🔶 بخش های مهم پیام سید عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر انقلاب یمن در آغاز سال هجری:
🔹موضع ما در برابر دشمنان اسلام و دشمنان بشریت، یعنی یهودیان صهیونیست و متحدانشان در میان پیروان جنبش صهیونیستیشان در غرب کافر، و در رأس آنها آمریکا و اسرائیل متزلزل نخواهد شد.
🔹مسئولیت همه مسلمانان، مقاومت و مقابله با استبداد آمریکا و اسرائیل است. به همین دلیل، ما دوباره بر برادری اسلامی خود در محور جهاد و مقاومت و اصل وحدت جبههها تأکید میکنیم.
🔹باید برای احیای تمدن اسلامی مبتنی بر قرآن کریم، کسب ابزارهای قدرت، پیروی از الگوی پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) و درس گرفتن از گذشته تلاش کنیم.
🔹به جمهوری اسلامی ایران، رهبری و ملت آن به خاطر پیروزی بزرگشان بر مستکبران این دوران یعنی آمریکا و اسرائیل، تبریک و تهنیت میگوییم. ما آمادگی مستمر خود را برای مقابله با هرگونه تشدید یا تحول در شرایط فعلی توسط دشمن آمریکایی و اسرائیلی تأیید میکنیم.
🔹ما از همه میخواهیم که به محور جهاد و مقاومت بپیوندند و خود را از انقیاد و سرسپردگی دشمنان اسلام رهایی بخشند.
🔹من خواستار همکاری رسمی و مردمی در کشورمان برای مقابله با خطرات و چالشهای همه جانبه دشمنان علیه مردم عزیزمان هستم. این شامل اشغال بخش بزرگی از کشور، تسلط دشمن بر منابع ملی نفت و گاز، نقض حاکمیت و استقلال کشور از هر طریق، محاصره و جنگ اقتصادی همه جانبه آنها علیه مردم ما، بسیج تکفیریها و مزدوران دیگر برای کشتن و هدف قرار دادن یمنیهاست.
🆔 @hezballah133
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻
🆔️@J.RAZMAA
@کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
35.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توجه توجه توجه
🔴 شبکه خبر
پیشنهاد دهنده متن تفاهمنامه آمریکایی ها با ایران را ، معرفی کرد !!؟
حالا معلوم شد چرا پزشکیان به صدا و سیما را حمله کرد !!؟
#کارگزاران_اسرائیل+US، در حاکمیت استحاله شده جمهوری اسلامی ایران ، ...
مشغول کارند !!! .... 26
آیا تصور نمیکنید بعد از براندازی .....
#دولت_انقلابی_شهیدرئیسی .... که با
#کودتای_سیاسی_امنیتی۱۴۰۳ موساد و #جریان_شیطانی_اصلاحات ، انجام گرفت.
دولتی که سرکار آمده ... ادامه و متحد #دولت_ایالاتمتحده_امریکا است!!؟
📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻
🆔️@J.RAZMAA
@رصد_تحولات_سیاسی_جنگ_ضدتروریزم_استکبارصهیونی_محور_مقاومت_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
🔴 دلیل نامحرم دانستن مردم چیست؟!
برجامی دیگر، هرگز
ترک خیابان، هرگز
🇮🇷#دادستان_کجایی
@DadSetanKojayi
با ما در #کانال_ایتا همراه باشید👇
https://eitaa.com/DadSetanKojayi
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ من رهبــــرمو میخوام💔
🔻 دلتنگی دختر کوچولو برای رهبر شهید، شاید حرف دل همهی ما...
🩵اللهم صل علی محمدوآل محمد🩵
#مرگ_بر_امریکا
#مرگ_بر_اسراییل
❗️ تبریک بیمعنیست؟ چه تبریکی؟
فروردین ۱۳۹۴؛ سرلشگر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به رهبر انقلاب درباره مذاکرات هستهای لوزان پیام تبریک فرستادند. رهبر انقلاب در جلسهای عمومی اینگونه واکنش نشان دادند
دیدم فصل تبریک گفتنها شروع شده. گفتم یادی از اتفاق مشابه در تاریخ انقلاب داشته باشیم
خیلی عجله نباید کرد برای تبریک.
