eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
ببینید عزیزان این مشکلات بانک ها حمله سایبری سنگینی هست اتفاق افتاده تمام بانک های ایران هم تو یک واحد انفورماتیک هستند یعنی اون واحد رو بزنن کل خدمات بانکی ایران میره رو هوا، تمام جهان اینا رو جداسازی میکنن تو ایران که در حال جنگه برعکس همه اینا یک جا جمع شده شبکه ی بانکی ما مایه ی ننگ و خجالت و از انطرف هم نابودی اقتصاد با نرخ های بهره بالا و دلالی ها هست حالا از انطرف وزیر اقتصاد و رییس جمهور اومدن میگن نرخ بهره کمه باید بریم بالاتر !!! قشنگ یک رکود یکی دو ساله سپس سیل ابرتورم را پیش میارن
*العربیه به نقل از نخست‌ وزیر پاکستان: هفته آینده با رهبر ایران، آیت الله سید مجتبی خامنه‌ای در ایران دیدار خواهم کرد*
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
روبیو وزیر امور خارجه آمریکا: تا زمانی که عوامل ایرانی از عراق، غزه و لبنان موشک‌ها و پهپادها را شلیک می‌کنند و در "تروریسم" مشارکت دارند، نمی‌توان جنگ در منطقه را پایان داد... و این مسئله در زمان مناسب در جریان این مذاکرات مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت. 🌐 👇 𝙅𝙤𝙞𝙣↝‌ @khabarkoutah1
گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی: به‌زودی مذاکراتی را با ایران جهت تعیین زمان بازرسی‌ها و جزئیات مربوط به آن‌ها انجام خواهیم داد 🌐 👇 𝙅𝙤𝙞𝙣↝‌ @khabarkoutah1
4.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سید علی خامنه‌ای کشته دین است خون‌خواهی او نصرت این دین مبین است 🇾🇪‌ طوفان یمنــ𖡥ـی، یالثارت الخامنه‌ای @tofan_yamani
اطلاعیه فرماندهی سایبری کشور درباره اختلال در خدمات کارت‌محور بانکی 🔹 در پی رصد و بررسی‌های فنی صورت‌گرفته در مرکز فرماندهی سایبری، مشخص شد اختلال ایجادشده در سامانه‌های کارت‌محور برخی بانک‌ها از جمله بانک‌های ملی، صادرات و تجارت ناشی از یک حمله سایبری هدفمند به زیرساخت‌های مرتبط بوده است. 🔹 بر اساس ارزیابی‌های اولیه، این حمله با هدف ایجاد اختلال در ارائه خدمات بانکی انجام شده و بلافاصله پس از شناسایی، اقدامات دفاعی و حفاظتی در سطح شبکه‌های بانکی و سامانه‌های پردازش تراکنش فعال گردید. در همین راستا و به‌منظور جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی و حفظ امنیت داده‌ها و دارایی‌های مشتریان، بخشی از خدمات مبتنی بر کارت به‌صورت موقت از دسترس خارج شده است. 🔹 تیم‌های تخصصی امنیت سایبری، کارشناسان زیرساخت و مراکز عملیات امنیت در حال پایش لحظه‌ای سامانه‌ها و رفع آثار این حمله هستند و فرآیند بازگردانی کامل خدمات با بالاترین سطح ایمنی در حال انجام است. 🔹 فرماندهی سایبری کشور ضمن اطمینان‌بخشی به شهروندان اعلام می‌کند امنیت داده‌ها و دارایی‌های بانکی مردم در اولویت کامل قرار دارد و هرگونه اقدام مخرب در فضای سایبری با رصد، مقابله و پیگیری تخصصی مواجه خواهد شد. 🆔️@J.RAZMAA
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
روبیو وزیر امور خارجه آمریکا: تا زمانی که عوامل ایرانی از عراق، غزه و لبنان موشک‌ها و پهپادها را شلی
کافر همه را به کیش خود پندارد، جنگ تروریستی راه اندازی می‌کنند و با شرمی مدافعان را تروریست می‌خوانند، پیداست موشک‌ها و پهبادهای جنگاوران ضد تروریسم مدافع ایران و لبنان و عراق اثر خود را کرده و سگ زرد و نوچه اش عجیب به یاوه سرایی افتاده اند
ألسَّلامُ عَلَيْكَ يا صاحِبَ الزَّمان سلام خدا و بندگان خوب خدا برعاشورا وعاشورائیان بادا 🏴🌷🕋🌷🏴 حسین زمانت را یاری کن «عزاداری حقیقی» و «ولایت پذیری به روز»،یعنی اگر امروز برای حادثه سال ۶۱ هجری قمری گریه می کنیم؛ این عزاداری و گریه، ما را به یاد حسین زمانمان بیندازد که هم اکنون زنده است و امام و مولای ما است،! 🏴🌷🕋🌷🏴 چرا که عاشورا و زیارت عاشورا همان پل اتصال به ولایت و صراط مستقیم الهی است. آنجا که رسول رحمت، حضرت خاتم الانبیاء صل الله علیه و آله و سلم فرمودند، إنَّ الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاه أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ صفایی کمیته حقوقی رزما
▪️وضو با خون حسین (علیه‌السلام)! (ویژه‌نامۀ شهید الأمة؛ ش۲) بسیاری از آن ناپاکانِ درّنده‌خو که رزیۀ عاشورا را رقم زدند و دستانشان تا مرفق به خون عزیز رسول خدا آغشته بود، خود از زمرۀ نمازگزارانِ جبین‌ساییده و شب‌زنده‌دارانِ قرائت‌پیشه بودند که با تفسیرهای خودبافته‌، آیات قرآن را به دستمایه‌ای برای بقای حکومت نامشروع اموی مبدل کرده بودند. ابواسحاق سبیعی از حال و روزگار شمر پس از واقعۀ عاشورا سخن می‌گوید: «شمر پیوسته با ما نماز می‌گزارد. روزی شنیدم که در قنوت نمازش اینگونه از خدا مسألت می‌کند: «اللهمّ إنّك تعلم أنّي شریف، فاغفر لي!» (خداوندا می‌دانی که من مرد شریفی هستم، پس مرا بیامرز!) ابواسحاق می‌گوید: به او گفتم: چگونه خدا تو را بیامرزد در حالی که دست به خون پسر رسول الله آغشته داری؟! شمر پاسخ داد: وای بر تو! جز این چه می‌کردیم؟! همانا اُمراء به ما فرمان دادند و ما نیز سرنتافتیم، که اگر مخالفت می‌کردیم از این چهارپایان آب‌کش پست‌تر بودیم! (میزان الاعتدال 2: 280.) آری، اگر آیاتی چون شریفۀ «أَطِيعُوا اللَّهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ وَأُولِي الْأَمْرِ مِنْكُمْ» (سورۀ نساء: 59.)، با تأویل‌های خودساخته در محاق مهجوریت نمی‌افتادند، وضو ساختن با خون حسین (علیه السلام) و قامت بستن در عمامه و ردای مسلوب ایشان، روا دانسته نمی‌شد!