eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
آقا جانم می دانم شما هم در فراق پدر. همسر . خواهر وخواهر زاده عزاداری خدا بهت صبر بده ما هم عزاداریم ۱۰۷ شبه خواب وقرار نداریم وپرچم داریم .همه دلخوشیمان به گرفتن انتقام خون سیدالشهدا انقلاب اسلامی بود بس اما تقدیر چنین رقم خورد سر انجام پرچم آتش بس بالا رفت مذاکره شکل گرفت صدای ما بجایی نرسید روایت می کنند همه چیز باشما هماهنگ است .آقا جانم با ما حرف بزن ما نگرانیم ما دلشکسته ایم . ما چشمانمان در فراق یار اشکباران است. بگو تا آرام بگیریم انچه دلمارا آرام می کند وبه قلب خسته ورنجور ما تسکین می دهد فقط حرف از لسان شماست که همچون عیسی مسیح مردگان را زنده می کنند وشیاطین را رسوا می سازد .با ما بگو پس انتقام خون سیدالشهدا انقلاب اسلامی رهبرم چی 😭😭😭 کاظمی
🚨🇱🇧بیانیه حزب‌الله لبنان: توافق میان ایران و آمریکا و اعلام خاتمه جنگ در تمامی جبهه ها از جمله لبنان، یک پیروزی بزرگ برای ایران که به لطف رهبری شجاع آن حضرت آیت‌الله سید مجتبی خامنه ای و مردم عزیز ایران بدست آمده است. ادامه🔻
🇱🇧بیانیه صادر شده توسط حزب الله: به نام خداوند بخشنده مهربان 💠"و خداوند قطعاً کسانی را که از او حمایت می‌کنند، یاری خواهد کرد. بی‌شک خداوند قدرتمند و توانا است." خداوند متعال راست گفته است. حزب الله دستاورد بزرگ دستیابی به تفاهم‌نامه با ایالات متحده آمریکا را که منجر به آتش‌بس جامع در همه جبهه‌ها، از جمله لبنان، شده است، به جمهوری اسلامی ایران، رهبری و مردم آن تبریک می‌گوید. این دستاورد بزرگ ثمره پایداری افسانه‌ای، مقاومت استثنایی و فداکاری‌های عظیم مردم عزیز ایران و رهبری خردمند آنها است که به گزینه‌های ملی که کرامت، حاکمیت و استقلال آنها را حفظ می‌کند، پایبند بوده‌اند. در این مناسبت مهم، حزب‌الله درود و قدردانی خود را به حضرت رهبر معظم انقلاب اسلامی، امام سید مجتبی خامنه‌ای (دامت بركاةُ) که این مرحله را با حکمت، شجاعت و بصیرت بی‌نظیر هدایت کرده‌اند، و به رئیس جمهور و دولت ایران، و نیروهای مسلح شجاع، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش و مردم برادر ایران تقدیم می‌کند. حزب‌الله مراتب قدردانی عمیق خود را از حمایت بی‌دریغ آنها از لبنان، مردم و مقاومت آن و اصرارشان بر حضور لبنان در هر توافقی که منجر به توقف خصومت‌ها و حفظ حقوق آن شود، ابراز می‌دارد. به همین دلیل، آنها بار محاصره و تجاوز را به دوش کشیده‌اند و بدین ترتیب بار دیگر تأکید می‌کنند که جمهوری اسلامی واقعاً یک متحد و حامی قوی و وفادار است. 🪧 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA         @رصد_تحولات_سياسى_میدانی_جنگ_ضدتروریزم_استکبارصهیونی_محور_مقاومت_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e کانال شماره ۴ رزما در سکوی بله🔻 ble.ir/join/NWJjNzczNT
