eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
لیندسی گراهام ...در مورد هر توافق احتمالی، باید آن را با برجام (JCPOA) مقایسه کرد و امیدوارم که تفاوتی اساسی با آن داشته باشد. ایده ایجاد یک صندوق بازسازی ۳۰۰ میلیارد دلاری، با توجه به اینکه چه کسانی در ایران بر سر کار هستند، کاملاً دور از واقعیت به نظر می‌رسد. این کار شبیه آن بود که پس از جنگ جهانی دوم، در حالی که نازی‌ها همچنان در قدرت بودند، برای آلمان «طرح مارشال» اجرا می‌شد. آن زمان چنین اقدامی ایده خوبی نبود و اکنون نیز هرم صندوق بازسازی که به نفع این رژیم تروریستی باشد، ایده خوبی نخواهد بود. در مورد برنامه هسته‌ای ایران نیز، خط قرمز رئیس‌جمهور ترامپ عدم غنی‌سازی بوده است. امیدوارم این موضع حفظ شود، زیرا باید حفظ شود. اجازه دادن به ایران برای غنی‌سازی در چارچوب برجام، یکی از ایرادهای اصلی آن توافق بسیار بد بود. همان‌طور که پیش‌تر گفته‌ام، هرگونه توافق با ایران باید برای بررسی و تصویب به کنگره ارائه شود.»
❗️ عراقچی:تفاهم‌نامه اسلام‌آباد هیچگاه تا این حد به نهایی شدن نزدیک نبوده است تا زمان تکمیل و نهایی شدن آن، رسانه‌ها باید از گمانه‌زنی درباره محتوای آن خودداری کنند. در راستای رویکرد مسئولانه و شفاف ما، تمامی جزئیات در زمان مقتضی با عموم مردم به اشتراک گذاشته خواهد شد. ✍این یعنی وقتی که کار از کار گدشته است و کشور بازهم در وضعیت بنفش قرار خواهد گرفت... 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA            @رصد_امور_اطلاعات_رسانه‌ای_نبرد_روایتها_درجنگ_ضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما   کانال تحلیلی/ راهبردی شماره ۱ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲@ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754  پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
🔴 واکنش قاطع دکتر نبویان به توافق با آمریکا توافقی که با پخت وپز بانیان توافق ننگین برجام باشد، حتما است . نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: با مشاهده‌ی متن توافق باید اعلام کنم، نسبت به دو نسخه‌ی قبلی، خسارت بارتر و عقب‌نشینی‌های ایران نیز بیشتر شده است. 💯اخبار جنگ در رسانه مقاومتی 🇾🇪‌ طوفان یمنــ𖡥ـی، یالثارت الخامنه‌ای @tofan_yamani
🌍 تهدید به استعفا برای تکمیل قدرت است، نه پایان دادن به آن ! 🔹می گویند : پزشکیان تهدید کرده که؛ اگر ناو آمریکا را بزنید ، استعفا می دهم! اگر آتش بس نکنید ،استعفا می دهم ! اگر.... 🔹اما آیا او استعفا می دهد ؟! 🔻پاسخ ؛ نه! 🔹تهدید به استعفا برای امتیاز گرفتن است، برای به کرسی نشاندن حرف خود است ، برای منفعل ساختن طرف مقابل است ، اگر عملی شود ،کارکردش را از دست می دهد، تف سر بالا می شود ! 🔹ظریف و روحانی نمی گذارند پزشکیان استعفا دهد! این ها در انتخابات گذشته دنیا و آخرتشان را یکجا خرج تصاحب جایگاه ریاست جمهوری و مناصب دولتی کردند، 🔹آیا کسی باور می کند با وجود هزاران وعده ی دروغ ، هزاران تخریب رسانه ای علیه رقیب و هزاران میلیارد هزینه ی مالی ،استعفا بدهند ؟! 🔹آنها تمام ظرفیت ها و امکانات داخلی و خارجیشان را بسیج کردند، تا بر فرهنگ و اقتصاد و سیاست این مملکت مسلط شوند 🔹چه کسی باور می کند ، با یک استعفا، رانتی به بزرگی قوه ی مجریه را بدون هیچ هزینه ای به حریف واگذار کنند ؟! 🔹وقتی رسما گفته اند : این نظام وابسته به افراد نیست ،آیا نمی دانند این قاعده در مورد خود آنها نیز صدق می کند؟! 🔹فراموش کرده اید چقدر شهید رئیسی را تخریب کردند، تا جایش را بگیرند؟! 🔹 بله ! 🔹پزشکیان هرگز فرصت طلایی تسلیم طلبان را با استعفا نابود نمی کند ! می ماند و تا آخر می جنگد که کشور را خلع سلاح کند ! اعتقاد او این است که تنها راه نجات کشور تسلیم آن به آمریکاست نه جنگ ؛ 🔹او صراحتا می گوید: من تصور نمی کنم با دعوا کردن بتوانیم به جایی برسیم!!! 