پیام_حضرت_آیتالله_سیدمجتبی_حسینی_خامنهای_رهبر_معظّم_انقلاب_اسلامی.pdf
حجم:
185.8K
📝 پیام حضرت آیتالله سیدمجتبی حسینی خامنهای رهبر معظّم انقلاب اسلامی بهمناسبت چهلمین روز شهادت قائد عظیمالشأن انقلاب (قدّس الله نفسه الزکیه) و مسائل مهم مربوط به جنگ تحمیلی سوم
@rahbar_enghelab_ir
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما
🆔️@J.RAZMAA
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
مهم / بمب اتمی در کار نبود ، بمب اتمی افشای یک لیست بود !
ماجرا از توئیت ۵ مارس ترامپ (۱۴ اسفند) شروع شد.
تقریبا ۴ روز پس از شروع جنگ گذشته
🔻ترامپ اعلام کرد ؛ در صورت شکست در ایران اسامی تمام قدرتمندان مزدبگیر در ایران را که با ایالات متحده در ارتباط هستند را فاش میکنم (منظورش همان مسئولان خائن بود)
🔻ضمنا گفت پولی که آنها بابت جاسوسی گرفته اند را خواهم گرفت و اموال آنها مصادره و فرزندان آنها از آمریکا اخراج خواهم کرد.
👈 از این نقطه بود که به بهانه ممانعت از زدن زیرساخت ها مذاکرات پنهانی شروع شد ...
تعصبات را کنار بگذارید ، بزودی نقابهای زیادی خواهند افتاد چون شیطان هرگز خائنان را تا پایان راه همراهی نمیکند !
@Booltan
♦️دوران سرشار از عزّت و سربلندی برای ملت ایران در پیش است
🔹باذن الله تبارک و تعالی در اثر این نقشآفرینیها و استمرار آن، چشماندازی که در پیش روی ملت ایران قرار دارد، ظهور دورانی با شکوه و درخشان و سرشار از عزّت و سربلندی و غنا را برای ایشان نوید میدهد.
🔹بخشی از پیام حضرت آیتالله سیدمجتبی حسینی خامنهای | ۱۴۰۵/۱/۲۰
#ایران
#رهبر_شهید
#مرگ_بر_اسرائیل
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما
🆔️@J.RAZMAA
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
پیام حضرت آیتالله سیدمجتبی حسینی خامنهای رهبر معظّم انقلاب اسلامی بهمناسبت چهلمین روز شهادت رهبر عظیمالشأن انقلاب .pdf
حجم:
185.8K
📝 پیام حضرت آیتالله سیدمجتبی حسینی خامنهای رهبر معظّم انقلاب اسلامی بهمناسبت چهلمین روز شهادت قائد عظیمالشأن انقلاب (قدّس الله نفسه الزکیه) و مسائل مهم مربوط به جنگ تحمیلی سوم
#لبیک_یاخامنه_ای
#جنگ_جنگ_تا_پیروزی
#مرگ_بر_اسرائیل
#مرگ_بر_آمریکا
🇮🇷🏴🚩
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما
🆔️@J.RAZMAA
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
https://virasty.com/mohegh110/1775758455557732674
✍دکتر محبوبه حقیقی
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥مردم در میدان جمهوری بعد از شنیدن پیام رهبر انقلاب جان تازه گرفتند
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما 🔻
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
🆔️@J.RAZMAA
@رصدوتبیین_تحرکات_جنبشهای_ضد_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
ترغیب تصمیمسازان نظام به عقبنشینی غیر تاکتیکی
✅ امام شهیدمان فرمودند که عقب نشینی غیر تاکتیکی غضب الهی را در پی خواهد داشت. بدون تردید پایبندی به این توصیه راهبردی، تضمین کننده پیروزی در میادین نظامی و دیپلماسی است.
💢 این روزها برخی با کنایه، برخی به صورت ظریف و برخی آشکارا تلاش میکنند تصمیمسازان نظام را به عقبنشینی غیر تاکتیکی ترغیب کنند
📌 اکنون که دشمن آمریکایی-صهیونی از جبهههای مختلف زیر آماج حملات نیروهای مقاومت در منطقه است، دم زدن از صلح و سازش و عقبنشینی غیر تاکتیکی نه معقولانه است و نه شرافتمندانه و نه خداپسندانه
#مرگ_بر_آمریکا
#مرگ_بر_اسرائیل
#فتح_خیبر
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما 🔻
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
🆔️@J.RAZMAA
@رصدوتبیین_تحرکات_جنبشهای_ضد_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
🖼 ورود جنگ به منطقه خاکستری!
🔹منطقهٔ خاکستری شرایطی بین جنگ و صلح است که خصومت میان طرفین در جریان و به مراتب پیچیدهتر و خطرناکتر ار شرایط جنگ است.