کمی صبر....
در برجام چند سال بعد از تبریک گفتنها
فصل معذرت خواستنها و عوضکردن موضعها شروع شد...
حداقل می گذاشتند بدن امام شهید دفن می شد بعداز مذاکره با یزید وتبرک گفتنها شروع می شد😭
17.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥مشی خوارج، مشی آنهاییست که بازی برده را با دعوت به مذاکره و توجیه آن، به شکست کشاندند.
پاسخ انقلابی حجتالاسلام سیدعلی موسوی به خوارج و تندرو خواندن نیروهای انقلابی ولایتمدار
🔴 #بیداری_ملت
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
وقتی پیام تبریک حاج اسماعیل را شندیم که به قالیباف پیام داده خیلی تعجب کردم چطور میشه یک شیر در میدان جنگ از دوقدیم خیمه معاویه برگشت و تبریک هم گفت
حاجی انتظار نداشتم
#سرباز بدون مرز
✍سالها است گرگ با این گله آشناست تمام کسانی که رفتن مذاکره کردن که منجر به شهادت رهبری شد درخون شریک هستند بدون تعارف
مردم کوفه وقتی امام حسین را یاری نکردن بعداز شهادت امام خیمه عزا برپا کردن شبانه روز پرچم تکون می دادنند
حضرت زینب کبری خطبه ای خوانند
ستایش از آن خداست و درود بر پدرم محمد و خاندان پاک و نیکوکارش.
اما بعد: ای مردم کوفه،ای مردمان حیله گر و خیانت کار! گریه میکنید؟ اشک چشمانتان خشک نشود و ناله هایتان آرام نگیرد. همانا که کار شما مانند آن زنی است که رشتۀ خود را پس از محکم یافتن، یکی یکی از هم میگسست، شما نیز سوگندهای خود را در میان خویش، وسیلۀ فریب و تقلب ساخته اید. آیا در میان شما جز وقاحت و رسوایی، سینههای آکنده از کینه، دو رویی و تملق، همچون زبان پردازی کنیزکان و ذلت و حقارت در برابر دشمنان چیز دیگری نیز یافت میشود
✍سرباز بدون مرز
محمد کاظمی
چی بگویم که باعث اختلاف نشه بزرگوار ؟
چرا همه چیز و به اختلافات ربط می دهیم؟
از بی حجابی ولنگاری فرهنگی اعتراض میشه میگن نگو اختلاف میشه
از گرانی وتورم افسارگسیخته حرف میشه میگن نگین اختلاف میشه
از بی عرضگی مسئولان گفته میشه مگین نگو اختلاف میشه
ازمخالفت با گذشت خون رهبر گفته میشه میگن نگو اختلاف میشه
از رهاشدن تنگه هرمز میشه میگن نگو اختلاف میشه
از پلمب شدن درب مجلس گفته میشه میگن نگو اختلاف میشه
از متن توافق نامه سوال میشه میگن نگو اختلاف میشه
از شعار دادن مرگ بر سازشگر گفته میشه میگن نگو اختلاف میشه
از چی بگویم که باعث اختلاف نشه ؟
فقط پرچم تکون بدهیم خوبه
اگر اینکار خوبه که روبات هم میشه گمارد
بابا ملت مبعوث شدن
✍محمد کاظمی
ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا
صاحِبَ الزَّمان
نمیشود بندهی خدا بود
و اباعبدالله را نشناخت؛
نمیشود خدا را عبادت کرد و
نمایندهی خدا را یاری نکرد.
ما باید جامعه را با امام مهدی آشنا کنیم. ظهور یک پدیدهای اجتماعی است. همه باید مهدی موعود را بشناسند، تا به ارزشِ بودنش پِی ببرند و برای رسیدن به ظهورش، تلاش و دعا کنند.
🏝🌷🌷🌷🏝
شاید بابت عاشورا
بازخواست نشویم
چون آن روز نبوده ایم
اما درباره مسائل امروز
از ما سؤال خواهد شد.
أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج
وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ
صفایی کمیته حقوقی رزما
#ج_رزما_حقوقی_قضایی
#مص