🔹️باتوجه به عدم اعتماد به دشمن و ابعاد وسیع جنگ با حضور جبهه مقاومت و وارد شدن به میدان دیپلماسی با میانجیگری دولت پاکستان؛ تنظیم شرایط مذاکراتیِ زیر که مورد مطالبه مردمی میباشد ضروری است:
1️⃣ترک مخاصمه بایدشامل تمامی جبهه مقاومت باشد، اعم از هر گونه تعرض به حزب الله، انصارالله و حشد الشعبی عراق،
همزمان با ترک مخاصمه:
️2️⃣رژیم خونخوار صهیونی باید از جنوب لبنان عقب نشینی کرده و کوچکترین تهاجم اسرائیل به لبنان و مقرهای حزب الله به معنای شکستن آتش بس و شروع مجدد جنگ است،
3️⃣مذاکره باید کوتاه، مفید و مثمر باشد، نیازی به دوهفته نیست لکن سقف زمان دوهفته کافیست، فرسایشی شدن مذاکره بمعنای شرایط برزخی و بلاتکلیفی بدتر از جنگ برای ایران خواهدبود،
4️⃣به هیچ وجه تیم آقای عراقچی که دستچین شده آقای ظریف هستند صلاحیت حضور در مذاکرات را ندارند، و گرنه خیانت یا فریب خوری، قطعی خواهد بود، (دستگیری و محاکمه آقایان ظریف و حسن روحانی در حال حاظر بجرم عاملین تجری و حمله دشمن، مورد مطالبه مردمی هستند)
📌آقای دکتر سعید جلیلی بعنوان نماینده رهبر معظم انقلاب، باحضور نمایندگان نظامی و امنیتی بهمراه آقایان دکتر فواد ایزدی، و دکتر خوش چشم(البته در صورت تایید مقام معظم فرماندهی کل قوا) پیشنهادمی شوند.
5️⃣شرایط اشراف ایران برتنگه هرمز همچنان مانند زمان جنگ نه کم نه زیاد باید ادامه یابد،
هرگونه تردد کشتیها باید توسط نیروی دریایی ایران بازرسی شود، محموله سلاح یک کشتی در روز گذشته نشان داد، دشمن کم آورده اگر ایران ازکنترل فعلی برتنگه هرمز دست بردارد شک نکنید دشمن باعبور افواجی از کشتی های مملو از اسلحه، مهمات، تجهیزاتِ بازسازیِ سامانههای آفندی و پدافندی پایگاههای معدوم شده آمریکایی در خاک کشورهای خائن عربی منطقه دوباره خود را بازسازی، مجهز و میدان را دردست می گیرند،
6️⃣چندهزار نفر از مردم بحرین که بعلت پشتیبانی از ایران در زندان های قرون وسطایی بحرین هستند سریعا باید آزاد شوند،
🔹️تبصره:
متاسفانه ️دستگاه دیپلماسی کشور اسیر جریان نفوذ و تفکر سازش و ذلت است، شخص آقای عراقچی و تخت روانچی مورد تائید ملت ایران نیستند، شخصیتهای میدان و کف خیابان باید جزء هیئت مذاکره کننده باشند، همانطور که در بالا گفته شد، حضور برادر هوشیار و توانا، دکترفواد ایزدی ،بخصوص، درمذاکرات از طرف کف خیابان بار دیگر مواکدأ پیشنهاد می شود.
«وَالْحَمْدُ لِلّهِ قاِصمِ الجَّبارینَ مُبیرِ الظّالِمینَ»
۱۹ فروردین ۱۴۰۵
@کمیته_عالی_فضای_مجازی_جمعیت_رزما (@ج_رزما)
🆔️@J.RAZMAA
@رصد_تحولات_میدانی_جنگ_ضدتروریزم_محور_مقاومت_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻
https://jrmee.ir/
🔴 دقایقی قبل یک فروند پهپاد هرمس ۹۰۰ در آسمان فارس، منهدم شد
💥 اخبار فوری
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
✍ شاید بهتر باشه توی این شرایط بی وقفه فقط اسرائیل را زیر ضربات شدید و کوبنده نگه داریم پدافندی ندار
🔴 اسرائیل را باید بی وقفه تا نابودی کامل بکوبیم این حداقل کاری است که نباید کوتاه بیاییم...
زمان:
حجم:
1.8M
♨️ اگر میخواهید شهادت امام جدید خود را نبینید، امروز قیام کنید.
1⃣ «همه چیز با آقا هماهنگ است» دروغ محض است.
2⃣ هر کسی الان در حال مذاکره است، یک خائنِ وادادهی غربزدهی ترسوست.
3⃣ امام شهیدمان به ما دستور داد که مبعوث شویم. اگر امشب خیانتی رخ داد و توافقی برای آتشبس اعلام شد، فردا صبح باید خیابانها را قرق کنیم و فریاد «مرگ بر منافق» سر بدهیم.
4⃣ ما تا از دو لب امام خود صحبتی را نشنویم، هیچ ادعایی را باور نخواهیم کرد.
💢 اگر فکر میکنید که مثل جنگ ۱۲ روزه خودتان میروید و ذلتنامه امضا میکنید تا امام ما را جنگطلب نشان دهید، کورخواندهاید.
الان آقا منتظر است تا ببیند ما چه میکنیم!
قیام خیابانی را به شب موکول نکنید
اعلام و تصمیم جنگ و صلح فقط با نظر رهبره،نیروهای مسلح هم فقط با حرف ایشون حملات رو متوقف میکنن،انشاءالله
#نه_به_آتش_بس_تحمیلی
#نابودی_اسرائیل_ قطعیست
خیابان را رها نکنید
شما مبعوث شدید تا نگذارید دوباره با دشمن سازش کنند و قتل امام بعدی را رقم بزنند‼️
کودتاگران منتظر فرصتند🚨
مرگ بر سازشگر
مرگ بر سازشگر
مرگ بر سازشگر
┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄┄
✅ منتشرمنتشر منتشر حداکثری ثواب بی نهایت | رسانه باشید✋🌸
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
♨️ اگر میخواهید شهادت امام جدید خود را نبینید، امروز قیام کنید. 1⃣ «همه چیز با آقا هماهنگ است» درو
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
«اطلاعیه شماره 27 قرارگاه تبلیغی رزما»
باسلام،سلسله جلسات جهاد تبیین و توسل به اهلبیت.ع.(رزما)درجنگ تحمیلی سوم.
#جهادتبیین 27 هم .
چهارشنبه، شامگاه 19فروردین ۱۴۰۵ ازساعت۲۰تا ۲۲ میهمان عزیزان منطقه 6 تهران هستیم.
تجمع و حضور انقلابی بمناسبت وداع و تشییع بیکر باک سرلشکر باسدارشهید مجیدخادمی.رییس سازمان اطلاعات سباه باسداران. در محله میدان انقلاب تهران برگزار میگردد.
#همراه باسخنرانی جهادی و ذکرتوسل به اهلبیت.ع. وشورحماسی و انقلابی امت حزب الله .
این مراسم با حضور خانواده بزرگ وصمیمی رزما و کاروان پرچم خودرویی و حضور رسانه های عمومی .دربیعت با امام کبیر.ره.وشهداوامام خامنه ای شهید ورهبری انقلاب،حضرت ایت اله سیدمجتبی خامنه ای عزیز ودرحمایت ازرزمندگان جبهه مقاومت ایران و جهان و اعلام حضور جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی برگزار می گردد .
(قرارگاه تبلیغی رزما)
_ کانال قرارگاه @ghjanatrazma
11.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
امام شهید:
قدرت شیطانی قدرتهای بزرگ با نصیحت و ملایمت متوقف نخواهد شد
استبداد جهانی با لبخند مهار نمیشود.
با عزم مهار میشود.
شاهد از غیب رسید....