eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
توافق با شیطان بزرگ ✍ دکتر محمد صادق کوشکی 🔻بر اساس اخبار موجود،متن توافق با آمریکا نهایی شده! توافقی که آمریکایی ها،قطری ها، پاکستانی ها،اسرائیلی ها و حتی متحدین اروپاییِ آمریکا،از متن آن اطلاع دارند و فقط ملت "مبعوث شده" ایران،صلاحیت اطلاع از آن را پیدا نکرده اند!متنی که درباره سرنوشت و آینده ملت ایران است اما مردم ایران برای اطلاع از آن نامحرمند! 🔻بهترین دلیل برای ضعف و فسادِ توافق، همین مخفی کاری و تلاش عجیب هیات مذاکره کننده ایرانی برای عدم اطلاع مردم از مفاد آن است! بدیهی است اگر متن توافق به نفع ملت ایران و بر اساس اقتدار جمهوری اسلامی تنظیم شده بود،مذاکره کنندگان ایرانی از انتشار آن ترسی نداشتند و حتی به علنی شدن آن اصرار می کردند! 🔻زوج پزشکیان و قالیباف،سوابق بدی در اتخاذ تصمیمات زیانبار و بحران آفرین دارند: ▪️عدم ابلاغ قانون مصوب مجلس درباره حجاب و عفاف به شکلی مبهم و با فرایندی غیرقانونی، ▪️حذف ارز ترجیحی که منجر به کودتای دی ماه ۱۴۰۴ و فجایع امنیتی ناشی از آن شد، ▪️تعطیلی صحن مجلس که موجب توقف سازوکارهای نظارتی مجلس بر دولت (تذکر،سوال، استیضاح و...)،رها شدن انجام وظایف تقنینی مجلس و عدم انتخاب وزرای جدید دفاع و اطلاعات شده است! 🔻چرا ملت ایران باید به توافقی که محصول همکاری این دو و مشاوران معلوم الحال آنهاست، اعتماد کند؟ آن هم در حالی که به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی این عزیزان در معرضِ خطا در دستگاه محاسباتی قرار دارند!خطایی که نمونه ای از آن موجبِ توقف مذاکرات اسلام آباد گردید! 🌐 @Rahe_Dialameh
⭕️ عقب ماندگان 🔻م.محمدی(مشاور ارشد قالیباف):بهتر بود از ابتدا آتش بس را نمی پذیرفتیم!!! 🔻مشکل مخالفان آتش بس این بود که بسیار زودتر از مسئولان ارشد و اطرافیان آنها به این حقیقت(غلط بودن قبول آتش بس)پی بُردند و به همین علت از هر سو هدف طعن و دشنام قرار گرفتند! از مزدوران فضای مجازی گرفته تا مداحان اجاره ای و روحانی نمایان بی سواد و سیاست بازان حزب باد،هر یک به قدرِ جهل و خباثت شان،مخالفان آتش بس را به رگبارِ توهین و تهمت بستند: سوپرانقلابی،تندرو،برهم زننده اتحاد،خوارج، مخالف رهبری،همنوا با اسرائیل و...! 🔻بعید نیست این جماعت مدتی بعد، به غلط بودنِ"مذاکره با قاتلان رهبر شهید"هم اعتراف کنند! اما مشکل اینجاست که هر کدام از این تصمیمات غلط،زیان‌های بسیاری به جبهه خودی وارد آورده و منافع زیادی برای دشمن آمریکایی-صهیونی به همراه داشته است! 🔻آیا حامیان و سینه چاکان آتش بس و مذاکره،آن قدر شرافت و صداقت دارند که بابت تحمیل"آتش بس و مذاکره"،از ملت مسلمان ایران عذرخواهی کنند؟ آیا پس از اتخاذ این تصمیمات زیانبار و مهلک،باز هم باید در راس قدرت بمانند؟ آیا قصد استعفا ندارند؟ آیا ارتکاب چنین خطاهای بزرگ و تاریخی،نباید تاوان و مجازاتی به دنبال داشته باشد؟! https://eitaa.com/t
🔻سید مهدی طباطبایی: تکرار روش‌های عبث پیشین نتیجه جدیدی نخواهد داشت ✍ معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور در شبکه اجتماعی ایکس؛ تهدید ایران یعنی به آتش درافکندن خاورمیانه و تحمیل خسارت به اقتصاد جهانی؛ سود این بازی پوچ را فقط رژیم نامشروع خواهد برد. همه منطقه و حتی جهان باید با حساسیت در برابر این توطئه واکنش نشان دهند. تکرار روش‌های عبث پیشین نتیجه جدیدی نخواهد داشت. چرا عاقل کند کاری که بازآرد پشیمانی؟ رسانه رسمی دکتر مسعود پزشکیان ✍مخاطب این سبک مغز دقیقا کیست؟