🔹او هرگز استعفا نمی دهد از استعفا فقط به عنوان اهرم فشار بر نیروهای مسلح و مردم استفاده می کند 🔹نیروهای مسلح قهرمان و سیاسیون اصیل انقلابی نیز تهدید پذیری خود را در برابر خواسته های فرا قانونی او به اثبات رسانده اند 🔹هراس از جان خود ندارند ولی بدون تعارف در مصلحت اندیشی برای کشور و نظام کمی اعوجاج پیدا کرده اند) 🔹 اگر بار اولی که از قانون تمرد کرد،جلویش را سد می کردند،امروز اینگونه یکه تازی نمی کرد! 🔹تهدیدش را با جلوگیری از اجرای قانون حجاب و قانون دوتابعیتی ها شروع کرد و چون کسی سد راهش نشد ، همچنان دومینوی درو کردن قوانین کشور ادامه دارد ، آخرینش باز گشایی اینترنت بود... 🔹البته اگر این فرد و سایر مسئولان دیگر بفهمند با استعفای خود جهت ایجاد فتنه و اردوکشی خیابانی، با عقوبت دردناکی که در انتظار مفسدفی الارض هاست با آنها برخورد فوری-فوتی میشود بسیار از حربه ی قهر و ناز خالی میشوند و مصالح کشور را کمتر لگدمال میکنند! 🏴 ﹏﹏⃟🌻﹏﹏ ✍دکتر محبوبه حقیقی
هدایت شده از ۲۱۷۸۳
السلام علیکم یا خاصه اولیا الله . این روزها و ایام ، لحظات پرتلاطم و پر دغدغه ای را سپری میکنیم.بیش از ۱۰۰ روز است که ملت مبعوث شده در خیابان ها به خونخواهی امام شهید و بیعت و حمایت از ولایت مطلقه فقیه امت ( حضرت آیت الله سید مجتبی خامنه ای دام ظله ) و دفاع از کشور ایران و حمایت از رزمندگان اسلام ، میدان ها و خیابان های کشور را پر کرده اند و برای احقاق حقوق حقه ایران و نمایش قدرت نرم نظام در برابر آمریکای جنایتکار و صهیونیزم سر از پا نمی شناسند. اما این امت مبعوث شده این روزها از دو ناحیه اظهار نگرانی میکنند : * ‌وجود عناصر نفوذی در لایه هایی از نظام که در مذاکرات برجام، مملکت را فروختند و اکنون در روند مذاکره با دشمن با اظهارات و مواضع خود این نگرانی را ایجاد کرده اند که احتمال باج دهی مجدد و امتیاز به آمریکا در روند دیپلماتیک وجود دارد. * عدم اطلاع رسانی مناسب و درخور شان مردم ایران ، توسط وزارتخارجه و دولت اصلاحاتی و تیم مذاکره کننده ، موجب شده که مردم دچار دغدغه و نگرانی شوند و دربازار گرم شایعات ، تجربه خیانت در مذاکرات الجزایر و برجام و ...در ذهنشان خطور کند. واقعیتش به مردم حق دهید که نگران باشند و از نظام و دولت و مجلس بی اختیار مطالبه گری کنند . مردمی که با اقتدار قوای نظامیشان هیمنه آمریکا را در منطقه فرو ریختند و قدرتی جدید را در جهان رقم زدند ، نمیتوانند نظاره گر وادادگی و انفعال تصمیم گیران واداده در دادن تنگه هرمز و دستاوردهای هسته ای و بی توجهی به رهنمودهای رهبر انقلاب ،توسط این جماعت معلوم الحال باشند . هم اکنون شاهد تلاطم و تشویش و اعلام مواضع کفن پوشان و نگارندگان میدانها و خیابانهای هستیم که اگر با استدلال و اطلاع رسانی درست ، دغدغه آنها رفع نشود ، شاید شاهد هیجاناتی خاصی در جامعه باشیم. این مقبول نیست که جریان انقلابی و مردم وطن دوست برای ایران اقتدار بیاورند و جریان واداده با مصاحبه هایشان دل مردم را خالی کنند و دم از پیروزی هم بزنند. به روسای قوای نظام گوشزد میکنیم که تبعات این ناتصمیمی و عدم شفاف سازی گریبان بسیاری را خواهد گرفت و مردم دست به اتخاذ تصمیمات قاطعانه خواهند زد و با دستور رهبرشان طومار خیلی از آقایان را خواهند پیچید .مردم منتظر اعلام رسمی توافق نامه هستند و این مهم، دیری نخواهد پایید . آن زمان است که واکنش مردم انقلابی را مشاهده خواهید کرد. بعون الله تعالی
🔰 مراحل توافق‌های بین‌المللی در ایران: 🔺۱. قبل از امضا در پاسخ به انتقادات: هنوز که چیزی نهایی و امضا نشده؛ از چه چیزی انتقاد می‌کنید؟ 🔺۲. پس از امضا در پاسخ به انتقادات: توافق امضا شده و قابل تغییر نیست. 🔺۳. پس از آشکار شدن افتضاح و ناکامی، در پاسخ به انتقادات: با رهبری هماهنگ بود! 🇮🇷کانال اخبار بصیرتی
نامه الکترونیکی عراقچی به آمریکایی ها: "ما می خواهیم مردم خود را فریب دهیم و برای توافق آماده کنیم، شما چیزی از مفاد توافق منتشر نکنید تا کار برای ما مشکل نشود. توافق که شد و کار از کار گذشت آن وقت جشن پیروزی خود را برگزار کنید. در اینجا جا دارد جلوی دهان ترامپ برای چند روز گرفته نشود و سوتی ندهد و کار را برای ما سخت نکند."
