eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 سگ زرد ترامپ در گفتگو با CBS در واکنش به سفر کاروان تیم فوتبال ایران به آمریکا گفت: "افتخار میزبانی کاروان تیم فوتبال ایران را داریم. آنها تیمی بزرگ هستند . به قلعه نوعی گفتم اگر اینجا جایی نداری شب بمانی به منزل ما بیا. شاید قبول کرد. شاید هم نکرد. باید ببینیم چه می‌شود" . یعنی دهنت سرویس... 😂کثافت.. نمی دونم بخندم، چیکارکنم، این پدر سوخته استاد جنگ روانی کلا، استاد بازی با کلماته... 😁 ذهن‌ دیوانه ✍مص
💢 چرا کشتی‌ها همچنان از هرمز عبور نمی‌کنند؟ ▪️ نقش کلیدی بیمه کشتی در بازگشایی ترانزیت دریایی خلیج‌فارس 📍پس از اعلام امضای یادداشت تفاهم ایران و آمریکا و با توجه به انسداد ترافیکی بیش از صد روزه تنگه هرمز، انتظار می‌رفت تردد کشتی‌ها بلافاصله از سر گرفته شود. ● با این حال، صنعت کشتیرانی جهانی همچنان محتاط است. طبق گزارش CNN و داده‌های «کپلر»، حدود ۲۲۰ نفتکش و ۵۰۰ کشتی تجاری در خلیج فارس هنوز حرکت معناداری نداشته‌اند. ● شرکت‌های کشتیرانی می‌گویند تهدیدهای مین، پهپاد، حملات موشکی و خستگی خدمه پس از ماه‌ها ناامنی، همچنان ریسک را بالا نگه داشته است. ● مدیرعامل «کاراول» گفت: «کشتی‌های ما آماده حرکت هستند، اما تا ثبت ۳۰ روز ترانزیت بدون حادثه، موقعیت خود را حفظ می‌کنیم.» ● بیمه دریایی به‌ویژه پوشش «ریسک جنگ» مهم‌ترین عامل تعیین‌کننده حرکت کشتی‌ها در تنگه هرمز (معبر یک‌پنجم نفت جهان) است. ● بیمه استاندارد خسارات جنگ، مین، پهپاد و موشک را پوشش نمی‌دهد و مالکان ناچار به خرید پوشش اضافی گران‌قیمت هستند. در تنش‌های اخیر، بسیاری از شرکت‌های بیمه پوشش را لغو یا با جهش چندمیلیون دلاری نرخ عرضه کردند. ● بدون بیمه معتبر، کشتی‌ها نمی‌توانند وارد بنادر شوند یا قرارداد ببندند. آمریکا با بیمه اتکایی دولتی تلاش کرد این خلأ را پر کند. ● کارشناسان بازگشت کامل ترافیک دریایی را هفته‌ها دورتر می‌دانند. 🚩✍همچنین، بی اعتمادی کامل به آمریکای ترامپ که ممکن است بازم دبه کرده تحت وسوسه های نتانیاهوِ گرگ‌صفت بزنه زیر میز مذاکرات و جنگ‌چهارم را استارت بزنه و همگی در باتلاق خلیج فارس محبوس شوند. 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما 🔻 🆔️@J.RAZMAA @رصدتحرکات_لجستیکی_راهبردی_درجنگ_نامتقارن_محورضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی@ج_رزما                          کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲ 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_حکمرانی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
بسمه تعالی ⭕هم اسرائیل رسما اعلام کرده که از لبنان خارج نخواهد شد و هم ترامپ مسئله لبنان در تفاهم را امری کوچک و بی‌اهمیت خوانده‌ست. ‌ 🔷️باید ببینیم سیاست گام به گامی که مسئولان ما نامش را ابتکار شعام گذاشته‌اند،‌چگونه تا پیش از امضای تفاهم این مشکل را حل خواهد کرد. 📌تصور کنید؛ " جمعه تفاهم امضاء بشه و اسرائیل باز بگه من از لبنان خارج نمیشم." ‌ ما چکار میکنیم؟! ابتکاری که میگن چیه؟! ‌ 📌تثبیت یک معادله منطقه‌ای،‌ باید پیش از امضای تفاهم بوجود بیاید 📌چراکه پس از آن،‌دیگر هیچ راهی جز اقدام نظامی نیست و اقدام نظامی در میانه مذاکرات،‌مجددا با امید ابداعات سیاسی متوقف خواهد شد. 🇮🇷✍تحلیل سیاسی و جنگ روانی 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما 🔻 🆔️@J.RAZMAA @رصدتحرکات_سیاسی_راهبردی_درجنگ_نامتقارن_محورضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی@ج_رزما                          کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲ 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_حکمرانی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
🔴 تیتر مجله مشهور سیاسی-اقتصادی فارین پالیسی؛ ایران شکستی بزرگ‌تر از ویتنام است! 🔹جنگی که با انتخاب و تصمیم خود واشنگتن آغاز شد، اکنون به یک فاجعه راهبردی برای ایالات متحده تبدیل شده است. 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما 🔻 🆔️@J.RAZMAA @رصدتحرکات_رسانه‌ای_درجنگ_نامتقارن_محورضدصهیونیزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی@ج_رزما                          کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
🔴نسخه معاونت راهبردی پزشکیان برای جمع کردن تجمعات شبانه: ▪︎ تجمع کنندگان مخالف مصلحت اندیشی ها هستند و بهداشت روانی جامعه را برهم زدند/ تجمعات باید بعد از تشییع رهبر شهید جمع شود.. ✍اساسا تجمعات برای خنثی سازی ادامه کودتای دی ماه بود چون همزمان با حمله نظامی دشمن قصد داشت در خیابان‌ها آشوب به راه بیندازند و از درون به نظام آسیب بزنند . □ تجمعات خیابانی مردم برای خنثی سازی توطئه بود . حالا کسانی که در کودتای دی ماه شکست خوردند و گمان می‌کردند با حمله نظامی کودتا جان تازه خواهد گرفت ، حالا دنبال انتقام گیری از تجمعات هستند .. 🇮🇷تحلیل سیاسی و جنگ نرم 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما 🔻 🆔️@J.RAZMAA @رصدتحرکات_رسانه‌ای_درجنگ_نرم__محورملت_مبعوث_کمیته_عالی_فجازی@ج_رزما                          کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
😎رصدها حاکیست لیدرهای آشوب در شهرهای مختلف فعال شده‌اند. 🔥فراخوانی در برخی شهرهای کشور برای حضور با ماسک و لباس مشکی در مخالفت با مذاکرات منتشر شده! 📌سعید شمیرانی؛ سرکرده گروهک تروریستی فداییان ایران در فراخوانی از هواداران خود خواست با حضور در خیابان‌ها و دامن زدن به اختلافات در موضوع مذاکره، به گسترش اختلاف میان حامیان جمهوری اسلامی و شلوغی بیشتر دامن بزنند. 📌اخیرا نیز به تحریک مهرداد ماهر لیدر اغتشاشات همدان‌، مراسم سالگرد شهید شادمانی به تنش و درگیری منجر شد. 🆔️@J.RAZMAA                  @تبیین_اطلاعات_امنیت_راهبردی_درجنگ_شناختی_ضدتروریزم_بین_الملل_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
چگونه از یه دیکتاتور خونخوار و احمق مثل ترامپ دیکتاتورتر و بی‌منطق‌تر باشیم کافی است چند سالی در نشریات اصلاحطلب فعالیت کنید و این مسئله به صورت خودکار در شما نهادینه خواهد شد 🆔️@J.RAZMAA            @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_سیاسی_اقتصادی_دشمن_شناسی_کمیته_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ج.رزما 🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲@ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_حکمرانی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر نگاه راهبردی به عمق تفاهم و توافق نامه؛ حقایق مساله؛ ۱- این روزها ایران و آمریکا بسمت تفاهم و توافقی در حرکتند که هیچ یک به پایداری و ماندگاری ان اعتقادی ندارند. ۲- هر دو کشور معتقدند؛ مفاد ان هر چه باشد، نمی تواند اختلافات فی ما بین دو کشور را برطرف کند. ۳- ادعای پیش روی امریکا اینگونه است؛ اگر توافقنامه انتظارات حداکثری امریکا را تامین نکند ، امریکا مجددا با ایران وارد جنگ خواهد شد. ۴- این جنگ بازیگر دیگری هم دارد بنام رژیم صهیونی، که به هیچ وجه ، معتقد و متعهد به هیچ توافقی نبوده، نیست و نخواهد بود. ۵- تقریبا همه مسئولین و احاد مختلف مردم ایران باور دارند که اگر امریکا و رژیم صهیونی در قبل ، حین و پس از امضای توافقنامه، به فرصتی برسند که بتوانند بعضی از فرماندهان و مقامات ایران را ترور کنند ، بلافاصله این کار را خواهند کرد . ۶- گرچه در جنگ ۴۰ روزه تحمیلی سوم امریکا و رژیم صهیونی به بعضی از اهداف اعلامی خود نرسیدند اما این به ان معنا نیست که از پیگیری اهداف خود منصرف شده و انها را کنار گذاشته اند . ۷- اعلام جنگ ، اتش بس، نگارش تفاهم نامه ، توافقنامه و... همه برای امریکاییها و رژیم صهیونی فقط گام هایی است در جهت نابودی ایران و انقلاب اسلامی. ۸- سوال؛ چرا امریکائی ها برای رسیدن به این تفاهم و توافق که هیچ ارزشی برای انها ندارد و حتی یک ساعت به ان وفادار نخواهند بود، اینهمه وقت صرف می کنند؟؟؟ دلائل؛ الف- آمریکا و رژیم صهیونی به فرصتی برای پر کردن خشاب های خود و تکمیل بانک اهداف خود نیاز داشتند و آتش بس و مذاکره این فرصت را به انها داد. ب- انها در صدد بودند و هستند به اهدافی که در جنگ دست نیافتند در مذاکرات برسند و به همین دلیل بسمت مذاکره جهت رسیدن به بعضی از اهداف خود ، در حرکت هستند‌ . ج- فارغ شدن از جنگ مستقیم نظامی و رفتن به سمت مذاکره باعث شد فضای عمومی دنیا و داخلی امریکا فشار خود را بر روی ترامپ کاهش دهد و قیمت نفت از ۱۲۰ دلار به زیر ۹۰ دلار برسد. ج- امریکا و رژیم صهیونی بخوبی، هم از اراده اکثر مردم ایران که خواهان "تداوم جنگ" و هم از اراده اکثریت دولت مردان و سیاسیون ، که خواهان "توقف جنگ" هستند، مطلع بوده اند ، تداوم جنگ "باعث اتحاد بیشتر مردم ایران" می شد و مطرح شدن مذاکره، "باعث تفرقه بین مردم ایران"، لذا انها بسیار امیدوار بودند و هستند با کشاندن ایران به پشت میز کثیف و خیانت بار مذاکره ، اختلاف بین مردم با مردم و با دولت مردان را افزایش داده ، تاب اوری مردم، در مقابل فشارهای مستقیم جنگ، تورم، کاهش درامد و... را تضعیف ، خیابانها را خلوت و آشوب های داخلی را جهت تعقیب همان اهداف اولیه جنگ آغاز نمایند. امریکا و رژیم صهیونی همچنان به این راهکار بسیار امیدوارند. د- کشاندن ایران به صحنه مذاکره و فرسایشی کردن مذاکره ، باعث تخفیف دستاوردهای اصلی جنگ شده و پرچم ایران را از قله عزت و افتخار جهانی به یک بازیگر سياسی هم سطح سایر کشورها تبدیل می کند . ه- امریکا در این جنگ دریافت که هر ضربه نظامی ایران به انها ، غرش هر موشک ایرانی ، موجب بیداری جمعی از ملت های مظلوم دنیا و ایستادگی انها را در مقابل امریکا را باعث میشود ، اما دادن ده ها امتیاز به ایران از طریق مذاکره ، هرگز دستاوردی محسوب نشده و موجب بیداری و تهییج ملت های مظلوم جهان علیه نظام استکباری جهانی نخواهد شد. ۹- آیا حکمرانان و مسئولين ایرانی ، از این حقایق اگاه نیستند ؟ انها چرا بسمت مذاکره و تفاهم و توافق با امریکا حرکت کردند؟؟ من تاکنون پاسخ درستی برای این سوال نیافته ام. این تفاهم و توافق با آمریکا کدام مشکل ایران با آمریکا وبا رژیم صهیونی را برطرف میکند؟ الله اعلم علیرضا تنهای کیسمی ۲۷ خرداد ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110