هدایت شده از 🇮🇷 ابوحسین / AbuHossein
12.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 میگه الان قانون اینه که هر طوری دلت میخواد بیای بیرون!!!!! 🔺آقای مسئول! 🔺آقای منبری! 🔺آقای مداح! 🔹چه جوری حرف زدید و عمل کردید که با این ظاهر میگه الان قانون اینه که هر طوری دلت میخواد بیای بیرون!!! 🔹آیا این وضع نتیجه سکوت خواص و حوزه ها و مصلحت اندیشی به جای مطالبه گری انقلابیون نیست؟ ‌@Abuhossein
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر نقش ائمه جمعه ها، در این شرایط حساس کشور ؛ - امروز مردم و نظام ما در حساس ترین زمان خود قرار دارند. - اولویت اول امریکا و رژیم صهیونی، شکستن قدرت تاب اوری و اراده مقامت مردم است . - جنگ روانی ، پخش شایعات ، تضعیف روحیه مردم ، رواج تفسیر غلط از فرمایشات امامین انقلاب و... از ابزارهای اصلی دشمنان جهت شکستن اراده نظام و مردم و به تسلیم کشاندن ایران است. - تنها امید ترامپ برای عملی کردن تهدیدات خود ، ایجاد اختلاف در جامعه و افزایش شکاف بین مسئولین نظام است، - تاکنون و به دلائل مختلف مسئولين نظام، آنگونه که باید، از شرح و شروط ایران و امریکا در مذاکرات جاری کمتر با مردم صحبت داشته اند. همین عامل موجب گمانه زنی های بسیار زیادی در فضای عمومی جامعه ، در مورد رعایت و یا عدم رعایت شروط و منویات ابلاغی مقام معظم رهبری توسط تیم مذاکره و دولتی های مرتبط گردیده است. انچه که واقعیت دارد ؛ - جایگاه ائمه جمعه ها بسیار با ارزش و مواضع اعلامی در خطبه های نمازهای جمعه ، دارای اثر بخشی زیاد در فضای داخلی و در محیط خارج از کشور ارزیابی می شود، - ائمه جمعه های سراسر کشور ، منسوبان با و یا بی واسطه مقام معظم رهبری هستند، - خطبه های نمازهای جمعه انحصارا ، محفلی برای بیان و انتقال نظرات مسلم و محکم معظم له در بین اقشار مختلف جامعه است . - بنابراین؛ ابتدایی ترین انتظار از ائمه جمعه های سراسر کشور همین است؛ نظرات و منویات محکم مقام معظم رهبری ، در مورد جنگ ، آتش بس، مذاکره ، شروط ابلاغی ، میزان پیشرفت مذاکرات و... را برای مردم تبیین نمایند. - ائمه جمعه ها به یقین نمایندگان و سخنگوی دولت ها نیستند. - از همین رو انتطار نمی رود ائمه جمعه ها در نقش سخنگوی دولت و یا تیم مذاکره ظاهر شده و به تشریح نظرات انها از جایگاه مقدس نماز جمعه به عنوان نظرات رسمی نظام بپردازند . - تا این لحظه مقام معظم رهبری ، هیچ اظهار نظری در مورد مذاکرات جاری با امریکاییها نداشته اند و حتی اصل برگزاری مذاکرات را نیز مورد تائید و یا رد قرار نداده اند.‌ بنابراین اگر امام جمعه ای بگوید؛ معظم له با این روند مذاکرات و توافقات حاصله (که البته همه اخبار مربوطه شایعاتی بیش نیست) تا به امروز'، موافقت دارند، یقین بدانید؛ دروغ می گوید و پشت سر چنین افرادی نماز خواندن جایز نیست. مقام معظم رهبری حرف محرمانه ای با مردم ندارند ، هروقت و در هر موضوعی که صلاح بدانند، نظرات خود را بصورت مستقیم با مردم در میان خواهند گذاشت. و یقین بدانید ائمه جمعه ها، تحلیل گران سياسی، و... بیشتر از ما مردم عادی ، از