eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از طوفان یمنی
این پوستر رو خودم درست کردم لطفا روی این ۷۳ پسربچه معصوم هم مانور بدین، این طفل های معصوم هم آدم بودن، پسرها همیشه مورد بی توجهی و بی مهری قرار میگیرن حتی بعد از شهادت😔💔
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر ابن بخش از بیانیه امروز دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی، مشکل دارد؛ ""ایران مصمم است تا زمان پایان قطعی جنگ و تحقق صلح پایدار در منطقه، نظارت و کنترل بر تردد از تنگه هرمز را اعمال نماید."" تنگه هرمز ، هرگز به شرایط قبل از جنگ بر نخواهد گشت و مالکیت ایران بر این تنگه ازلی بوده و ان شا الله ابدی خواهد بود. ایران مصمم است ، منبعد و تا همیشه تاریخ ، کلیه تردد ها را در تنگه هرمز کنترل نموده و قوانین و حقوق مالکیت خودرا بر این تنگه اعمال نماید. علیرضا تنهای کیسمی ۲۹ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
ديشب حاج ابراهیم غطیم پور سخنران مراسم کف خیابون بجنورد در میدان شهید بود ده بنده از درخواست ترامپ از ایران اعلام کردند که همراه با پاسخ محکم مردم بجنورد مواجه گردید در پایان هر درخواست پاسخ او غلط کرده شعار دادن 👌👌👌 ایران نباید انرژی هسته‌ای داشته باشد ایران نباید موشک داشته باشد ایران نباید تنگه هرمز را دراختیار داشته باشد ایران نباید از حزب‌الله لبنان حمایت کند ایران باید انرژی هسته‌ای غنی شده را تحویل ما دهد
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهریاری: به نتایج مذاکرات خوشبین هستم، از شعارهای تفرقه افکنانه پرهیز کنیم 👌 راستی چرا بعضی از نماینده ها و مسئولین از شعارهای مردم ترس دارند... آقای شهریاری و سایر نماینده‌ها بدونید اگر عزتی دارید اگر قدرتی دارید، اگر علم و پیشرفتی در کشور هست به برکت ولی فقیه است 💠 @nazarian_ir ✍شهریاری: به نتایج مذاکرات خوشبین هستم، از شعارهای تفرقه افکنانه پرهیز کنیم 👌 راستی چرا بعضی از نماینده ها و مسئولین از شعارهای مردم ترس دارند... آقای شهریاری و سایر نماینده‌ها بدونید اگر عزتی دارید اگر قدرتی دارید، اگر علم و پیشرفتی در کشور هست به برکت ولی فقیه است ✍تمام کسانی که بعنوان وفاق وهمدلی در برابر اراجیف این شخص معلوم الحال سکوت کردند بدون شک دانسته یا ندانسته خائن هستند چرا باید از صدا وسیما استان خراسان شمالی صدای منافقین ولیبرال در بیاد؟ بدون مرز
هدایت شده از سرباز بدون مرز
✅مصاحبه آقای قالیباف را گوش دادم. جدا از سخنان شعاری و متناقض مثلاً به آمریکا اعتماد نداریم اما با حسن نیت آمده ایم که من نمی دانم این حرف یعنی چه؟ آمریکا دو بار در وسط مذاکرات به ایران حمله کرد اما ما دوباره با حسن نیت آمده ایم!!! رهبری ما را شهید کردند اما با حسن نیت آمده ایم!!! ترامپ دروغگوست اما با حسن نیت آمده ایم!!!! آمریکا جنایت کار و بدعهد است اما با حسن نیت آمده ایم!!!! این حسن نیت از کجا آمده است؟ قالیباف در مورد غنی سازی اورانیوم بعنوان حق مسلم ایران چیزی نگفت. در مورد غرامت چیزی نگفت در مورد برچیده شدن پایگاههای آمریکا چیزی نگفت در مورد آزادی دارایی های مسدود شده ایران چیزی نگفت در مورد رفع تحریمها ساکت بود این در حالی بود که در بیانیه شعام به همه اینها پرداخته شده بود. اصولاً قالیباف به هیچ مسئله ای نپرداخت الا شرح ماوقع و اینکه مذاکرات با قدرت ادامه دارد و فقط دو سه مورد دیگر باقی مانده است. آنهم با دولت آمریکا که بقول خودش ترامپ یک فرد دروغگوست به آمریکا هم اعتماد نداریم آمریکا بدعهد و جنایتکار است اما ما حسن نیت داریم عجب اصولاً قالیباف هیچی نگفت. ✍🏻 رضا رخشان 💢 پ.ن: قالیباف نگفت، چطور مدعیست پای شروطش سفت و سخت ایستاده اما وقتی حتی پیش‌شرط شروع مذاکره را آمریکا نپذیرفت، قالیباف مذاکره را بدون معطلی چندان شروع کرد‼️ قالیباف حتی نگفت، چطور در مورد شروطی که سطل زباله آمریکایی‌ها انداخته شده بود ، @ALIDORRIZ2
