eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.9هزار عکس
12.6هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از طوفان یمنی
♨️ آغاز پویش مردمی نجات معیشت با تغییر سیاستهای کلان ارزی مطابق منویات رهبر شهید انقلاب. لینک شرکت در پویش👇👇👇 https://farsnews.ir/Admin_fori_sarasari/1777453974815663122 ما امضاکنندگان این بیانیه، با درک عمیق از شرایط اقتصادی کشور و فشار روزافزون بر معیشت مردم، بر این باوریم که یکی از ریشه‌های اصلی مشکلات فعلی، اجرای نسخه‌های اقتصادی غربی‌ست که به‌جای تقویت پول ملی و تولید و رفاه عمومی و معیشت مردم، منافع دلالان، دلاری‌فروشان و صاحبان سرمایه‌های ارزی را تامین کرده و سفره‌های مردم را کوچک‌تر نموده است. در سال‌های اخیر، سیاست هایی نظیر: ۱_ "شناورسازی مدیریت‌شده نرخ ارز" (کالاسازی ارز و قیمتگذاری آن براساس عرضه و تقاضا) ۲_ عدم توجه به پیمان سپاری ارزی" (بازگشت ارز حاصل از صادرات به چرخه اقتصاد کشور) ۳_ "جهانی سازی قیمت ها و دلاری سازی اقتصاد برای فروش محصولات به داخل کشور" عملاً موجب افزایش تورم و تضعیف قدرت خرید مردم شده‌ست. در چنین شرایطی، تاکیدات مکرر رهبر شهید انقلاب اسلامی بر ضرورت "تقویت پول ملی" و "اصلاح ساختار نظام ارزی کشور" باید به‌عنوان یک راهبرد اساسی مورد توجه جدی قرار گیرد، نه آنکه در سایه سیاست‌های ناکارآمد فعلی به حاشیه رانده شود. بر همین اساس، ما امضاکنندگان این پویش، مطالبات مشخص و روشنی داریم: ۱_ تغییر فوری سیاست ارزی کشور از "شناور مدیریت‌شده" به "تثبیت نرخ ارز" با هدف ایجاد ثبات اقتصادی و حفظ قدرت خرید مردم. ۲_ جلوگیری از فروش محصولاتی که از انفال عمومی در داخل تولید شده ولی با قیمت جهانی و دلار به مردم ایران فروخته میشود. ۳_ برگرداندن ارز حاصل از صادرات به چرخه‌ی اقتصادی کشور از طریق سلب مالکیت ارز از صادرکنندگان انفال عمومی و واگذاری صد در صدی این ارزها به دولت. ما معتقدیم ادامه مسیر فعلی، به معنای تعمیق شکاف طبقاتی، گسترش فقر و تضعیف بنیان‌های اقتصادی کشور خواهد بود. از این‌رو، از همه مردم آگاه، دغدغه‌مند و دلسوز ایران عزیز دعوت می‌کنیم با امضای این پویش، صدای مطالبه‌گری برای اصلاح سیاست‌های ارزی و اقتصادی کشور را تقویت کنند. این یک مطالبه جناحی نیست؛ این فریاد دفاع از معیشت مردم‌ست. به این پویش بپیوندید و صدای خود را ثبت کنید. 🔴لینک شرکت در پویش👇👇👇 https://farsnews.ir/Admin_fori_sarasari/1777453974815663122
حرف وحدت‌آفرین اقتصادی/ علت گرانی این روزها چیست؟! ریالی از گرانی این روزها ربطی به جنگ و حتی حمله به زیرساختهای ما ندارد. کالا و مواد اولیه نیز به وفور موجود است. علت گرانی این روزها همان کودتای اقتصادی دیماه است که به تعبیر رهبری همزمانی آن با فتنه مشکوک و ریشه آن دست دشمن بود و سایه جنگ را آورد. طبق وعده دولت قرار بود با جراحی ویرانگر دیماه، مرغ ۷۹، شکر ۶۰، گوشت ۵۵۱، برنج خارجی ۹۸ و چای ۳۵۵ تومان شده و نفری ۱ میلیون هم کالابرگ جبرانی پرداخت شود اما از لحظه اجرا به تعبیر امام شهید اعتراض به حق بازاریان و مردم شکل گرفت و رکورد تورم از ماه‌های پیش از جنگ ۳رقمی شد و شکست! درحالیکه قیمت مرغ ۵ برابر گرانتر از پیشبینی دولت به ۳۷۰ هزار رسید یا یک شانه تخم مرغ بیش از ۶۰۰هزار تومان قیمت داشته یا گوشت قرمزی که قرار بود ۵۵۱ تومان باشد بیش از ۲ میلیون و چای و شکر و روغن هم امروز مجددا افزایش قیمت گرفته و چند برابر رقم اعلامی دولت هستند و همه اینها قبل از جنگ نیز همین میزان رشد قیمت را تجربه کردند و هیچکدام از این گرانی‌ها ذره‌ای به جنگ ربط ندارد. انقدر این استدلال مسخره است که مثلا بگوییم مرغ‌ها از ترس حملات آمریکا دیگر تخم نمیگذارند پس تخم مرغ گران شده یا گاوها دیگر شیر نمیدهند پس ماست گران شده است! تمام