نظرات حضرت اقا مطلع نیستند و انچه که از پشت پرده ها ، از قول ایشان نقل می شود ، همگی شایعاتی بیش نیست . مسیر مذاکرات و تیم مذاکره و دولت در حوزه دیپلماسی ، پس از تایید مستقیم حضرت اقا ، مورد تایید ملت قرار خواهد گرفت. در اینجا ما تجربه برجام را داریم که برای ملت کافی است؛ همه چیز از ابتدا تا انتها به امام شهیدمان نسبت داده می شد و در انتها دیدیم؛ انچه که حاصل شد، هیچ نسبتی با نظرات ایشان نداشت و در نتیجه خسارت محض شد . در تاریخ هم شهادت دروغ شریح قاضی در کوفه را داریم، که به مردمی که دارالعماره حکومت را محاصره کرده بود دروغ گفت و در نتیجه مسیر حرکت نهضت اقا امام حسین(ع) به کربلا رسید . ائمه های جمعه ها، باید بسیار مراقب مواضع خود باشند تا خدای ناکرده روایت غیر محکمی از قول امام حاضر در مورد مذاکرات و... از بلند گوی نمازهای جمعه بیان نشود. علیرضا تنهای کیسمی ۲۲ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
💢جزئیات جدید از پیش نویس تفاهمنامه 14 ماده ای ایران و آمریکا 1-   توقف دائمی و فوری جنگ در همه جبهه ها از جمله لبنان 2-   تعهد آمریکا به عدم مداخله در امور داخلی ایران و احترام به حاکمیت جمهوری اسلامی ایران. 3-   رفع کامل محاصره دریایی ظرف 30 روز 4-   تعهد آمریکا به خروج نیروهایش از پیرامون ایران 5-   بازگشایی تنگه هرمز ظرف 30 روز با ترتیبات ایرانی 6-   تعلیق تحریم های فروش نفت، محصولات پتروشیمی و مشتقات و دسترسی کامل ایران به منابع مالی آن. 7-   لزوم ارائه طرح های بازسازی ایران حداقل به مبلغ 300 میلیارد دلار توسط آمریکا و متحدانش 8-   60 روز مذاکره برای رسیدن به توافق نهایی مبتنی بر موضوعات هسته ای و لغو کامل تحریم های اولیه، ثانویه، آمریکا و قطعنامه های شورای امنیت سازمان ملل و شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی 9-   تکرار تعهد ایران در پیمان ان پی تی مبنی بر عدم تولید سلاح هسته ای 10-   در دوره مذاکرات آمریکا متعهد شده به نیروهای خود در منطقه اضافه نمی کند و تحریم جدیدی هم وضع نخواهد کرد. 11-   آزادسازی 24 میلیارد دلار پول های بلوکه شده ایران در دوره 60 روزه مذاکرات نهایی. نیمی از این مبلغ قبل از شروع مذاکرات باید در دسترس ایران قرار گیرد. 12-   تشکیل سازوکار نظارتی برای اجرایی کردن توافق. 13-   توافق نامه نهایی توسط قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل به تایید می رسد. 14-   مذاکره نهایی قبل از آزادسازی نیمی از پول های بلوکه شده ایران، تعلیق تحریم های نفتی ایران و رفع محاصره دریایی آغاز نمی شود و توافق نهایی صرفا در موضوع سرنوشت مواد غنی شده و غنی سازی، رفع تحریم ها، برنامه بازسازی اقتصاد ایران  انجام می شود و بحث درباره برنامه موشکی ایران و حمایت از گروه های مقاومت به صورت قطعی از دستور کار خارج شده است. ▫️همانطور که سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد، این متن همچنان نیازمند بررسی و نهایی شدن در نهادهای ذیربط در ایران است. ✍ ادعای آکسیوس هست و عین همون متن منتشر شده قبلی که تکذیب شد و ما گفتیم که دقیقا درست هست. این هم بهتون میگیم که دقیقا همینه و تهش یکی دو تا جا به جا کنند‌. خدایا تو شاهد باش این ملت مبعوث تلاششون رو کردند و ما تبیین های لازم رو انجام دادیم اما زور ما به آمریکا برسه به این مسئولین غرب زده نمی‌رسه چنانچه امام خمینی فرمود خطر اینها از هرچیزی بیشتره... ┄┅═✧☫✧●زاغ سیاه●✧☫✧═┅┄ ┄┅═🐦‍⬛@zaghsiah🐦‍⬛═┅┄