در این تصویر که تو حرم مطهر نصب کرده بودن دقایقی خیره شدم و اشک ریختم . حقیقتا جز خسران بزرگ برای انقلاب اسلامی چیزی ندیدم. 🥺🥺 خدا بهمون صبر جمیل و عظیم بده ان شاءالله ✍آیه ای که روز پاگذاشتن پزشکیان به کاخ ریاست جمهوری تو تفال آمد اینجا معنا شد😭😭😭 سرانجام وفاق ما این جماعت فدا شد بدون مرز
آیه ای که روز پاگذاشتن پزشکیان به کاخ ریاست جمهوری تو تفال آمد اینجا معنا شد😭😭😭 سرانجام وفاق ما این جماعت فدا شد
ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا صاحِبَ الزَّمان سالروز میلاد فرخنده کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و آغاز دهه کرامت گرامی باد. 💐🌹🇮🇷🌹💐 امامان معصوم(ع) در علم، تقوا، شجاعت، سیاست، سخاوت، کرامت و دیگر صفات پسندیده اخلاقی، سرآمد اهل روزگار هستند و به همین دلیل، مردم باید آنان را پیشوا و مقتدای خود سازند و در همه امور به آنها اقتدا کنند. درسنامه فرهنگ مهدویت و انتظار, ج ٣ ابراهیم شفیعی سروستانی أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ صفایی کمیته حقوقی رزما
🔵 با مصوبه شورای عالی امنیت ملی؛ زمان برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی به تعویق افتاد ✅رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: با توجه به شرایط فعلی کشور و ضرورت حفظ انسجام ملی، انتخابات شوراهای اسلامی کشور با مصوبه شورای عالی امنیت ملی به تعویق افتاد و پس از پایان جنگ، حداکثر ظرف دو ماه تقویم جدید اعلام می‌شود. 🔹 علی زینی‌وند، معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور، در گفتگو با شبکه خبر گفت: بر اساس تقویم زمان‌بندی، انتخابات قرار بود یازدهم اردیبهشت‌ماه سال جاری برگزار شود و تمامی فرآیندها نیز طبق همین زمان‌بندی پیش رفته بود. 🔹وی افزود: با آغاز جنگ تحمیلی و شکل‌گیری فضای همبستگی ملی، مردم در سراسر کشور با حضور در صحنه، حمایت از رزمندگان را در اولویت قرار دادند و تمرکز عمومی بر انسجام و پشتیبانی از جبهه‌ها شکل گرفت. 🔹زینی‌وند گفت: در این شرایط، گروه‌ها و جریان‌های سیاسی، مردم و دستگاه‌های مختلف نظرات خود را به ستاد انتخابات منتقل کردند و خواستار برگزاری با تاخیر انتخابات شدند. 🔹رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: این موضوع در سطوح مختلف و با اخذ نظرات مسئولان، استانداران و همچنین مسئولان امنیتی و انتظامی و نیز هماهنگی‌های لازم با مجلس شورای اسلامی و هیئت‌رئیسه آن انجام گرفت. 🔹معاون سیاسی وزیر کشور اظهار کرد: جمع‌بندی این نظرات که عمدتاً بر تعویق انتخابات تأکید داشت، توسط وزیر کشور به شورای عالی امنیت ملی ارائه شد. 🔹زینی‌وند گفت: شورای عالی امنیت ملی پس از بررسی‌های لازم و با توجه به شرایط کشور و ضرورت حفظ انسجام بیشتر و تمرکز بر حمایت از رزمندگان اسلام تا تحقق پیروزی نهایی، با تعویق انتخابات موافقت کرد. 🔹رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: بر این اساس، پس از اعلام پایان جنگ، حداکثر ظرف دو ماه، تقویم جدید انتخابات با هماهنگی شورای نگهبان تنظیم می‌شود و به اطلاع مردم خواهد رسید. 🔹زینی‌وند یادآور شد: اطلاعیه تفصیلی ستاد انتخابات کشور در این زمینه، به‌زودی منتشر و جزئیات آن به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.
🇮🇷ایران چگونه شبکۀ نفتی اسرائیل پشت پرچم‌های دیگر را شناسایی کرد؟
بسم الله الرحمن الرحیم زیرساختهای انرژی ایران و حق بر "برخورداری از انرژی در خلال مخاصمات مسلحانه" ✔️پروتكل الحاقي اول به كنوانسيونهاي ژنو زيرساختهـاي انرژی را در جريان مخاصمات مسلحانه در قالب اموال غيرنظامي، امـوال حيـاتی بـراي بقـاي جمعيت غيرنظامی، كارگاهها ويا تأسيسات حاوي انـرژی خطرنـاك و نيـز ملاحظـات محـيط زيستي مورد حمايت قرار می‌دهد. ✔️همچنین ذيل بند دوم ماده 52 همین پروتکل، حملات بايد فقط و فقـط محـدودبـه اهـداف نظامی باشد. ✔️همچنین وفق بند دوم ماده 54، حمله، تخريب، برچيدن يا از كارانداختن اموالی كـه جهـت بقـای جمعيت غيرنظامی ضروری است، از جمله تأسيسات آب آشاميدني [و نیز سایر انواع انرژی] در مخاصـمات مـسلحانه ممنوع است». ✔️بدیهی است که ضرورت نظامی نمی تواند آنچنان موسّع تفسیر شود که نافی حق بر انرژی قلمداد شود؛ خصوصا که دسترسی به آب وبرق «به صورت دائمی، چشمگیر و مستقیم» پشتیبان فعالیتهای نظامی نبوده تا تنها راه پیشگیری از آن، نقض حقوق جمعیت غیرنظامی ایران از انرژی باشد و این اقدام، ازمصادیق تحمیل درد و رنج غیرضروری و خلاف اصل انسانیت به شمارمی‌رود. ✔️موافق با بند ب پاراگراف دو ماده ۸ اساسنامه دیوان کیفری بین المللی، استفاده عامدانه از گرسنگی دادن غیرنظامیان به مثابه یک شیوه جنگی ازمصادیق نقض های حقوق بشردوستانه و مصداق جنایت جنگی است. حقوق بشر تف به این قانون وسردمدران جهانی هدایت کننده عصر حقوق بشر . تماما جنایت کار . بی توجه به قانون
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر چماق وحدت؛ در اکثر دوره ها ، مردم با خیانت ها ، سازش ها و رفتارهای دون شان مردم، از سوی دستگاههای سياسی و اهالی دیپلماسی نسبت به منافع کشور و در تعامل و توجیه و جلب اعتماد مردم روبرو بوده اند . انصافا کارنامه اهالی دیپلماسی در فهم و انگیزه و پاسداری از حفظ منافع کشور ، سیاه و بسیار سیاه و غیر قابل اعتماد است . توقع اینکه مردم‌ این بار هم بیایند و مجددا به دستگاه دیپلماسی کشور اعتماد کنند، خلاف منطق و عقل است . چماق حفظ وحدت بجای این‌که بر سر مردم گرفته شود، باید بر سر مسئولين کوبیده شود . باید از مسئولين و اهالی دستگاه دیپلماسی کشور خواسته شود ؛ برای حفظ وحدت و جلب اعتماد مردم تلاش کنند ‌. باید از مذاکره کنندگان و دستگاه دیپلماسی کشور خواسته شود؛ از اتاق های دربسته خارج شوند ، بین مردم ظاهر شوند و حداقل آن‌چیزی را که از مذاکرات و نشست و برخاست ها با دشمنان این ملت، که دشمنان ملت بر ان اخبار و محتواها اشرافیت دارند را با مردم چهره به چهره در میان بگذارند. با توهم محرمانه بودن اتفاقات در مذاکرات ، که سبب بروز شایعات و تضعیف وحدت بین مردم و مردم با دستگاه دیپلماسی کشور می شود ، به کشور خیانت نکنند. تصور اینکه با چند خط توئیت مردم باید گوش بفرمان دستگاه دیپلماسی باشند و تصمیم انها را تمکین کنند ، حماقت است. ما در جنگ ۱۲ روزه و در جنگ رمضان نیز و در جریان این مذاکرات نیز ، تلاشی از سوی مسئولين و تیم مذاکره کننده جهت جلب اعتماد ، حمایت و رضایت مردم ندیده ایم. از سویی دیگر، ما الگوی کاملا موفق هم داریم؛ امروز بین مردم و بین مردم با نیروهای مسلح حداکثر وحدت و هماهنگی وجود دارد. نیروهای مسلح بدلیل اطلاع رسانی دقیق و بموقع ، از حداکثر پشتیبانی مردم برخور دارند. مردم نیز جانفشانی های نیروهای مسلح را در میدان نبرد و در بذل جان خود می بینند و در مقابل: هر انچه که در توان خود دارند و از جمله؛ صبر در مصیبت، فریاد الله اکبر در زیر آتش دشمن ، شرکت در مراسم تشییع شهدا، حضور در میادین تا سحرگاهان و... به حمایت همه جانبه خود از نیروهای مسلح ادامه میدهند. اما دستگاه دیپلماسی کشور ، که تاکنون هیچ هزینه ای در دفاع از کشور پرداخت نکرده است و از سوی دیگر فقط بر سر سکه ها و مدال های تشویقی نشسته است ، تاکنون در جلب حمایت مردم ، بسیار عقب افتادگی و در ماندگی دارد. بنظر می رسد ؛ دچار یک نوع خوش نشینی افراطی ، همراه با کبر و غرور و خود برتر بینی است. به همین دلایل ؛ هم جنسش و هم جایگاهش باید تغییر کند، هم ، بسیار بسیار باید تلاش کند تا خود را به مردم و به میدان نزدیک کند . دستگاه دیپلماسی و دیپلماتها، امروز باید تحت امر میدان و خیابان باشند . علیرضا تنهای کیسمی ۳۰ فروردین ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110