اقتصاددانان دلسوز قیمت این روزهای اقلام اساسی را قبل از کودتا عینا پیشبینی کرده و هشدار اغتشاش و جنگ را پس از اجرای آن داده بودند. تیم اقتصادی دولت آگاه از تبعات ویرانگر تصمیم خود علیرغم تجربیات تلخ قبلی و بدون پذیرش مسئولیت آن این تورم افسارگسیخته را رقم زد. الان هم با چند فتنه جدید عین زمان جام زهر، در حال تلاش جدی جهت ناتمام ماندن جنگ هستند: ۱- بیش برآوردی چند ده برابری خسارت زیرساختهای فولادی و پتروشیمی ۲- توقف فعالیت زیرساختهای آسیب‌دیده علیرغم امکان جایگزینی ظرفیت تولید با زیرساختهای سالم ۳- احتکار گسترده اقلام اساسی و مواد اولیه تولیدی و گرانفروشی چندبرابری در بورس کالا ۴- جلوگیری دستوری از کاهش نرخ ارز در حالیکه در بازار قاچاق به زیر ۹۰ هزار تومان رسیده و دولت مانع کاهش نرخ ارز رسمی میشود درحالیکه همیشه معتقد بود باید آن نرخ را به رسمیت شناخت و فاصله نرخ‌ها را کم کرد ۵- جمع‌آوری نقدینگی و اسکناس از بازار ۶- انسداد مسیر یارانه و تسهیلات به مردم و کسب و کارها علیرغم افزایش قابل توجه منافع دولت ۷- تهیه مستمر گزارش‌های دروغین و به کلی سری برای مقامات درباره فروپاشی اقتصادی و ناتوانی مدیریت کشور که ترامپ هم به آن اشاره کرد. مردم لطفا و حتما نسبت به فتنه متحد و هوشیار باشید. تیم اقتصادی دولت که در ایام جنگ تماما در زیرزمین بوده و حتی فردی مثل همتی پیام تسلیت رهبری هم نداده یا مدنی‌زاده‌ی بورسیه بنیادهای ضدانقلاب در آمریکا افسار جنگ و مذاکره را دست گرفته‌اند. علت تعلل فرماندهان در ادامه جنگ و پاسخ به آنان علیرغم تهاجمات مستمر دشمن به ایران و لبنان همین خیانتهاست. تثبیت دستاوردهای جنگ در دیپلماسی نیست بلکه دست ما مردم و خنثی کردن فتنه کودتاچیان اقتصادی است. ✍️سیدامیرحسین حسینی
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
عجیب گرانی خودرو گرانی مسکن گرانی مواد خوراکی گرانی ایاب و ذهاب کلیه وسایل نقلیه گرانی بهداشت
دیشب یکی از دست نوشته های مردم در میدان لاله حکیمیه این بود که اگر دلار یک میلیون هم بشود ما اول آمریکا واسرائیل را شکست می دهیم سپس با گران سازان برخورد می نماییم. لذا گسترش گرانی ها نباید، خدای ناکرده مردم را از حضور در میادین دلسرد کنیم
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
بالاخره، یکی از استانداران عزم خود را جزم نمود... فکر کنم بقیه استانداران باید بیدار شده و الگو بگیر
این حرفها عمدتا تاییدی بر گران شدن همه چیز و ایجا د دلهره است. به دیدگاه دیگر ، اساسا هدف این کلیپ ها واقعی و برخورد با گرانی نیست زیرا اینها خودشان فرمانده گران سازان اند
✍رها کردن عدم نظارت دولت بر بازار یک فتنه دیگر درجهت دلسرد ‌کردن مردم در کف خیابون است اگر ادامه پیدا کند یک سناریو برای برندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟢🚩 پیکر مطهر شهید مدافع حرم ،حجت الاسلام محمد مهدی مالامیری پس از شش سال تفحص پیدا شده ، صورتش از صورت انسان زنده ، شاداب تر است!!!! 🌳🍃و این نتیجه پاداش معامله با خداست. به عشق امام خامنه‌ای شهید رضوان الله تعالی علیه و شهید والا مقام محمد مهدی مالامیری برای همه بفرستید وظیفه ی همه ی ما تبلیغ راه شهداست 💚 🌹 🆔️@J.RAZMAA @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴ایرنا: ایران متن تازه‌ترین طرح مذاکراتی را به میانجی پاکستانی داد 🔹جمهوری اسلامی ایران متن تازه‌ترین طرح مذاکراتی خود را شامگاه پنجشنبه ۱۰ اردیبهشت به پاکستان به عنوان میانجی مذاکره با ایالات متحده، تحویل داده است. 🔹اسماعیل بقائی، سخنگوی وزارت خارجه شامگاه گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی تاکید کرد که خاتمه جنگ و صلح پایدار، اولویت تهران در مذاکره با امریکا است. ✍پشت پرده ودر خفا چه می گذارد که ملت بی خبرند؟؟؟