🔻بازشدن تنگه هرمز فرصت ترمیم توان آمریکا و اسرائیل و حمله دوباره را ایجاد می‌کند/ نباید در اولین قدم مهم‌ترین اهرم قدرت خود را از دست بدهیم ✍🏻 دکتر فواد ایزدی پیش‌نویس تفاهمنامه ۱۴ ماده‌ای ایران و آمریکا یعنی: 🔹۱- بازشدن ‌تنگه‌ هرمز در قدم اول یعنی حل مشکلات اقتصادی و سیاسی ترامپ. کشورها معمولا مهم‌ترین اهرم قدرت خود را در قدم اول به طرف مقابل تقدیم نمی‌کنند. 🔹۲- بعد از باز شدن تنگه هرمز و کاهش قیمت نفت: ذخایر نفتی آمریکا دوباره پر می‌شود. و در فرصت ایجاد شده سامانه‌های نظامی آمریکا و اسرائیل ترمیم و بازسازی می‌شوند. 🔹۳- این یعنی تکرار چرخه حمله، آتش­‌بس، مذاکره، حمله. دشمنی افرادی که رهبر معظم انقلاب اسلامی را شهید کردند علیه ایران کم نشده. پیدا کردن بهانه برای خروج از تفاهمنامه برای ترامپ کار مشکلی نیست. ترامپ نباید بتواند ادعا کند که هزینه حمله نظامی دوم به ایران قابل تحمل بوده. آمریکا و اسرائیل با استفاده از این فرصت تنفسی، خود را برای حملات بعدی آماده خواهند کرد. طراحی برای کودتای دوم نیز در دستور کار است. 🔹۴- تحریم‌های اصلی علیه ایران تحریم‌های کنگره‌ است، نه تحریم‌های قوه مجریه. به این ترتیب ترامپ با عنوان اینکه نمی‌تواند کنگره‌ را مجبور به برداشتن تحریم‌ها کند دبه خواهد کرد. 🔹۵- از سال ۲۰۱۵ هر توافقی با ایران ذیل قانون اینارا نیاز به رأی مثبت کنگره دارد. با توجه به نفوذ لابی اسرائیل، کنگره‌ به برداشته شدن تحریم‌ها علیه ایران رأی مثبت نخواهد داد. نفوذ نتانیاهو در بین نماینده‌های دمکرات و جمهوری‌خواه بیشتر از ترامپ است. راه‌حل: 🔹۱- لطفا این تفاهمنامه را امضا نکنید. 🔹۲- لطفا لیستی از تأسیسات آب‌شیرین‌کن و تأسیسات نفتی هدف ایران در منطقه منتشر کنید. در صورت حمله مجدد به ایران، این تأسیسات باید به گونه‌ای تخریب شوند که بازسازی آنها حداقل دو سال زمان ببرد. 🔹تخریب محدود بازدارندگی لازم را ایجاد نمی‌کند. ترامپ به تخریب محدود این تأسیسات به عنوان پروژه بازسازی برای شرکت‌های آمریکایی نگاه می‌کند. اما تخریب گسترده قیمت‌های جهانی نفت و گاز را برای حداقل دو سال بالا نگه می‌دارد و بازدارندگی لازم را ایجاد می‌کند. مسیرهای جایگزین تنگه هرمز باید در اولویت اهداف ایران باشد. 🔹۳- لطفا تنگه هرمز را برای حداقل دو ماه دیگر باز نکنید. در سه ماه گذشته ایران بیش از ۳۰ میلیارد دلار نفت فروخته، این مبلغ برای مدیریت اقتصادی دو ماه آینده کافی است. 🔹۴- لطفا دریافت عوارض از تنگه هرمز را فراموش نکنید. بر اساس برآوردهای بین‌المللی عوارض حاصل از تنگه هرمز می‌تواند بیشتر از دو برابر فروش نفت باشد. بخشی از راه حل مشکلات اقتصادی کشور همین است، نه در توهم رفع تحریم‌ها ماندن. 🆔️@J.RAZMAA                             @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_شناختی_سیاسی_اجتماعی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹راه حل عجیب عراقچی: تنها راه تعیین تکلیف مواد غنی شده‌ سطح بالا، رقیق‌سازی در داخل کشور است! ✍😂😂😂تا آخرش بخوان این حدیث مفصل