هدایت شده از طوفان یمنی
10.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
▪️مسعود براتی در شبکه خبر: 🔹بر اساس کار تحقیقی که انجام داده ام، می‌توان به صراحت گفت که بخش مهمی از شروط ده گانه در یادداشت تفاهم محقق نشده است. @mbarati1364 💯اخبار جنگ در رسانه مقاومتی 🇾🇪‌ طوفان یمنــ𖡥ـی، یالثارت الخامنه‌ای @tofan_yamani
18.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌️کسی تا الان، درباره مذاکره و طرفداران مذاکره‌، اینجوری شجاعانه و منطقی حرف نزده بود. ✅️ آفرین به شیخ اسماعیل رمضانی ✴️ این کلیپ باید بشه... ✍ اون بالا چی خبره یکی بگه چی مگذاره ما بیگانه نیستیم بخدا؟ مبعوث شده # کاظمی
جناب اقای قالیباف! در شرایط جنگی و در حالیکه مردم‌نیاز به شنیدن و شنیده شدن دارند و درست در زمانیکه صحبت از امضای تفاهمنانه ذلت بار با شیاطین عالم بر سر حقوق ملت است، مجلس را تعطیل کرده اید.!؟ اگر مسائل امنیتی مطرح است شبها جلسات مجلس را در میدان آزادی یا انقلاب تشکیل دهید ما مردم هم با جانمان از شما حفاظت‌ میکنیم و دور تا دور شما را زنجیره انسانی تشکیل میدهیم. به دستور چه کسی و با صلاحدید کدام‌ مقام شما مجلس را تعطیل کرده اید و بر سر آرمانهای انقلاب اسلامی، امام خمینی و امام شهید و مردم غیور ایران‌ ودستاورد ۱۴۰۰ سال مبارزه شیعه!، در پشت‌ درهای بسته مذاکره میکنید؟ بهتر از همه، شما و هیئت رییسه مجلس میدانید که اگر سنگ از آسمان هم ببارد مجلس نباید تعطیل شود.! خون شما از خون حاجی زاده و باقری و سلامی و پاکپور و حاج قاسم و شادمانیو رشید و ۱۶۸ معصوم میناب ووو رنگینتر است یا مقام و جایگاهتان در نزد مردم از انها بالاتر؟؟ وقتی ما مردم جان برکف در خیابانیم برای احقاق شرایط تعین شده از طرف مقام معظم رهبری... شما چرا و با چه بهانه و بر اساس کدام قانون و مصوبه و حکم حکومتی مجلس را تعطیل کرده اید؟ مگر نباید این تفاهمنامه و انضای ان در مجلس مطرح و رای بیاورد؟؟ شما از برجام هم در تعامل با خواسته های دشمن فراتر رفتید..! امضای تفاهمنانه در اروپا در کنار ونس و یا هگست یا هر ابلیس دیگری که در متن آن اشاره ای به محاکمه بین المللی ترامپ و نتانیاهو بدلیل اقرار علنی به تروریسم دولتی نشده، حقوق حقه ایران بر تسلط تمام و کمال بر تنگه هرمز بوضوح نوشته نشده، تضمین عملی برای اجرای تعهدات شیاطین گرفته نشده، از نظر ما مردم فاقد اعتبار و خیانت به خون شهدا و تمرد از امر ولی فقیه است.. هشدار..! دکتر محبوبه حقیقی
20M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 فوری فوری .فوری | حقیقتی که باید می‌دانستید! 🔻 شاهد افشاگری از خیانت‌های برخی مسئولین باشید؛ جایی که نقش اصلی بر عهده خود رئیس دولت است. دولت جلوتر از آمریکا ما را محاصره اقتصادی کرده تا تنگه را برای آمریکا باز کنیم. به بهانه وفاق و اتحاد هم دارند از مردم مبعوث شده نهایت سوءاستفاده را می‌کنند. آقای قوه قضائیه کجایی؟ بیدار شو! حتماً ببینید و قضاوت کنید. 🔻 درخواست مهم: برای آگاهی همگانی، لطفاً این ویدیو را هر روز در گروه‌ها و کانال‌های خود منتشر کنید تا صدای حقیقت به گوش همه برسد. کاظمی