eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 حمید رسایی، نماینده مجلس: باید گلایه هم کنم که چرا تاکنون دادگاه صحرایی و فوری این مزدوران جانی (جاسوسان) برگزار نشده؟ 🔹چرا همزمان با پخش این اعترافات، فیلم اعدام این موجودات کثیف پخش نمی‌شود.
943.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 نسل دهم انقلاب اسلامی در شیرخوارگی پوز آمریکا و اسرائیل را می زند. 🔹بابا ای والله 👏🌹💪
سلام. شروط ۱۵ گانه ترامپ با شروط ۵گانه مسئول امنیتی سیاسی در یک راستا بوده وهردو لازم وملزوم یکدیگرند. شروط ۱۵ گانه ما را به گرفته تا با شروط ۵گانه به راضی شویم.
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قدرت نیروی زمینی در کلام شهید کاظمی 🇮🇷 ایمن شو | آشنایی با تکنیک‌های جنگ شناختی و رسانه‌ای 🔰@imensho_ir
شبکه الجزیره: 🔴ایران به سلاح و سیستم جدیدی دست یافته که می‌توانند هواپیماهای اسرائیلی و آمریکایی را شکار کنند! 🖍شگفتی «علی هاشم»، خبرنگار ارشد الجزیره انگلیسی از شکار پی‌در‌پی هواپیماهای آمریکایی و اسرائیلی توسط سامانه‌های داخلی پدافند ایران: 🔹به نظر می‌رسد که ایرانی‌ها چیزی در اختیار دارند که از آن استفاده می‌کنند؛ صحبت از یک سامانه و سلاح جدید است! ما دیدیم که ایران F-35 ، F-18 ، F-16 و F-15 را در آسمان شکار کرد. 🔹ما نمی‌دانیم این سلاح چیست؛ نمی‌دانیم این سامانه چیست؟! اما نکته اینجاست، روایتی که طی سه هفته گذشته شکل گرفته بود مبنی بر اینکه آسمان ایران کاملاً باز است، به نظر می‌رسد اکنون زیر سؤال رفته و ایرانی‌ها قادرند هواپیماهای اسرائیلی و آمریکایی را هدف قرار دهند!💪🍀💪
🔴پست پربازدید کاربر آمریکایی: «این جنگ به احتمال قوی به تغییر رژیم در آمریکا منجر می‌شود تا در ایران.»
هدایت شده از کام
خون شهدایمان فروشی نیست. ✍ هاشم کامکار شک نکنیم که اینک ، دشمن ما آتش بس را می‌خواهد تا نفسی تازه کند. دشمن مسکبر هرگز شرایط ما را نخواهد پذیرفت و هدفش از عنوان کردن آتش بس خریدن زمان و باز سازی توان خویش است. و اینکه به جهانیان بگوید ما خواهان جنگ نیستیم. ما نباید دوباره فریب زبان بازیهای این شیطان پرستها را بخوریم. آنها قصد تصرف میهن ما را دارند. بوی گند تعفن ذات امثال نتانیاهو و ترامپ کل جهان را گرفته است. و تمام ملتهای جهان اینک دلشان با ماست. همه برای پیروزی ما و رزمندگان دلیرمان دعا می‌کنند. به شرط های ایران دقت کنیم. تصور کنیم فرضا غرامت و خسارت مادی ما در این جنگ دو یا سه هزار میلیارد دلار باشد و متجاوزین بپذیرند که قبل از آغاز آتش بس این مبلغ فرضی را بپردازند. با توجه به سابقه‌ی خراب شیطان پرستان پدوفیلی و بدقولی متجاوزین و اینکه دروغ گفتن و شکستن عهد برایشان خیلی آسان است. متجاوزین برای تامین نظر ایران باید مبلغ غرامت بابت حملات به ایران را نقدا و نه نسیه پرداخت نمایند. به علاوه لغو همه تحریم‌ها و بسته شدن تمام پایگاههای نظامی ایالات متحده در خلیج فارس ، از جمله مواردی است که ایران به‌ عنوان شروط پایان جنگی که آمریکا و اسرائیل بر آن تحمیل کرده‌اند، مطرح کرده است. افزون بر این‌ها، ایران خواستار تضمین‌هایی برای تکرار نشدن جنگ و همچنین توقف حملات اسرائیل به تمام گروههای مقاومت از جمله حزب‌الله لبنان و رزمندگان عراق و یمن و . . . است. از خواسته‌های دیگر ایران همچنین شامل ترتیبات جدید در خلیج فارس است که ما بتوانیم از کشتی‌هایی که از تنگه استراتژیک هرمز عبور می‌کنند، عوارض دریافت کنیم. ایران در عین حال از مذاکره درباره محدودیت‌های برنامه های موشکهای خود از جمله موشکهای بالستیک خود خودداری خواهد کرد. آنها قطعا این شرایط را نمی‌پذیرند و بر فرض محال دشمن این شرایط ما را بپذیرد. آیا ما باید وظیفه‌ی اصلی خود را فراموش کنیم؟ و آیا بدون گرفتن انتقام خون شهیدان مان می‌توانیم آتش بس را بپذیریم؟ نه عزیزان ساده نباشیم. با توجه به حقه‌های شیطان پرستان اپستینی و نامردان شاخص جزیره‌ی فساد، رزمندگان ما باید یک لحظه هم به آتش بس فکر نکنند و الان وقتش است که پرونده‌ی لابی صهیونیستی در جهان و تمام حامیان فاسد نتانیاهو و ترامپ را به یکباره ببندیم. مطرح ساختن آتش بس برای سست کردن اراده و مقاومت رزمندگان مقاومت و مردم ایران و عراق و لبنان و یمن و . . . است. دشمن هدفش نابودی ایران و تجزیه ایران به حداقل پنج کشور کوچکتر است. مراقب باشیم. مطرح کردن آتش بس در این روزها مانند قرآن به نیزه کردن عمروعاص( ترامپ) برای نجات معاویه(نتانیاهو) است. مراقب باشیم. میدان‌ها را محکم حفظ کنیم که پیروزی خیلی نزدیک است. ملت غیور ایران باور کنیم که خداوند ملت ما را مبعوث کرده است تا کار را تمام کنیم. این روزها و شبها را دست کم نگیریم همه با وحدت و همدلی خیلی محکم سنگرها را حفظ کنیم. میادین و خیابانهای شهرهای مان امروز خط مقدم جبهه‌ی نبرد است. مراقب باشیم. فریب غربزده‌هایی که وظیفه‌اشان نجات اسرائیل است را نخوریم. چشم تمام شهیدان به ماست. پنجشنبه ششم فروردین ماه ۱۴۰۵