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر فرزندان انقلابي‌ام، بغض و كينه‌ انقلابي‌تان را در سينه‌ها نگه داريد؛ "و اما در مورد قبول قطعنامه كه حقيقتاً مسئله بسيار تلخ و ناگواري براي همه و خصوصاً براي من بود، اين است كه من تا چند روز قبل معتقد به همان شيوه دفاع و مواضع اعلام شده در جنگ بودم و مصلحت نظام و كشور و انقلاب را در اجراي آن مي‌ديدم،‌ ولي به واسطه حوادث و عواملي كه از ذكر آن فعلاً خودداري مي‌كنم و به اميد خداوند در آينده روشن خواهد شد و با توجه به نظر تمامي كارشناسان سياسي و نظامي سطح بالاي كشور، ‌كه من به تعهد و دلسوزي و صداقت آنان اعتماد دارم،‌ با قبول قطعنامه و آتش‌بس موافقت نمودم و در مقطع كنوني آن را به مصلحت انقلاب و نظام مي‌دانم. و خدا مي‌داند كه اگر نبود انگيزه‌اي كه همه ما و عزت و اعتبار ما بايد در مسير مصلحت اسلام و مسلمين قرباني شود،‌ هرگز راضي به اين عمل نمي‌بودم و مرگ و شهادت برايم گواراتر بود. در آينده ممكن است افرادي آگاهانه يا از روي ناآگاهي در ميان مردم اين مسئله را مطرح نمايند كه؛ ثمره خون‌ها و شهادت‌ها و ايثارها چه شد.؟ اينها يقيناً از عوالم غيب و فلسفه شهادت بي‌خبرند و نمي‌دانند كسي كه فقط براي رضاي خدا به جهاد رفته است و سر در طبق اخلاص و بندگي نهاده است، حوادث زمان به جاودانگي و بقا و جايگاه رفيع آن لطمه‌اي وارد نمي‌سازد و ما براي درك كامل ارزش راه شهيدان‌مان فاصله طولاني را بايد بپيماييم و در گذر زمان و تاريخ انقلاب و آيندگان آن را جستجو نماييم. مسلم خون شهيدان، انقلاب و اسلام را بيمه كرده است. خون شهيدان براي ابد درس مقاومت به جهانيان داده است و خدا مي‌داند راه و رسم شهادت كور شدني نيست و اين ملت‌ها و آيندگان هستند كه به راه شهيدان اقتدا خواهند نمود و همين تربت پاك شهيدان است كه تا قيامت مزار عارفان و عاشقان و دلسوختگان و دارالشفاي آزادگان خواهد بود. خوشا به حال آنان‌كه با شهادت رفتند! خوشا به حال آنان‌كه در اين قافله نور جان و سر باختند! خوشا به حال آن‌هايي كه اين گوهرها را در دامن خود پروراندند! خداوندا! اين دفتر كتاب و شهادت را همچنان به روي مشتاقان باز و ما را هم از وصول به آن محروم نكن. خداوندا!‌كشور ما و ملت ما هنوز در آغاز راه مبارزه‌اند و نيازمند به مشعل شهادت، تو خود اين چراغ پرفروغ را حافظ و نگهبان باش. خوشا به حال شما ملت! خوشا به حال شما زنان و مردان! خوشا به حال جانبازان و اسرا و مفقودين و خانواده‌هاي معظم شهدا! و بدا به حال من كه هنوز مانده‌ام و جام زهر آلود قبول قطعنامه را سر كشيده‌ام و در برابر عظمت و فداكاري اين ملت بزرگ احساس شرمساري مي‌كنم و بدا به حال آناني كه در اين قافله نبودند!‌ بدا به حال آن‌هايي كه از كنار اين معركه بزرگ جنگ و شهادت و امتحان عظيم الهي تا به حال ساكت و بي‌تفاوت و يا انتقاد كننده و پرخاش‌گر گذشتند! آري، ديروز روز امتحان الهي بود كه گذشت و فردا امتحان ديگري است كه پيش مي‌آيد و همه ما نيز روز محاسبه بزرگ‌تري را در پيش‌رو داريم. آنهايي كه در اين چند سال مبارزه و جنگ به هر دليلي از اداي اين تكليف بزرگ طفره رفتند و خودشان و جان و مال و فرزندانشان و ديگران را از آتش حادثه دور كرده‌اند مطمئن باشند كه از معامله با خدا طفره رفته‌اند، و خسارت و زيان و ضرر بزرگي ديده‌اند كه حسرت آن را در روز واپسين و در محاسبه