📣ستاد رسانه جنگ_@ج_رزما 🔻
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
🆔️@J.RAZMAA
@رصدوتبیین_تحرکات_عوامل_صهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
هدایت شده از پژوهشکده مطالعات راهبردی عمار
✍️ فرصتی که نباید به تهدید بدل شود
🌺 پنجشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۵- سید عبدالله متولیان
چهلمین روز از جنگی که ائتلاف تروریستهای غربی-صهیونی برای فروپاشی ایران آغاز کردند، در حالی با اعلام آتشبس دو هفتهای همراه شد که رسانههای جهان از پذیرش اصولی طرح دهبندی تهران توسط ترامپ خبر میدهند. اما این توقف نفسگیر در نبردی تمامعیار، یک هشدار بزرگ هم با خود همراه دارد: اگر مردم حاضر در میدان، به خانههایشان برگردند، ممکن است مهلت تاکتیکی دشمن به فرصتی برای تلخ کردن کام شیرین مردم ایران از عقبنشینی حقیرانه ترامپ برای ضربهای به مراتب مهلکتر از قبل بدل شود. چه کسی تضمین میکند که جنگ سوم تحمیلی به جنگ چهارم کشیده نشود.
ساعتها پس از اعلام آتشبس موقت، تصویری از جنگ در رسانهها منتشر شد که برای هر تحلیلگری روشن است: این توقف، یک "پیروزی محض" برای هیچکدام از طرفین نیست، بلکه یک بازی پیچیده برای خرید زمان است.
نکته نخست؛ آنچه در این آتشبس اتفاق افتاده، یک عقبنشینی راهبردی از سوی دشمن نیست که یک پیروزی مطلق قلمداد شود. شواهد میدانی نشان میدهد که دو هفته پیشرو، فارغ از فضای تبلیغاتی، فرصتی طلایی برای بازسازی توان نظامی و نفوذ اطلاعاتی دشمن، بهویژه رژیم صهیونی است. رژیم تروریست صهیونی در این روزها نه برای صلح، که برای "بهروزرسانی بانک اهداف"، "نفوذ امنیتی" و "کم شدن فشار سیاسی" وقت میخرد تا اوضاع به هم ریخته داخلی خود را سامان داده و گام بعدی تجاوز را با اطلاعاتی دقیقتر بردارد. این واقعیت تلخی است که نباید آن را فدای شادی زودگذر از یک بیانیه سیاسی صرفاً بر روی کاغذ کرد.
نکته دوم، درس عبرتی است که از تجربه تاریخی باید گرفت. روایت تلخ فرماندهان پیشکسوت جنگ تحمیلی ۸ ساله هنوز در یادها مانده است که وقتی از صداوسیما اعلام شد قطعنامه را پذیرفتیم، بسیاری تصور کردند جنگ تمام شده است. اما در آن برهه، دشمن از این سهلانگاری راهبردی سوءاستفاده کرد و ظرف تنها چهار روز، هزاران نیروی رزمنده را به اسارت گرفت. این تکرارِ آن اشتباهِ محض است اگر گمان کنیم دشمنِ امروز که دهها پایگاه نظامی در منطقه دارد و اقتصاد جهانی را بر هم زده، در این دو هفته فقط به حرفهای ما گوش خواهد داد.
باید بدانیم که حضرت علی علیهالسلام در نامه ۵۳ میفرمایند:
«...و از دشمنت بعد از آن که از در صلح و آشتى درآمد سخت بترس! زیرا او چه بسا که بوسیله صلح نزدیک مىشود تا از شیوه غافلگیرى استفاده کند، پس احتیاط و دقت را پیشه کن و در چنین مواردى زود باور و خوش گمان مباش.
نکته سوم، اهرم فشار واقعی ماست. تجربه چهل روز گذشته به خوبی نشان داد که تنها عاملی که دشمن را به زانو درآورد، "حضور تاریخی و ماندگار مردم در صحنه" بود. آمار بالای حضور در خیابانها و میادین، خط قرمزی بود که نگذاشت ترامپ به تهدیدات وحشیانه خود جامه عمل بپوشاند. اگر این تنورِ مطالبهگری سرد شود، مذاکره کننده ایرانی پشت میز مذاکره تنها میماند و زبانبازی سیاسی جای شوکت موشکی را میگیرد. پس "ادامه حضور" در این دو هفته، خود یک استراتژی جنگی است.
آتشبس نه هدیه به دشمن است و نه یک جشن پایان جنگ. بلکه یک میدان نبرد پیچیده جدید با لباس مذاکره است که دشمن در آن تبحر بسیار زیادی دارد و اتفاقاً به تجربه ثابت شده که ما تجربه بسیار کمی در این میدان داشته و همواره در این میدان بازنده بوده و به داشتههای خود چوب حراج زده شده است. ما باید با بدبینی کامل به تعهدات شیطان بزرگ (آمریکا) نگاه کنیم، چراکه تجربه نشان داده این رژیم به هیچ پیمانی وفادار نمیماند مگر اینکه از پشت میز مذاکره هم صدای غرش موشکهای ما را بشنود و یقین کند که ایران به میز مذاکره هم به عنوان بخشی از میدان جنگ نگاه میکند. خیابانها و میادین، تنها ضمانتکننده منافع ملی در این روزهای سرنوشتساز است. ما در خیابان میمانیم تا دشمن در پای میز مذاکره نیز متحمل شکست سخت شده و مجبور به عقبنشینی و قبول برتری و شروط تضمین شده ایران بشود.
🔗 نشانی اینترنتی مقاله 👇
https://www.javanonline.ir/005faw
🇮🇷پژوهشکده مطالعات راهبردی عمار
eitaa.com/motevallian
41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پیام کامل رهبر انقلاب اسلامی بهمناسبت چهلمین روز شهادت امام شهید انقلاب...🔻✅🔻