eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
35.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توجه توجه توجه 🔴 شبکه خبر پیشنهاد دهنده متن تفاهمنامه آمریکایی ها با ایران را ، معرفی کرد !!؟ حالا معلوم شد چرا پزشکیان به صدا و سیما را حمله کرد !!؟ +US، در حاکمیت استحاله شده جمهوری اسلامی ایران ، ... مشغول کارند !!! .... 26 آیا تصور نمی‌کنید بعد از براندازی ..... .... که با موساد و ، انجام گرفت. دولتی که سرکار آمده ... ادامه و متحد است!!؟ 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻 🆔️@J.RAZMAA @رصد_تحولات_سیاسی_جنگ_ضدتروریزم_استکبارصهیونی_محور_مقاومت_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
🔴 دلیل نامحرم دانستن مردم چیست؟! برجامی دیگر، هرگز ترک خیابان، هرگز 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❌ من رهبــــرمو میخوام💔 🔻 دلتنگی دختر کوچولو برای رهبر شهید، شاید حرف دل همه‌ی ما... 🩵اللهم صل علی محمدوآل محمد🩵
❗️ تبریک بی‌معنی‌ست؟ چه تبریکی؟ فروردین ۱۳۹۴؛ سرلشگر فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به رهبر انقلاب درباره مذاکرات هسته‌ای لوزان پیام تبریک فرستادند. رهبر انقلاب در جلسه‌ای عمومی این‌گونه واکنش نشان دادند دیدم فصل تبریک گفتن‌ها شروع شده. گفتم یادی از اتفاق مشابه در تاریخ انقلاب داشته باشیم خیلی عجله نباید کرد برای تبریک. کمی صبر.... در برجام چند سال بعد از تبریک گفتن‌ها فصل معذرت خواستن‌ها و عوض‌کردن موضع‌ها شروع شد... حداقل می گذاشتند بدن امام شهید دفن می شد بعداز مذاکره با یزید وتبرک گفتن‌ها شروع می شد😭
17.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥مشی خوارج، مشی آن‌هایی‌ست که بازی برده را با دعوت به مذاکره و توجیه آن، به شکست کشاندند. پاسخ انقلابی حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی به خوارج و تندرو خواندن نیروهای انقلابی‌ ولایت‌مدار 🔴
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
وقتی پیام تبریک حاج اسماعیل را شندیم که به قالیباف پیام داده خیلی تعجب کردم چطور میشه یک شیر در میدان جنگ از دوقدیم خیمه معاویه برگشت و تبریک هم گفت حاجی انتظار نداشتم بدون مرز
✍سالها است گرگ با این گله آشناست تمام کسانی که رفتن مذاکره کردن که منجر به شهادت رهبری شد درخون شریک هستند بدون تعارف مردم کوفه وقتی امام حسین را یاری نکردن بعداز شهادت امام خیمه عزا برپا کردن شبانه روز پرچم تکون می دادنند حضرت زینب کبری خطبه ای خوانند ستایش از آن خداست و درود بر پدرم محمد و خاندان پاک و نیکوکارش. اما بعد: ای مردم کوفه،‌ای مردمان حیله گر و خیانت کار! گریه می‌کنید؟ اشک چشمانتان خشک نشود و ناله هایتان آرام نگیرد. همانا که کار شما مانند آن زنی است که رشتۀ خود را پس از محکم یافتن، یکی یکی از هم می‌گسست، شما نیز سوگندهای خود را در میان خویش، وسیلۀ فریب و تقلب ساخته اید. آیا در میان شما جز وقاحت و رسوایی، سینه‌های آکنده از کینه، دو رویی و تملق، همچون زبان پردازی کنیزکان و ذلت و حقارت در برابر دشمنان چیز دیگری نیز یافت می‌شود ✍سرباز بدون مرز محمد کاظمی
چی بگویم که باعث اختلاف نشه بزرگوار ؟ چرا همه چیز و به اختلافات ربط می دهیم؟ از بی حجابی ولنگاری فرهنگی اعتراض میشه میگن نگو اختلاف میشه از گرانی وتورم افسارگسیخته حرف میشه میگن نگین اختلاف میشه از بی عرضگی مسئولان گفته میشه مگین نگو اختلاف میشه ازمخالفت با گذشت خون رهبر گفته میشه میگن نگو اختلاف میشه از رهاشدن تنگه هرمز میشه میگن نگو اختلاف میشه از پلمب شدن درب مجلس گفته میشه میگن نگو اختلاف میشه از متن توافق نامه سوال میشه میگن نگو اختلاف میشه از شعار دادن مرگ بر سازشگر گفته میشه میگن نگو اختلاف میشه از چی بگویم که باعث اختلاف نشه ؟ فقط پرچم تکون بدهیم خوبه اگر اینکار خوبه که روبات هم میشه گمارد بابا ملت مبعوث شدن ✍محمد کاظمی
ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا صاحِبَ الزَّمان نمی‌شود بنده‌ی خدا بود و اباعبدالله را نشناخت؛ نمی‌شود خدا را عبادت کرد و نماینده‌ی خدا را یاری نکرد. ما باید جامعه را با امام مهدی آشنا کنیم. ظهور یک پدیده‌ای اجتماعی است. همه باید مهدی موعود را بشناسند، تا به ارزشِ بودنش پِی ببرند و برای رسیدن به ظهورش، تلاش و دعا کنند. 🏝🌷🌷🌷🏝 شاید بابت عاشورا بازخواست نشویم چون آن روز نبوده ایم اما درباره مسائل امروز از ما سؤال خواهد شد. أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ صفایی کمیته حقوقی رزما
کجایید ای شهیدان خدایی...🇮🇷🌷 قابی به بزرگی و شکوه ایران، محرم ۱۴۰۳، حسینیه امام خمینی🇮🇷