حق خواهند كشيد كه من مجدداً به همه مردم و مسئولين عرض مي‌كنم كه حساب اينگونه افراد را از حساب مجاهدان در راه خدا جدا سازند و نگذارند اين مدعيان بي‌هنر امروز و قاعدين كوته‌نظر ديروز به صحنه‌ها برگردند. من در ميان شما باشم يا نباشم به همه شما وصيت و سفارش مي‌كنم كه نگذاريد انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بيفتد. نگذاريد پيشكسوتان شهادت و خون در پيچ و خم زندگي روزمره خود به فراموشي سپرده شوند. فرزندان انقلابي‌ام، بغض و كينه‌ انقلابي‌تان را در سينه‌ها نگه داريد، با غضب و خشم بر دشمنانتان بنگريد و بدانيد كه پيروزي از آن شماست."" ( بخشی ازپیام امام خميني(ره) به مناسبت سالگرد كشتار خونين مكه و پذيرش قطعنامه ۵۹۸، ۲۹ تير سال ۶۷) علیرضا تنهای کیسمی ۲۵ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
هدایت شده از سرباز بدون مرز
16.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ماشاء الله به این عمار انقلاب کل ضد انقلاب رو با سند و مدرک، رنده کرد گذاشت کنار توصیه میکنم حتماً حتماً بشنوید و به نسل امروز حتما منتقل نمایید
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر از عجایب روزگار ؛ همه پیامبران الهی قبل از مبعوث شدن، از بهترین انسانهای روی زمین بودند. بهترین صفات انسانی متعلق به همین ها بود، مردم بنام انها قسم می خوردند. اما بعد از اینکه مبعوث شدند، پرچم خدا را به دست گرفتند ، مردم را به اطاعت از امر خدا دعوت کردند؛ جمعی از همان مردم ، او را کذاب ، ساحر ، کاسب و ... می خواندند . جالب است بدانید؛ بعضی از همین پیامبران الهی به رغم ده ها سال تبلیغ ، از بین هزاران نفر از مردم ، حتی نتوانستند یک صدم مردم را جذب کنند. امت مبعوث ما این انتظار را هم باید داشته باشند، هرچقدر بر رسالت خود بیشتر تاکید کنید؛ کینه های منافقین و کفار بیشتر آشکار می شود. ما هنوز در ابتدای مسیر ساخت تمدن انسانی و الهی هستیم. علیرضا تنهای کیسمی ۲۶ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
11.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 صحبتهای بسیار مهم و درد ناک حجت الاسلام دکتر شجاعی حفظه الله حتما ببینید حتما منتشر کنید اجرکم عندالله ✍دکتر محبوبه حقیقی
ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا صاحِبَ الزَّمان خیرات و برکات ظهور 🕋🕋🕋🕋🕋 عقل مردم کامل می شود جهل و نادانی برطرف گردد و علوم و معارف زیاد شود بسیاری از گمراهان هدایت شوند.ظلم و جور برطرف شود و عدالت و امنیت جهان را فرا گیرد،زمین گنجها و برکات خود را آشکار گرداند.تمام فقرا بی نیاز شوند و مریضها شفا یابند باران به قدر کفایت ببارد و کره زمین سرسبز و خرم شده و تمام درختها میوه دار شوند. بدنها سالم و عمرها طولانی می شود. و......... برگرفته از کتاب نشانه های ظهور مولای ما مهدی جان حال ما دنیا نشینان بی تو اصلاً خوب نیست بی تو در دنیای ما جز فتنه و آشوب نیست أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ صفایی کمیته حقوقی رزما
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا