🔺همانطور که پیش از ورود خبرنگار CNN هشدار داده بودیم ایشان مستقیماً با سرویس های جاسوسی در ارتباط است ضربهاش را خوردیم. نامبرده خبرنگار نیست جاسوس جامعه شناس است.
➖روز اول ورود به ایران در خبری اعلام کرد مردم مشکلی در دریافت خدمات درمانی و امدادی ندارند.
➖مراکز درمانی و امدادی هلال احمر مورد هدف قرار گرفت.
➖روز دوم گفت مردم مشکلی در تأمین مواد غذایی و آب ندارند.
➖آب شیرین کن و انبار غلات مورد هدف قرار گرفت.
➖دیروز هم گفت مردم ایران مشکلی در تأمین سوخت ندارند؛ صف های پمپ بنزین خلوت است.
➖شبش انبار نفت البرز و تهران مورد حمله قرار گرفت و در آتش سوخت.
آقایان؛ این حرامزاده ها را از ایران بیرون کنید
❗️ارسالی از کاربران عزیز
#عموفیدل🔻
💢@amoofidel